• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Het schelle gepiep kan je al horen. Ik bedek mijn oren niet. Ik kan er tegen. Wat zal er vandaag gebeuren? Dat is een raadsel voor ons, maar een weetje voor Nathaniel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Owjoh,
    btw, Jip..
    Er wordt telepathie op je gebruikt:
    BADTranslate zei op 5 dec 2011 - 18:06:

    IloveKellinQ schreef:
    (...)
    Hmm, ze is wel online. Praat ook in de andere hongerspelenRPG maarja ://
    ):



    Dat is überscheit. Wacht. *gebruikt telepathie* Dit.Is.Een.Boodschap.Aan.Jip.Jip,Je.Moet.Reageren.Want.Je.Bent.Niet.Actief.Genoeg.
    XD
    In after the war ://


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    Haar lippen weken al van elkaar om te antwoorden, maar het schelle geluid zorgde ervoor dat ze onbewust zweeg. Zahira schoot overeind, sloeg haar handen voor haar oren.
    Langzaam ging ze staan, liet haar zachtgroene ogen geërgerd over het plafond glijden, waar het gepiep vandaan leek te komen.


    -

    BADTranslate schreef:
    Wait, dit is dus een vervolg op al die RPG's van de Hongerspelen die vroeger de Forum Spelletjes beheersten? Die heb ik gevolgd:Y)
    Maar niet meegedaan. Toen was ik nog geen Hongerspelenfan. Ik had er nog niet eens van gehoord, tot mijn geweldige xFresh me erover vertelde. Dus nu ben ik fan, en ga ik ook deze RPG volgen^^


    Ik voel me vereerd en gestalkt. :W Er is ook een verhaal van. klik


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IloveKellinQ schreef:
    Owjoh,
    btw, Jip..
    Er wordt telepathie op je gebruikt:
    BADTranslate zei op 5 dec 2011 - 18:06:

    IloveKellinQ schreef:
    (...)
    Hmm, ze is wel online. Praat ook in de andere hongerspelenRPG maarja ://
    ):



    Dat is überscheit. Wacht. *gebruikt telepathie* Dit.Is.Een.Boodschap.Aan.Jip.Jip,Je.Moet.Reageren.Want.Je.Bent.Niet.Actief.Genoeg.
    XD
    In after the war ://

    Hoezo that?
    Ik heb "After the war" een beetje opgegeven. Vind het nog steeds een good idee, maar vind niet echt dat ik er zelf.. in pas (cat)


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik voel me vereerd en gestalkt. :W Er is ook een verhaal van. klik


    *heeft al een abo*
    xD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BADTranslate schreef:
    Wait, dit is dus een vervolg op al die RPG's van de Hongerspelen die vroeger de Forum Spelletjes beheersten? Die heb ik gevolgd:Y)
    Maar niet meegedaan. Toen was ik nog geen Hongerspelenfan. Ik had er nog niet eens van gehoord, tot mijn geweldige xFresh me erover vertelde. Dus nu ben ik fan, en ga ik ook deze RPG volgen^^



    Hihi we hbben al twee fans. Katharina volgt dit RPG ook en jij nu ook.
    I hope you enjoy!

    @Jip
    Neee!!!!! Nathaniel moet knap zijn. De meeste mooie mensen zijn nou eenmaal sadistische gekken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    BADTranslate schreef:
    (...)

    *heeft al een abo*
    xD


    you're nice. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    you're nice. ^^


    Thank you^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sueno schreef:
    (...)
    Hoezo that?
    Ik heb "After the war" een beetje opgegeven. Vind het nog steeds een good idee, maar vind niet echt dat ik er zelf.. in pas (cat)

    Idk, je was daar met BadTranslate aant praten, die hier nu ook is dus, en die heeft nu niks meer te doen. Thatsall. ://


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    (...)
    Idk, je was daar met BadTranslate aant praten, die hier nu ook is dus, en die heeft nu niks meer te doen. Thatsall. ://

    Die kan gewoon verder gaan, hoor..?


    -

    *waits for le Nathaniel*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik keek mijn cel rond. Er waren nog twee anderen die me vaag bekend voorkwamen. Ik zat een beetje bedenkelijk naar ze te staren toen er een hoge pieptoon begon te gillen. ik sloeg mijn handen over mijn oren. Ik perste mijn ogen en lippen op elkaar terwijl er een enkele traan over mijn wang rolde. Ik had hier echt helemaal geen zin in. Mensen hadden me verteld dat ik vroeger altijd vrolijk en hyper was geweest, maar daar kon ik me nu niks meer bij voorstellen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Escritura schreef:
    *waits for le Nathaniel*


    -

    Sueno schreef:
    (...)
    Die kan gewoon verder gaan, hoor..?

    XD
    Zij telepateerde, niet ik. XD
    Maarja..


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.