• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Jason
    Ik schrok toen hij me wegduwde. Dit soort jongens kende ik, dit was dat soort jongens dat hem vroeger altijd het leven zuur maakten. Ik zette een neutraal gezicht op en bracht mijn hoofd langzaam maar vast omhoog. In ademde diep in door mijn neus. 'Wat is je probleem?' Vroeg ik verontwaardigd.
    Dit leek me typisch zo'n rijkeluiszoon die dacht dat de wereld om hem draaide. Ik wilde eigenlijk weg, maar was niet van plan me nu al te laten kleineren en voortaan zonder shirt door het leven te moeten.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ugh, inspi-loosheid opeens (no_chears)

    Judas Drakon Eryx
    Tja, en wat moest je dan vragen op zo'n moment? Hij kon niks beters verzinnen dan zichzelf voor te stellen.
    'Judas.' Hij liet zijn grijzige ogen even over haar gezicht glijden, leunde vervolgens zelf ook tegen het tuinhek.


    -

    Asrean è Narméria
    Hij trok spottend zijn wenkbrauwen op. Als er hier íemand een probleem had, dan was deze jongen het wel. Wie ging er nu zomaar naakt zwemmen in één of ander vaag meer?
    Of wacht, het was zijn rol natuurlijk. Waarschijnlijk speelde hij een gek.

    Felvala Mýriad
    "Felvala," stelde ze zichzelf voor. Een toegeeflijke glimlach krulde om haar lippen terwijl ze hem probeerde aan te kijken met een vriendelijkheid in haar ogen, die er echter eerder als vermoeidheid uitzag. Deze hele situatie deed de rillingen over haar ruggengraat dansen. Alles in haar schreeuwde om hier weg te rennen, maar ze had zo'n vaag vermoeden dat ze niet meer weg kon. Ze hoefde het niet te gaan controleren; ze wíst het gewoon.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jason
    'Gast, ik weet echt niet waarom je me gelijk haat hoor, maar mag ik tenminste mijn shirt?' zei ik, wijzend naar de plek achter de jongen waar mijn shirt lag. Toen bedacht ik dat ik waarschijnlijk toch wel een kutreactie zou krijgen en pakte het zelf maar. Ik draaide me om om weg te lopen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Stefano Greco
    Het werd steeds vreemder. We werden opgesloten in een huis, met wapens en onbekenden...
    "Dit doet me denken aan de Hongerspelen van vroeger."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bye everyone <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wie is er nou nog?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    I'm here *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    jeuj! Dus Laura, Jip en ik? Dacht ik?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Owhh, wacht, laatmaar. Ik ga nu slapen lieverds, sarreeeh! Ik slaap echt te weinig.. Love jullie! Xxx (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wie wil Aminthe helpen na deze schrik?x3
    Deze dus:

    BADTranslate schreef:
    ~Aminthe~

    Rennen. Dat is het enige waar ik aan denk. Dan besef ik me opeens, dat dat zuur wel héél handig is, op dit moment. Ik open het flesje, en giet het uit. Dan hoor ik een harde krijs. Ik kijk achterom, en zie een beest wild krijsen en oplossen. Woedend kijkt hij me aan. Verwilderd strijk ik een lok uit mijn gezicht. Gauw hol ik terug naar de villa, en doe de voordeur open.
    'Wat zie jíj eruit! Wat heb je gedáán?' hoor ik zeggen, als ik de villa binnenstap.


    So, Am serious need some help from you x3]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 15:14 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Als jullie willen weten hoe Paaseiland eruitziet, klik dan hier.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    God, kan ik nog inspringen of is dat niet zo handig? :S
    Sorry dat ik niet reageerde, maar mijn broer was gister jarig en eergister moest ik gaan toen we begonnen ..

    Arya

    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk Avery aan. Veel wil ze niet kwijt over haar ervaring met Judas. Ik besluit er niet verder op in te gaan en haal mijn schouders op. Een nieuwe kille wind doet me rillen.
    "Laten we kijken of er binnen nog mensen te vinden zijn," stel ik voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pulcher schreef:
    God, kan ik nog inspringen of is dat niet zo handig? :S
    Sorry dat ik niet reageerde, maar mijn broer was gister jarig en eergister moest ik gaan toen we begonnen ..


    Tuurlijk, help Aminthe maar met dé schrik...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.