• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)
    Laetitia Tsark (C18)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:33 ]


    -

    *zwaait*


    -

    Maar hoe gaan we dat doen dan?
    Want de chronologische volgorde is een beetje weg als we Vedran nu in een keer onschuldig verklaren en zo en Elias nog steeds net weggerend is en bij Lae staat 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou en. (cat)

    We doen gewoon dat Vedran en Leyla nu in Vedran's huisje zijn, en dan *poef* papa?


    -

    OH, ik had even zoiets van; WAT? Vedran wordt papa? O_O
    Maar toen snapte ik het pas, lol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hum, nee. Vedran wordt geen papa :'D


    -

    Nee, dat lijkt me ook niet erg verstandig XDDD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Begin jij? *O*


    -

    *kuch*


    -

    Als Vedran dan onderduikt met een ander uiterlijk/identiteit, oid en Elias pissig is en een idee beraamt om hem zelf om zeep te helpen/Lae voorliegt dat Vedran achter haar aan zit om haar weer achter tralis te krijgen om hem om zeep te helpen?

    Ik gooi maar eventjes met ideetjes hoor ^^' geen idee of d'r wat zinnigs bijzit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Just askin', wordt hier uberhaupt nog wel gepost? :']. Aangezien d'r in de andere RPG's wel wordt gereageerd, that's why I'm asking.


    No growth of the heart is ever a waste

    I don't know.

    Volgens mij vergeet Laura het gewoon steeds, en ik heb ook geen zin om de hele tijd in "The Reunion" te moeten zeggen van "Laura, vergeet Vedran niet" (cat)


    -

    Ik vind het idee van C18 wel goed, dan kunnen we namelijk ook gewoon verder met de normale tijdsvolgorde.
    Dan kan Vedran dus dat nu aan Leyla vertellen en vervolgens een ander uiterlijk aannemen? -roze haar (wbw)- En dan dus de rest. Jeuhj, dan zitten we niet meer vast. Of nou ja, ik in elk geval :'D
    So, let's do that, Jip?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I don't know. (cat)
    Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant: ik heb ook geen zin om voor altijd bij Elias vast te blijven zitten.

    En waar duikt Vedran dan precies onder? :'D


    -

    Elias
    Recht voor me stond een jonge vrouw, in eenzelfde aanvalshouding als dat ik stond.
    In haar hand hield ze een scherpe, glanzende dolk, gericht naar mij. Ze leek me absoluut niet bang die te gebruiken en ik stond tegenover haar, zonder mijn wapens. Ik had alleen mijn brute kracht, mijn snelheid en mijn spieren, maar ik betwijfelde of ik tegen een goedgerichte steek van een dolk kon. Als die op een verkeerde plek terecht kwam, dan zou het wel eens heel snel gedaan kunnen zijn met mij.
    Echter, de woorden die ze daarna uitsprak, lieten mijn wenkbrauwen omhoog schieten en de aanvalshouding iets vieren.
    Ik kon er niet uit afleiding over wie ze had, al had ik wel wat vage ideeën. Ze sprak over een vrouw, een machtige en niet zo vriendelijke, zo te horen. Een die haar waarschijnlijk had opgesloten in de kerkers. En waar vond je kerkers? Juist, Elias, in het kasteel.
    Kwam ze daar vandaan? Kwam deze jonge vrouw uit het kasteel? Was ze op de vlucht geslagen, was ze undercover? Wat deed ze hier precies?
    Behalve waakzaam, was ik nu ook lichtelijk nieuwsgierig. Niet te, want nieuwsgierigheid kon je dood betekenen als je niet goed oplette. En ik wilde nog lang niet dood.
    Toch stak ik mijn hand een stukje omhoog, om te laten zien dat ik -tot nu toe, laat ik dat benadrukken- nog geen kwaad in de zin had.
    "Over welke 'ze' hebben we het? Ik ben hier niet om je te halen, hoor, en ik ben zeker niemands slaaf," antwoordde ik, het laatste verbitterd. Zag ik er soms uit als een slaaf? Aan iemand die gehoorzaamde? Nee. Ik liet mensen -vrouwen- aan mij gehoorzamen, dat was het enige.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uh, dat is een goede vraag. Maar verder heb ik ook geen ideeën voor die twee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen