• Ik heb enkele rollen nodig voor mijn
    Quiz:
    Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?

    Diegene die ik het beste vind krijgt de rol, dus doe héél hard je best! ^^ Het tekstje is dus wel belangrijk..
    Need:
    - ABFF! ; MARY {doodhoofdje}
    - BestFriend ; ANNOESKA {TomSexx}
    - Bitch
    - Meisje 1 ; LISA {Monkeyball}
    - Meisje 2 ; CHANTOU {BiLlSMuRf}
    - Meisje 3 ; ASH {CuteAsHell}
    - Freakmeisje die crush op Tom heeft
    - [ErKunnenErNogBijkomen!DusBlijf!^^]
    Wat Heb Ik Nodig:
    - ROL
    - Naam
    - Plaatje
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan

    meisje 1

    Naam: Lisa

    Leeftijd: 17

    Tekstje: Hallo, ik ben Lisa en Ben 17 jaar oud, in de weekends werk ik meestal in het restaurant van vrienden van men ouders om een centje bij te verdienen, maar natuurlijk doe ik ook nog andere dingen in mijn weekends zoals uitgaan, en plezier maken met vrienden, over men karakter valt niet veel te zeggen. men vrienden vinden me lief, aardig eerlijk, sociaal, spontaan, vrolijk, maar ook ijdel en flirterig. Tja niet alles kan positief zijn hé. Owja, en ik heb een hekel aan vissen (vooral levende dan) insecten en donkere ruimtes. Zo that's it

    Xx Lisa

    Foto: http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg

    gaat er een meisje zijn die iets krijgt met tom,


    Gilles (ll)

    gaat er een meisje zijn die iets krijgt met tom,

    Normaal wordt dat Jillian, maar ik kan er wel een rol in plaatsen voor een meisje die met Tom naar bed gaat en der heel mee stoeft ofzo, goed of niet? [EnDieDenktDatZeErIetsMeeHeeft]

    ALS iemand een andere rol wil die er niet instaat, moet je dat maar vragen en dan kijk ik of die erin past of niet... x

    ah ALS dat er in komt wil ik wel rol van vriendin tom ofs
    als ge et dr in gaat steken hee of vriendin Bill


    Gilles (ll)

    - Naam ANNOESKA

    - Plaatjemag dat scene of emo zijn ? of gwn

    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan
    Hii Poepies

    Dit kind heet Annoeska
    en is hier 17jaar geleden op de wereld gedropt ,
    school bah ik haat het. hobby's heb ik niet echt ,
    heb wel geskateboard en streetdance gedaan , maar met mijn studies ging dat niet echt meer ='(
    ik haat mensen die mijn stijl niet accepteren, ik ben wie ik ben so deal with it
    kunt ge er niet me leven jah kruip in de hoogste boom spring eruit en sterf :S
    ik en mijn bestie zijn voor eeuwig zonder haar kan ik niet ! ze is mijn leven mijn ziel mijn alles !
    :) ow ja in mijn vrije tijd speel ik wel soms gitaar niet dat ik het supper goed kan maar het is goed genoeg , x)
    ben jij arrogant tege mij kan ik dat ook zijn tegen u ze , no problem for me ! <3
    voor derest is mijn leventje niet echt boeiend n_n

    Byeee ! loveyouall ! (H)

    ROL : BESTE VRIENDIN



    Gilles (ll)

    mag scene of emo zijn ja! alleen voor de hoofdrol had ik dat liever niet, dusj ^^

    ah ALS dat er in komt wil ik wel rol van vriendin tom ofs
    als ge et dr in gaat steken hee of vriendin Bill

    Was die uitleg die ik gaf goed of niet? Van da meisje die 'een relatie' met tom heeft nadat ze met hem naar bed is geweest?

    mag scene of emo zijn ja! alleen voor de hoofdrol had ik dat liever niet, dusj ^^
    en wat is de hoofdrol?


    Gilles (ll)

    (...)en wat is de hoofdrol?

    Jillian, dat spaans meisje (foto van cassie normaal gezien)
    Ga naar deze link:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=14953
    Dan kan je stemmen wie je het best vind =D

    ahja ik ging voor het 3de ^^

    maar het 1ste is ook mooi
    mag ik voor de hoofdrol gaan? xD
    sry dat ik zo zaag


    Gilles (ll)

    ahja ik ging voor het 3de ^^

    maar het 1ste is ook mooi
    mag ik voor de hoofdrol gaan? xD
    sry dat ik zo zaag


    Gilles (ll)

    ahja ik ging voor het 3de ^^

    maar het 1ste is ook mooi
    mag ik voor de hoofdrol gaan? xD
    sry dat ik zo zaag

    Ik doe de hoofdrol :P I'm sorry, daarom statie owk niet in het lijstje ^^

    ah ke dom van me xD
    en jij krijgt het met tom?

    en is er een rol voor de beste vriendin? of niet ?


    Gilles (ll)

    ah ke dom van me xD
    en jij krijgt het met tom?

    en is er een rol voor de beste vriendin? of niet ?

    Ja, maar die moet ik nog bespreken.. Maar ze kan twee beste vriendinnen hebben alsj dat wil? =D