• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sueno schreef:
    (...)
    Die kan gewoon verder gaan, hoor..?

Jup, ik praat nu met HurtedHeart en Fae, maar die zijn offline. (Rose is eten, waar HurtedHeart is weet ik niet) Maar ik praat dus niet met jou.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Saph amero
    Mijn gesprek met Aurora werd onderbroken door dezelfde hoge pieptoon als gister. Dat betekende maar één ding: Nathaniel Snow.
    ik drukte mijn handen tegen mijn oren en wachtte af.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

BADTranslate schreef:
    (...)

Jup, ik praat nu met HurtedHeart en Fae, maar die zijn offline. (Rose is eten, waar HurtedHeart is weet ik niet) Maar ik praat dus niet met jou.

Dat zei je D;
    nouwjah, ik praat ook met hurtedheart, en pocket, maar die zeggen allebei niks. ):

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

IloveKellinQ schreef:
    (...)
    Dat zei je D;
    nouwjah, ik praat ook met hurtedheart, en pocket, maar die zeggen allebei niks. ):

Can ya'll discuss that in your own topics? ^^

Laura is ff computers wisselen

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

*thinking how she can get Zahira out of the prisonthingy*

-

Owaaacht! *snapt het al* Ik haal mensen door elkaar, sarreeeeh.. $:
    Maar, ik ga muisen.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Le fight on Hyves

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cassie
    Geërgerd keek ik omhoog, zuchtte en besloot maar te wachten tot het afgelopen was. Misschien lieten ze Fayan nu zakken, dat zou mooi zijn. Het hield echter wel in dat Snow terug was, ons opnieuw scherp in de gaten hield en vast en zeker uit was op nieuwe martelingen.

Aurora
    Bang keek ik om me heen en drukte mijn handjes tegen mijn oren. Een zacht, klagelijk gejammer verliet mijn lippen, niet alleen om het geluid maar ook om de betekenis.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Nathaniel Snow
    Met dezelfde snelle knop liet ik het piepje ook weer stoppen en trok de microfoon naar me toe.
    "Lieve poppetjes van me, jullie hebben de eerste dag goed overleefd en je braaf gedragen. Nu is het tijd voor een beloning,"
    Allereerste bevrijdde ik Fayan en Daiyh uit hun beknelde positie.
    Ik was niet van het alleen maar straffen, hoor. Dat vond ik wel leuker, maar je gevangenen hielden het nou eenmaal veel langer vol als ze zo nu en dan ook eens beloond werden.
    "Jullie zullen vast wel honger hebben, nu jullie al twee dagen zonder eten zitten. Maar ik zal jullie niet laten verhongeren, natuurlijk."
    Met een druk op een andere knop schoot er in het midden van het blok cellen een tafel omhoog. Hierop stonden een paar oude broden en kannen water. Meer kregen ze niet, maar het was voedsel, dus ze konden niet klagen.
    Daarna sloot ik alle deuren en ramen volledig af, voor ik de celdeuren opende.
    "Zo. Eet smakelijk. Jullie krijgen een halfuur."

Fayan - Stylist
    Het liefst wilde ik meteen op het eten afstormen, maar zodra de tralies omhoog gingen had ik een andere prioriteit, een ander verlangen dat veel en véél sterker was dan mijn knorrende maag.
    Ik aarzelde geen moment, sprintte de cel uit, over de tafel heen, recht in Saph's cel en stortte me in zijn warme, sterke armen, terwijl ik mijn gezicht tegen zijn borst drukte en diep snoof, terwijl tranen van geluk alweer begonnen te stromen.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:35 ]

O WACHT GRAPJE. Ik was vergeten erbij te typen, maar Daiyh en Fayan zijn weer los *gaat nu aanpassen*

Primrose
    Vol afkeer kijk ik naar het eten. Ik kan best wel een paar dagen zonder. Misschien is dat spul wel vergiftigd. Ik vertrouw Nathaniel gewoon niet. Wie zou dat wel doen? Elke idioot.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph Amero
    Ik zat nog was verdwaads rond me te kijken toen een oh zo bekend lichaam zich op me storten.
    'Fayan!' Een lach kwam op mijn gezicht toen ik hem eindelijk, éindelijk, na vijf lange jaren weer in mijn armen sloot. Hij was weinig verranderd. mijn armen pasten nog perfect om hem heen, hij rook zelfs nog vaag naar haarspray.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:39 ]

Chiara Cinxi
    Haar blik gleed naar de geopende deur, bedenkelijk beet ze op haar onderlip.
    Vanuit haar ooghoek zag ze Zahira al naar de tafel met eten en drinken lopen, maar ze twijfelde. Nathaniel kon het gemakkelijk vergiftigd hebben, en dat zou ze Zahira niet kunnen laten eten.
    Maar ze wilde haar ook niet laten sterven.

-

Dayan?

Is dat een kind van Daiyh en Fayan? O_O

-

Daiyh Briiori
    De celdeure schoven open, maar ik verroerde me niet. vijf jaar was ik neit verder geweest dan deze drie vierkante meter. Maar ik had honger, en Nathaniel wilde nog een langere tijd met ons spelen. dus stond ik uiteindelijk op.