• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ow, je had hem al haha :'D

*zoekt Daiyhs laatste post*

-

Aurora
    Mijn vingers kammen mijn lange, lichtblonde haren zo goed mogelijk terwijl mijn helderblauwe ogen langs de cellen gleden. Uiteindelijk keek ik in de ogen van iemand anders, iemand die me ook al zo bekend voorkwam. Hoe heette hij ook al weer? Saph, toch? Ik glimlachte aarzelend naar hem.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

wat vind je? (wbw) En Rose, dat is goed

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Brianna
    Ik schrok wakker uit mijn nachtmerrie, ik had gevangen gezeten tussen takken die me wouden wurgen, alweer.
    Ik hield mijn ogen nog even dicht om op adem te komen en aaide met mijn hand over mijn zachte dekbed. Wacht eens even. Dekbed?
    Het was koud en hard en vochtig onder mij. Ik schoot overeind.
    Het was schemerig, en typisch zo'n ruimte waar je je niet op je gemak voelde.
    Ik wilde gillen, maar er kwam geen geluid uit mijn keel.
    Nee, nee, nee! Ik had al genoeg meegemaakt. Konden ze me niet gewoon met rust laten? Wat was dit? En waar?

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

saph Amero
    een bewegin aan de andere kant van de cellen nam mijn aandacht. Een jong meisje glimlachte aarzelend. Hoe oud zou ze zijn? nog geen eens een tiener. Het was belachelijk. ik gaf haar een overtuigende glimlach, alsof alles wel goed zou komen. Arm kind.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Dario
    Met een glimlachje keek ik naar Primrose. Het liedje kende ik, dat had Cassie zo vaak gezongen. Ikzelf jaagde alle vogels weg als ik een poging tot zingen waagde, maar mijn zus was er best goed in. Niet geweldig, gewoon, best goed. Voldoende. Meer hadden we toch ook niet nodig?

Escritura schreef:
    Daiyh Briiori
    'Ja?'
    Het maakt niet uit hoe ik eht probeerde, de intense pijn was niet uit mijn stem te bannen. Met Chiara zo dichtbij leek ik machteloos tegen mijn eigen gevoelens. Fuck.
    En het trof Chiara ook, wist ik. De hoorde eht aan haar stem. God wat haatte ik dit.

Chiara Cinxi
    Het was niet zo dat ze zichzelf altijd op de laatste plek zette, juist niet eigenlijk. Gewoon, omdat toch niemand echt om haar gaf. Er waren maar twee mensen waar ze daar gevoelig voor was.
    Waar ze zich schuldig voor voelde, het idee kreeg dat het haar schuld was dat hij hier was, dat hij pijn had.
    'Het spijt me.'

-

Escritura schreef:

wat vind je? (wbw) En Rose, dat is goed

He's gorgeous *O*

-

Aurora
    'Ik ben Aurora,' zei ik zachtjes. 'Uit district negen. Mam zit hier ook ergens, en Dario, mijn broer.' Eigenlijk was ik best bang, maar als mam niet bang was zou het wel weer goed komen. In de negen jaar die ik nu geleefd had was zij altijd degene geweest die voor me gezorgd had en in mijn ogen kon ze dan ook de hele wereld aan.

Primrose
    Hoe moet ik de rest inlichten over het plan dat zojuist in mijn hoofd zat? Laat staan hoe moeten we aan wapens komen? Met wapens kunnen we het Capitool wel aan, maar Nathaniel heeft allemaal andere dingen die zo gevaarlijk als wat zijn. Ik kan beter maar nooit spreken over het idee, maar de rest hier gewoon laten doodmartelen klinkt ook zo....moeilijk en fout.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Wie wilt met Amycus praten?
    Ze is erg gezellig, vooral nu. *kuch* (cat)

-

Daiyh Briiori
    'Je hebt jezelf geen schuldgevoel aangepraat, hoopik,' brom ik terwijl ik mijn ogen sluit. Ik zat hier al vijf jaar lang. hoewel het ergens wel haar schuld was dat ik het Capitool verraden had, dat ze die choas van gevoelens had losgelaten.

Sueno schreef:
    Wie wilt met Amycus praten?
    Ze is erg gezellig, vooral nu. *kuch* (cat)

Als Prim niet hoefde te schreeuwen daarvoor had ze zo snel als ze kon een gesprek gestart. Waar hangt Nathaniel eigemlijk uit?

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Ik ook? :')

Feel the fire, but do not succumb to it.

Clove schreef:
    (...)

Als Prim niet hoefde te schreeuwen daarvoor had ze zo snel als ze kon een gesprek gestart. Waar hangt Nathaniel eigemlijk uit?

I don't know, ik denk in zijn superkantoor. Maar hij is er niet als Laura er niet is, dus tja..

-