• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Leyla Manta
    Toen Vedran klaar was gekomen, leek haar lichaam pas te ontspannen. Haar handen lagen op zijn onderrug, ze liet haar benen van de zijne afglijden en vertraagde de kus.
    Haar ademhaling was versneld, en niet een beetje ook. Ze voelde haar hart als een gek tegen haar ribbenkast springen.


    -

    Vedran
    Ik voelde Leyla's hart tegen mijn borst aan bonken, maar was ervan overtuigd dat dat omgekeerd precies zo moest zijn.
    Voorzichtig trok ik mezelf uit haar terug en rolde naast haar op het matras, maar hield mijn armen om haar heen, waardoor ze tegen me aan getrokken lag.
    Mijn ogen gingen ogen en bleven hangen op haar mooie gezicht, streelde vederlicht over haar wangen en drukte een heel zacht en lief kusje. Ik was het niet gewend van mezelf, maar ik voelde me een beetje in een lieve bui. Ja, ik. Ja, een Sanguis. Ja, het was eng.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww :'D

    Leyla Manta
    Uitgeput bleef ze liggen, haar ogen gesloten.
    Dankbaar dat ze geen vinger uit hoefde te steken om tegen hem aan te liggen, sloeg ze haar been langzaam rond hem. Een glimlach speelde rond haar lippen toen ze de vederlichte kus voelde, waarna haar ogen lichtelijk open gingen.


    -

    Ik moet gaan :/
    Maar morgen ben ik de hele dag vrij dus dan gaan we weer verder *O*
    Slaap lekker en tot morgen! (: <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khee, slaap lekker alvast.
    Tot morgen <3 *O*


    -

    Ik heb twee tussenuren *O*


    -

    Hallo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Haar ogen gingen een klein stukje open en keken recht in die van mij.
    Ik vroeg me af wat ze dacht, wat er door haar hoofd ging op dit moment. Bij mezelf was dat nogal ingewikkeld.
    Het was nog nooit eerder gebeurd dat ik nog even naknuffelde na de seks, maar met Leyla deed ik dat wel en ik vond het zelfs prettig. Ik denk dat ik het zelfs vervelend zou vinden als ze nu van me wegliep, want ik hield haar graag in mijn armen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hay Rose *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een SO aardrijkskunde verkloot ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uh-oh. Was ie zo moeilijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nja, topo, dus dat kan ik sowieso niet. Moest je 50 steden + waar ze liggen in je kop gaan stampen...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh ja dat. Ik had ook altijd een hekel aan die steden :/ En ik ben ze trouwens allemaal ook alweer vergeten :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Precies! Als ik het wil weten, kijk ik toch wel in een atlas?!
    Nou zijn mijn topo-kwaliteiten sowieso al prut, ik ken nog niet eens de provincies van NL, ghehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maar daar zijn atlassen dus voor :'D En Tomtoms en zo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen