• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Shenley Callisto Mirabella
    Haar grijsblauwe ogen gleden even over het uitgestrekte gebied, langzaam ging ze staan en streek haar lange lokken naar achteren.
    Ze voelde hoe iemand in haar richting stond te kijken, maar direct naar haar was het niet. Om de één of andere reden leek niemand haar ooit op te merken, alsof ze de enige was die wist van haar eigen bestaan.
    Dat zou in haar voordeel werken als iemand bedacht iedereen uit te moorden.


    -

    ~Aminthe~

    Ik lig languit op bed, en probeer de plaatjes die bij de eetbare vruchten staan uit mijn hoofd te leren.
    'Jonge kale inktzwammen. Eetbaar, maar moeten direct na het plukken verwerkt worden. Na vervloeiing giftig.' mompel ik, terwijl ik naar het plafond kijk.
    Ik zucht, en leg het boek neer. Ik rek me uit, van lezen word ik altijd loom. Ik gaap, en loop mijn kamer uit, op zoek naar iemand die een gesprek met me wil voeren.

    [Bied iemand zich aan? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja hoor, Noreth staat op een balkon ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké^^ Am komt eraan, wacht héél even.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kay (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ~Aminthe~

    Ik loop een willekeurige trap op, op zoek naar mensen. Ik gaap nog een keer. Hoe laat zou het zijn? Ik besluit naar een balkon te gaan, om mijn pas geleerde theorieën over de sterren en de zon in praktijk te brengen. Als ik een deur naar een balkon open doe, zie ik dat er al iemand staat.
    'Hoi!' zeg ik verrast.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noreth
    Bij het horen van een verraste meisjesstem draai ik me om en glimlach als ik het meisje van de bessen herken. 'Hé,' glimlach ik. Dan betrekt mijn gezicht weer, terwijl mijn lichtgrijze ogen opnieuw over de omgeving glijden. Zou ik hier sterven?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Aw, prut. K moet naar pianoles. -_-' Nou ja, over een uurtje ben ik er weer(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Okay xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wanna meet Shenley? :'D


    -

    Sure ;D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    haaaaiii dere :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dan moet je wel naar beneden, ze is een beetje mensen-schuw (cat)


    -

    Hello Val *O*


    -

    Hai Val ^^
    Noreth
    Ik zuchtte en liep langs haar heen, daalde de trappen af en bleef even in de deuropening van de ruimte staan. Er bevond zich namelijk nog iemand binnen, een meisje van een jaar of 20. Een moment lang aarzelde ik, zou ik naar binnen gaan? Ach, waarom niet? Wat heb je te verliezen? vroeg een stemmetje in mijn hoofd spottend. En hij had gelijk, dus zette ik nog een paar passen en glimlachte half. 'Hé.'

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:32 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.