• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Nou, Laura zit op school :'D

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph Amero
    Aurora, was dat niet Cassie's zusje? Vaag herrinerde ik me het kleine meisje dat Cassie altijd mama noemde.
    'Dat ben je dus niet alleen,' antwoord ik met een vage glimlach. 'Ik ben Saph'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sueno schreef:
    (...)
    I don't know, ik denk in zijn superkantoor. Maar hij is er niet als Laura er niet is, dus tja..

Hij is er niet. Hmmm....hij heeft vast camera's ofzo opgehangen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

@Jip: Thank you ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte aan haar terwijl ze opkeek. Haar zachtgroene ogen glommen.
    'Alsof jij me totaal onschuldig acht voor.. dit.'
    Dit. Het feit dat hij gevangen zat, dat hij zijn werk niet meer kon uitvoeren, geen vrouwen meer had, pijn leed die zelfs hij niet geheel uit kon bannen. Al helemaal niet met haar zo dichtbij, en dat wist ze.

-

Leave schreef:
    Ik ook? :')

Jij ook wat? :'D

-

Meedoen. :Y)

Feel the fire, but do not succumb to it.

Primrose
    'Wat zal er met iedereen gebeuren als we hier levend uitkomen?' vraag ik zachtjes aan Dario.
    Ik krijg waarschijnlijk een kogel door mijn kop, omdat ik "De galgenboom" zong. Eindelijk de vredige, makkelijke dood.

Leave schreef:

Ik vind het goed. :'D
    Maar Nero is hier niet. Omdat hij niet echt mee heeft gedaan aan het verzet

-

Daiyh Briiori
    'Goed punt,' antwoord ik. Ik ontken het niet. Als ik Chiara die dag niet had aangesproken, had ik hier niet gezeten. Had ik nu niet deze stekende, bloederige pijn gevoeld bij elke ademhaling. Geen steek in mijn borstkas bij elk woord dat ze sprak.
    'Maar jouw schuldgevoel gaat me niet helpen.'

Aurora
    Opnieuw werp ik een blik achter me, waar Fayan nog altijd aan zijn armen hangt. Hij slaapt, geloof ik, of hij is bewusteloos. Maar hij leefde wel, want zijn borstkas ging lichtjes op en neer. 'Oké,' knikte ik terwijl ik weer naar Saph keek. De aanblik van Fayan maakte me bang, zorgde dat ik naar mam wilde, maar dat kon niet. Stomme cel.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Waar is Felan eigenlijk?

Leave schreef:

Je kan handlangers zijn van Nathaniel ofzo? Moet je met Laura bespreken. ^^

Maakt niet uit, ik produceer een anders mensje :Y).

Wat kan ik nog meer spelen :'D.