• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsSmile schreef:
    serieus ik ben echt een emotioneel wrak vndaag.. ugh


    -KNUFFEL


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK GA ETEN xx


    Some things are changing too much.

    Boem. A year in the making, kijk ik al weer. Opnieuw. Huilen dit.
    Maar ik heb geen zin om te schrijven, dus dan maar dat kijken. (joehoe)


    Remember when...

    crfgvuhjbn. Ugh. Ik las net iets terug wat ik in de zomervakantie heb geschreven ;x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsSmile schreef:
    serieus ik ben echt een emotioneel wrak vndaag.. ugh


    Remember when...

    Tumble schreef:
    crfgvuhjbn. Ugh. Ik las net iets terug wat ik in de zomervakantie heb geschreven ;x


    WAT DAN? ;x
    Ik las vorige week ofzo, een soort van schriftje waar ik vorig jaar oktober t/m april dit jaar ofzo van alles in heb geschreven.
    Ik ben na december gestopt, werd me te veel. En nu heb ik de neiging om verder te gaan lezen.


    Remember when...

    One Direction is een Engelse boyband. De jongens deden mee aan de x factor in 2010. Daar werden ze derde. Ze deden allemaal solo mee als eerst maar kwamen niet door de bootcamp heen. De jury besloot deze jongens bij elkaar te zetten als een groep. Zo ontstond One Direction. De jongens kende elkaar hiervoor totaal niet omdat ze uit verschillende delen van de UK komen. Zo heb je Niall James Horan (18). Geboren op 13 augustus 1993. Hij komt uit Mullingar, Westmeath, Ierland. Hij is het enige lid van de groep dat uit Ierland komt. Dan heb je Liam James Payne (18). Geboren op 29 augustus 1993. Hij komt uit Wolverhampton. Dan is er Harry Edward Styles (17). Geboren op 1 Februari 1994. Hij is het jongste van de groep. Dan is er Louis William Tomlinson (19). Geboren op 24 december 1991. Hij komt uit Doncaster. En als laatst heb je Zayn Jawaad Malik (18). Geboren op 12 januari 1993. Hij komt uit Bradford. De jongens hebben een platencontract van 2 miljoen pond met Syco Music gesloten. Met de kandidaten van x factor hebben ze een tour door Engeland en Ierland gedaan. De x factor tour. De tour was in de grote steden van de UK. Die tour was van Februari tot April. In April werd meer informatie over de eerste single bekend gemaakt. Tijdens die tour werden ze ambassadeurs voor Pokemon, Black and White. Er werd gezegd dat hij in Juni uitkwam. Dat werd verplaatst naar Augustus. Ze zijn nog bij vele talkshows geweest. Op 29 juli waren ze bij Alan Carr, Chattyman. Op 10 augustus werd hun eerste single, “What makes you beautiful” voor het eerst op de Engelse radio, BBC radio 1 gedraaid. Mensen over de hele wereld luisterde ernaar. Op 19 augustus kwam de videoclip van dit nummer uit. Officieel kwam het nummer uit op 11 september. Bij de single zat nog een b – track, “Na Na Na”. De single ging meteen naar nummer 1 in de Engelse hitlijsten. Op 13 november kwam hun tweede single “Gotta be you” uit. Bij dit nummer hoorde ook een b – track, “Another World”. Het eerste album van de jongens, Up all night, was hier in Nederland op 18 november te koop. Terwijl het album in Engeland pas drie dagen later uit is. Nederland heeft de wereld primeur van dit album. Op dit album staam 13 nummers staan maar als je het yearbook heb dan 15. De nummers op dat album zijn onder andere geschreven door: Ed Sheeran, Kelly Clarkson, Savan Kotecha (die ook hun zangcoach was tijdens de x factor) en de jongens zelf hebben ook een nummer geschreven. Ook hebben ze twee boeken uitgegeven. X factor: Forever Young en Dare to Dream. In die boeken staan vooral veel foto’s en informatie over de jongens zelf. Van hun jeugd, hoe het afgelopen jaar was, wat ze allemaal hebben meegemaakt. De jongens zijn nu meer dan een jaar samen en hebben een grote fanbase. Meiden uit heel de wereld zijn dol op deze vijf jongens. Vijf oktober waren ze hier in Nederland. Vele meiden waren teleurgesteld dat ze niet konden de komen. Degene die wel waren gegaan hadden een geweldige dag gehad. De boys hebben het hier ook leuk gehad. Laatst was Niall op de Nederlandse radio en er is een grote kans dat ze ergens in 2012 weer naar Nederland komen. Als je erbij wilt zijn. Zou ik er zeker heen gaan. Je zal die dag nooit vergeten
    Lianne Overwater.

    BOTS ik be er trots op xd je moest iets overje favo band doen
    En ik heb gewoon een beetje algemeen vevrteld

    jullie hoeven het niet te lezen


    What's so bad about being different?

    DINGALING schreef:
    (...)

    WAT DAN? ;x
    Ik las vorige week ofzo, een soort van schriftje waar ik vorig jaar oktober t/m april dit jaar ofzo van alles in heb geschreven.
    Ik ben na december gestopt, werd me te veel. En nu heb ik de neiging om verder te gaan lezen.

    Watt ik dacht maar dan uitgewerkt in een verhaaltje, alsof het niet mij was maar iemand anders. Zoiets als deze SA. :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HAHAHAHAHA. Mn moeder leert voor ehbo examen en ze moet allemaal van die rautek en stabiele zijligging op me oefenen ahahahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Conclusie; ik maak iedereen depressief. (no_chears)
    En bedankt persoon die me dat net vertelde.


    Remember when...

    Ik denk dat ik zo ga.
    Ik voeel mij echt zwaar kut en alles
    en wil het niet op jullie af reageren...


    What's so bad about being different?

    DINGALING schreef:
    Conclusie; ik maak iedereen depressief. (no_chears)
    En bedankt persoon die me dat net vertelde.
    Niet ik toch? D:
    Want jij maakt me blij namelijk


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsSmile schreef:
    Ik denk dat ik zo ga.
    Ik voeel mij echt zwaar kut en alles
    en wil het niet op jullie af reageren...
    Naw<33 HUG hihi


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsSmile schreef:
    Ik denk dat ik zo ga.
    Ik voeel mij echt zwaar kut en alles
    en wil het niet op jullie af reageren...


    Same. Ik ga proberen te schrijven en me afzonderen. Ik voel me nu echt bagger en nu heb ik het gevoel dat ik dit hele topic verkloot met mijn klote gedrag. (no_chears)


    Remember when...

    Het andere deel woont verspreid door Nederland. Ik ken ze dan misschien nog niet zo heel lang. Maar ze zijn in een korte tijd super veel voor mij gaan betekenen.

    dat stat er in mijn stukje in de schoolkraant waar ik min voorstel


    What's so bad about being different?