• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    'Lang,' antwoord ik. Het was lang genoeg om weer tot mezelf te komen, elk gevoel uit te bannen. Het gemis, de pijn, ik had nergens last van gehad. en ik haatte het zo erg dat een paar woorden van Chiara dat weer allemaal terug brachten...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IloveKellinQ schreef:
    Mag Brianna anders in een van die cellen waar er nu 2 zitten?

    Ze mag wel bij James en Lucas(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Chiara Cinxi
    Ondertussen was ze gaan zitten, had de koude, harde muur voor pijn tot op haar botten gezorgd. Maar Zahira's hoofd rustte op haar schoot, haar ademhaling was kalm en regelmatig.
    Ze sliep, eindelijk. Nadat ze een hele tijd voor zich uit had gekeken, alsof ze probeerde te begrijpen wat er aan de hand was. En hoe langer Chiara naar haar dochter keek, hoe meer ze het besefte: ze moest hier weg.
    'Ik wil niet dat ze hier blijft, Daiyh,' zei ze na een korte stilte.


    -

    Daiyh Briiori
    Ja, nee, dat snap ik verdomme ook, zeg ik bijna. Maar ik hou me in. Het irriteerd me mateloos, alles om me heen. Het enige voordeel is dat het me van de stekende pijn lijkt aftelijden.
    'Ik heb hier geen controlle over,' antwoord ik dus maar met opeengeklemde kaken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Ik kantelde mijn hoofd en keek hem opnieuw aan. 'Je bent verdrietig,' constateerde ik. 'Misschien moet iemand je een verhaal vertellen. Ik vind dat dat helpt, dat doet mam ook altijd als ik nachtmerries heb,' vertelde ik. Anders wilde ik wel een van de verhalen vertellen die mam me dan vertelde.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga eten xd
    Tot zo <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    saph Amero
    'Het gaat wel,' zeg ik tegen haar. Het laatste dat ik wil is dat mensen zich zorgen maken. ik meot mezelf gewoon herpakken. We hebben al zoveel overleefd, Fayan en ik. dit moet lukken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte haar. Voorzichtig tilde ze één van haar handjes op, streek bedenkelijk met een vingertop over de lichte krassen die de tralie's hadden veroorzaakt.
    'Dat weet ik. Maar misschien dat ze.. naar een ander gezin kan.'
    Het idee alleen al deed haar pijn. Iemand anders die Zahira zou opvoeden, die haar volwassen zag worden. Maar het was het beste voor haar.


    -

    tot zo ^^ oeh, Laura is online!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tot zo <3 *O*


    -

    Escritura schreef:
    tot zo ^^ oeh, Laura is online!

    Huh? *kijkt*
    Ow ja, nu zie ik het :'D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:03 ]


    -

    Daiyh Briiori
    'Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?'
    Alsof Nathaniel een kans om mensen pijn te doen laat schieten. Echt niet. En wat als hij Zahira weg neemt? hoe kunnen we in godsnaam weten dat ze veilig is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maysilee schreef:
    (...)
    Ze mag wel bij James en Lucas(bloos)

    YAY, Thank you!! (flower)
    Ehm, kan iemand gaar dan even ontdekken ofzo?
    XD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sueno schreef:
    (...)
    Huh? *kijkt*
    Ow ja, nu zie ik het :'D


    La msn, dus ik nam aan dat ze ook op Q was *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hai hai (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen