• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dario
    Even keek ik haar aan, toen zuchtte ik verslagen. 'Niemand komt hier levend uit,' mompelde ik zachtjes. Ik was bang om teveel te zeggen, bang dat ze Cassie pijn zouden doen omdat ik mijn mond niet kon houden. Hoe lang zou het duren voor ze die van haar opentrok? Dat deed ze immers altijd als ze van streek was, ik herinnerde me haar interview voor de Spelen nog goed. Ze hadden het een halve minuut eerder afgekapt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig wierp ze nog een blik op de gang, ookal was het nu aardig duidelijk dat ze hem niet kon zien. Maar die wens groeide, nog steeds.
    'Weet ik.'
    Maar ze voelde zich vanaf het begin al schuldig. Tenminste, vanaf het moment dat ze Daiyh aansprak nadat hij een kans had gekregen. Een kans om weer geaccepteerd te worden in het Capitool, die zij had verpest.
    'Ik besef nu pas hoe erg ik je heb gemist,' mompelde ze, terwijl haar vingertoppen afwezig over Zahira's donkere haar streken.


    -

    Saph Amero
    Het meisje, Aurora, keek even naar Fayan. Mijn lieve Fayan, die in zoveel pijn moest verkeren. Hopelijk zou hj straks vrijgelaten worden.
    'Het komt allemaal goed,' zeg ik, meer om mezelf te overtuigen dan Aurora.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh Briiori
    Ze had me gemist. ik wist niet of ik daar blij om was of niet. Het was vijf lange jaren geleden sinds ik zoveel had gevoeld. ik herkende lijschap, irritatie, woede, pijn, maar ook die andere gevoelens die ik weigerde te herkennen. alsof ze dan zouden verdwijnen. Maar we wisten beiden dat dit niet zou gebeuren.
    'Waar ben je geweest, de afgelopen vijf jaar?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Ik knikte, trok mijn benen op, sloeg mijn armen eromheen en legde mijn kin op mijn knieën. Ik had de blik van Saph opgevangen toen hij naar Fayan keek en ik glimlachte geruststellend. 'Hij heeft nu nergens last van, hoor. Hij is bewusteloos, volgens mij. Dat is goed, want dan voel je niks.' Van mam geleerd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Geen reactie, een vraag om het over iets anders te hebben. Niet dat ze dit niet had verwacht, dit was zoals ze hem kende.
    'District 11. Ik wilde in.. jouw huis blijven, maar dat mocht niet.'
    Hoe lang waren ze samen geweest na de bruiloft in District 13? Twee weken, maximaal? Toen werd Daiyh weg gehaald, terwijl zij sliep.
    En de ochtend daarop, werden zij en Zahira terug gebracht naar District 11, waar ze was geboren.
    Zonder uitleg, zonder dat iemand een woord tegen hun zei.


    -

    Saph Amero
    God ik hoopte het zo. Had Fayan al niet genoeg doorstaan? Sinds hij mij had ontmoet leidde hij alleen maar pijn, constant. Oude woorden schieten mijn gedachten binnen. als hij bij mij was, had ik eht neit laten gebeuren...
    'Bedankt,' glimlach ik naar Aurora. Ze deed me erg aan Cassie denken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij wie zit Brianna eigenlijk in de cel?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik ga Skylar gebruiken ^-^

    Skylar
    Haar lichtblauwe ogen gleden verveelde door het donkere licht. Een hopeloze situatie, waarin ze mede door zichzelf terecht was gekomen. Wat zou er buiten gebeuren? Het leven zou vast zijn doorgegaan voor heel Panem, maar voor haar bleef het nog altijd een uitzichtloze put.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Primrose
    Ik hou me verder stil en kijk weer naar het plafond. Ik ga hier dus echt dood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    'Nee,' antwoord ik. 'Panem ging op lockdown. niemand mocht zijn of haar district uit, zelfs de Capitool grenzen waren dicht. dat is het laatste nieuws dat ik opgevangen had.'
    Voordat ze me hier in gooiden. Deze duistere, normaal zo stille plek. Elk geluid, elke stem klonk twee keer zo luid als ik me herrinnerde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Opeens wist ik het weer en mijn gezichtje klaarde op. 'Ik weet al waar ik jullie van ken! Jullie waren er toch, in district dertien?' vroeg ik als bevestiging. Ik had bijna de hele tijd in het ziekenhuis rondgewandeld, omdat mam daar meestal was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Het laatste nieuws, van vijf jaar geleden? Haar maag draaide zich om bij de gedachte dat hij hier al zolang zat.
    'Hoe lang ben je hier al?'
    Haar blik dwaalde even af naar Zahira. Die kon hier niet blijven. Misschien kon ze opgevoed worden, ergens anders. In een District, of in het Capitool.
    Ergens waar ze niet altijd opgesloten was, waar ze zonlicht zag.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:51 ]


    -

    Saph Amero
    'Klopt,' antwoord ik met een klein glimlachje. District 13... Dat zou onze laatste proef geweest zijn. Daarna zouden we samen, getrouwd in ons huisje zijn gaan wonen. zouden we misschien zelfs een kind geadopteerd hebben, iets dat Fayan graag leek te willen. Maar het was er nooit van gekomen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mag Brianna anders in een van die cellen waar er nu 2 zitten?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.