• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm.
    Gisteren fietste ik naar huis met iemand die ik ken, en toen we na een halfuur door de wind nog niet vooruit kwamen gingen we op een bankje zitten. Daar hebben we echt een uur gezeten, en uiteindelijk zoende hij me.

    Maar ik heb al 1,5 jaar een relatie. Had het vandaag aan Bart verteld, en die was er niet blij mee.

    Ik zoende Mike niet terug, maar hield hem ook niet tegen toen ik al wist dat hij het ging doen.

    Dus ik ben een beetje in de war. (cat)


    -

    Awh, dat is echt kut (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aww, that sucks D:
    Maar, komt vast wel goed :'D



    En nu moet ik even eten. Tot strakjes, iedereen *O* <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bedankt :')


    -

    Tja, echt advies waar je wat aan hebt kan ik je niet geven, ik ben twaalf en ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Drama.. o.o Dat ik kut Jip, dan snappen we wel als je even niet wil RPG-en..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is gewoon.. vreemd. (cat)

    Ik zie Mike gewoon als een vriend, maar toen ging hij me gisteren zoenen en ik hield hem dus niet tegen.
    Maar ik voel nog gewoon hetzelfde voor Bart, maar aan de ene kant vond ik het niet echt.. erg wat er gebeurde.
    Als in "ik stop omdat ik een vriend heb", en niet als in "ik stop omdat ik met Bart ga".

    Ik snap mezelf gewoon niet..


    -

    Back, sorry, ouders deden even moeilijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    die van mij ook x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lalala.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    Ik schrok wakker van een klap en nam zoals altijd in een reflex een verdedigende positie aan. Een paar seconden later ontspande ik echter alweer toen ik besefte dat ik in slaap was gevallen, en toen op de grond gevallen moest zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    So...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ik Amycus dood laat gaan.


    -

    Why? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.