• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)
    Laetitia Tsark (C18)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:33 ]


    -

    This topic is ook fucked up dead geworden since The Reunion, en aangezien ik daar ook niks meer te doen heb verveel ik me dood.. (no_chears)


    -

    Daar leeft het naar mijn idee inderdaad wel. In de oorspronkelijke lijst van dit topic zaten iets van 10 RPG'ers (of zoiets :'D). Wel jammer dat er haast niemand post daarvan. Is bijna iedereen vertrokken, oid?
    Ikzelf ben er pas heel laat bij gekomen so yeah, weet niet helemaal wat d'r zich heeft afgespeeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bijna niks. Iedereen was heel snel weg.


    -

    Elias
    Ik kan het niet helpen en lach om haar gezang, gevolgd door het gekuch en gevloek.
    Ik neem nog een flinke hijs de sigaar, blaas de rook uit en denk na over haar voorstel om samen de hort op te gaan. Ze had wel gelijk, we zaten inderdaad in hetzelfde schuitje. Beide vluchtelingen. Maar kon ik haar vertrouwen? Het was onmogelijk om niets van mezelf vrij te geven als ik er samen met haar vandoor ging, op de vlucht voor de politie.
    Maar aan de andere kant; het was behoorlijk eenzaam zo, dagenlang alleen op de vlucht, geen gezelschap, niets kunnen doen. Zo'n gesprek was een behoorlijke verademing. En ik kon haar hulp meer dan goed gebruiken. Al zou ik daar haar zéker niet vertellen, want ze leek me niet het type dat graag gebruikt werd. In tegendeel zelfs.
    "Als je nog wat meer van deze sigaren kunt bemachtigen, ga ik graag op je aanbod in," grijnsde ik.

    Vedran
    Leyla vloog sneller overeind dan ik mijn ogen open doen en ik knipperde even verbaasd toen ik haar zag zitten, trillend, met haar ogen angstig op de slaapkamerdeur gericht.
    "Wat is er, Leyla?" vroeg ik, meteen bezorgd bij het zien van haar gezicht. Ik kwam ook overeind zitten, keek naar de deur en spitste mijn oren.
    Voetstappen. Ze waren zacht, gedempt, maar wel aanwezig. Wie was er in mijn huis?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zal ik anders alle oorspronkelijke RPG'ers hiervan een PB'tje sturen met de vraag of ze nog mee willen doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is possible. (cat)

    Leyla Manta
    Achterdochtig gleden mijn ogen over de deur, alsof ik dan kon zien wie er beneden rondliep.
    Onwillekeurig schoof ik dichter naar Vedran toe.
    'Er is iemand,' zei ik met een zachte stem, hoewel ik zeker wist dat hij het ondertussen ook had gehoord.
    'Straks is.. hij het.'


    -

    Waar kan ik inspringen en met wie?
    Interius - Madeline
    Sirene - Cameron
    Cornu - Felicia
    Mens - Jake


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik snap niks van die wezens, kan iemand het mij alsjeblieft uitleggen? Anders wil ik misschien mee doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik snap niks van die wezens, kan iemand het mij alsjeblieft uitleggen? Anders wil ik misschien mee doen.

    [Zie rollentopic ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart: kan overal wel. Ik heb nog een Sirene en een Cornu beschikbaar, beide vrouwelijk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buddy: wait, ik ga je PB'en.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Buddy: wait, ik ga je PB'en.


    Dankje _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even een korte uitleg, hoor :'D

    Dulcis
    Een wezen met vleugels, die alle "natuurlijke" kleuren kunnen hebben. Hiermee bedoel ik zwart, wit, grijs, bruin in verschillende tinten.
    Eigenlijk zijn Dulcis' best rustige wezens, maar eens in de zoveel tijd kunnen ze woede-aanvallen krijgen. Dan zijn ze zeer agressief, maar niet bijzonder veel sterker waardoor enkel hun woede indrukwekkend is, maar hun krachten worden overschat.

    Interius
    Een Interius wordt als 'mens' geboren, tot het veertiende jaar. Dan kan hij/zij veranderen in het dier dat het meeste bij zich hoort. Bij het karakter, dus.
    Een rustig, slim iemand zou een kat worden, een onrustig, vrij persoon een vogel, een tempramentvol, eigenzinnig persoon een paard, etc.
    Wanneer de Interius' zestien wordt, breiden de dieren waar hij/zij in kan veranderen pas uit.

    Sanguis
    Sanguis worden vaak gezien als de voorouders van de vampiers, zoals de mensen die nu hebben bedacht.
    Het is voor de wezens duizenden jaren geleden echter verboden geworden om mensenbloed te gebruiken om te leven, waardoor ze gedwongen over zijn gestapt op dierenbloed.
    Wanneer een Sanguis in de buurt van een ander wezen is, zal deze zich zowel lichamelijk aangetrokken voelen, als bang, gewoon omdat het erg intimiderende wezens zijn.

    Sirene
    In het water krijgen Sirene's een vissenstaart, ze kunnen onder water ademhalen en voelen zich er meestal meer thuis dan op het land.
    Sommige verhalen vertellen dat Sirene's erg lieve wezens zijn, anderen dat ze bloeddorstige moordenaars zijn. Daardoor weten sommige wezens niet echt hoe ze zich tegenover een Sirene moeten gedragen.

    Cornu
    Net zoals een Dulcis, hebben Cornu's vleugels. Deze zijn alleen wat minder sierlijk, en kunnen enkel zwart of wit -eventuele varianten op wit- zijn.
    Cornu's zijn intimiderend om bij in de buurt te zijn, niet alleen door hun uitstraling maar ook omdat ze bekend staan als wezens met een erg tempramentvol, fel karakter.
    Cornu's voelen zich vaak thuis in het bos, sommigen in de bomen. Paarden schijnen zich erg toen hen aangetrokken te voelen, en de meeste Cornu's hebben dan ook één paard waar ze een speciale band mee hebben.

    Mens
    Nou ja, lijkt me logisch :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    -

    Dude dude dude de regen gaat hier zo dwars door ons huis of zo, zo klinkt het o.o

    Vedran
    Elias. Maar dat kon nooit waar zijn, die moest vluchten, die zou meteen opgepakt worden als hij zijn rotkop hier ergens in de buurt liet zien.
    Maar ik aarzelde niet, stond op en liep naar de deur.
    "Ik ga even kijken, ben zo terug," zei ik tegen Leyla voor ik de trap afliep.
    Eenmaal beneden zag ik meteen al wie er was. Ik herkende de rug. Het silhouet. De manier van bewegen. Alles.
    Mijn vader stond in mijn woonkamer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is hier nu eindelijk gestopt. En de wind ook.
    Een paar uur geleden voelde ik mijn bed helemaal trillen door de wind >.<

    Leyla Manta
    Behoedzaam gleed ik het bed uit, sloeg mijn armen om mijn halfnaakte lichaam.
    Even bleef ik luisteren, maar er leek geen geluid te komen. Of ik hoorde het niet, slechte oren dat ik had vergeleken met Vedran.
    Een zachte zucht kwam over mijn lippen, ik griste de zijden, donkerrode badjas van het haakje dat aan de deur hing, en sloeg die om mijn lichaam. Aangezien ik er alleen ondergoed onder droeg, was de dunne stof erg koud, maar ik had geen tijd om uitgebreid iets warmers te zoeken.
    Achterdochtig liep ik de slaapkamer uit, de gang op. Maar toch bleef ik bovenaan de trap even stil staan, luisterde weer.


    -