• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samenvatting van de afgelopen paar pagina's? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig keek ze op, volgde met haar ogen een druppel die langs de muur naar beneden gleed. Ongemakkelijk verschoof ze, maar het zorgde er niet voor dat haar houding beter werd. En toen Zahira bewoog, zat ze ook meteen weer stil.
    'Geen idee,' gaf ze daarna toe.
    Ze dacht wel te kunnen weten wat hij dacht. Dat het een dwaas idee was, dat Nathaniel haar nooit zou laten gaan. En dat was waar.


    -

    Fayan schreef:
    Samenvatting van de afgelopen paar pagina's? :'D


    Daiyh en Chiara zijn aan eht babbelen, en Saph is bezorgd om Fayan en praat met aurora, maar rose is gaan nommen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz heeft een very sexy cover gemaakt *O*


    -

    Hey, Laura!
    Oeh kijk de spotlight is echt zo interessant en dat tekentje van Quizlet ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Is Nathaniel de opsluiter ofzo?
    Oeh, nommen is een koel woord ^^
    Net als muisen. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:07 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nathaniel Snow
    De dag had lang geduurd maar eindelijk mocht ik weer mijn speelkamer in, zoals ik het noemde, om te kijken hoe het met mijn pionnetjes ging.
    Na een kwartiertje echter was ik er al zat van en drukte op de knop, waardoor het schelle gepiep weer door de cellen galmde, die altijd vooraf ging aan een bericht van mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IloveKellinQ schreef:
    Is Nathaniel de opsluiter ofzo?
    Oeh, nommen is een koel woord ^^
    Net als muisen. (:

    Nathaniel is de kleinzoon van de vorige president Snow. En dus de nieuwe, alleen dan tienduizend keer strenger en sadistischer (cat)


    -

    IloveKellinQ schreef:
    Is Nathaniel de opsluiter ofzo?


    Jup
    Nathaniel Snow is een sadistische klootzak.
    Zeg, Laura hoe ziet Nathaniel eruit?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    Natuurlijk niet... als ik mijn ouder positie nog had, of tenminste een telefoon, had ik dingen kunnen proberen regelen. Een afleiding voor Nathaniel, iemand die Zahira, en Chiara komt ophalen... Want ik kon het ontkennen wat ik wilde, ik wilde haar hier weg hebben, waar ze veilig was. en het liefst ergens waar ze mijn gevoelens niet voerhoop kon gooien.
    'Gedraag je gewoon. Dan gebeurt er niets met Zahira.' Of met haarzelf.
    Op dat moment begonnen de schelle piepjes weer. Fijn. ik kon mijn armen neit bewegen, en ik had het gevoel alsof mijn trommelvliezen gingen barsten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe Nathaniel eruit ziet? Uhh.... that's a good question o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura, le Vedran/Elias niet weer vergeten (cat)


    -

    Naar mijn idee als zijn opa'tje.
    Wit haar, dikke lippen, niet bijzonder groot en een beetje slungelig gebouwd. En ik beeld hem dan altijd in met van die kleine, uitstekende vampierentandjes, maar dat is vast niet zoals Suzanne Collins hem heeft beschreven :'D


    -

    *past post aan*

    @Laura: Als je een plaatje vind kan ik een tweede plaatje maken voor in de beginpost *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wait, dit is dus een vervolg op al die RPG's van de Hongerspelen die vroeger de Forum Spelletjes beheersten? Die heb ik gevolgd:Y)
    Maar niet meegedaan. Toen was ik nog geen Hongerspelenfan. Ik had er nog niet eens van gehoord, tot mijn geweldige xFresh me erover vertelde. Dus nu ben ik fan, en ga ik ook deze RPG volgen^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.