• Onze leraar is echt een kneus. Kom ik speciaal naar school voor wiskunde, we kregen Excel. Ga ik mooi zitten, zegt de leraar: "Tja, jullie mogen naar huis, want ik zou jullie eigenlijk Excel uitleggen, maar daar snap ik zelf ook niets van."


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xD Ik zou echt niet meer bij komen van het lachen


    Physics is awesome

    KomT me bekend voor. :@


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eyes schreef:
    xD Ik zou echt niet meer bij komen van het lachen

    Nou ja, ik moest er speciaal voor naar school en ik snap er dus ook niets van D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    geniaal haha


    Where words fail, music speaks

    Hahaahaha wat een oen.
    Die van mij moeten eens opschieten met nakijken (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ghehe. Wij moesten laatst een onderzoek doen. We hadden daarvoor gedurende de week twee blokuren op 3 dagen. We hebben toen vier verschillende leraren gehad. De eerste kon niet eens normaal rekenen en had daarom verkeerde groewpjes gemaakt. Toen we bezig gingen met het verwerken van de informatie had zeons blijkbaar het verkeerde uitgelegd. Die volgende dag hadden we het eerste uur mijn engels leraar die ook niet wist hoe excel werkte en had ons het verkeerde laten doen. Toen het tweede uur hadden we onze wiskunde leraar die alle dingen die mijn engels leraar had gezegd af begon te kraken en ons vertelde hoe het wel zou moeten. De volgende dag hadden we mijn science-leraar die het ons eindelijk goed heeft uitgelegd --''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.