• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Vedran
    Ik had mijn mond al geopend om te antwoorden dat hem dan ook zou aangeven, maar het had geen zin. Het enige wat ik ermee kon bereiken was dat we allebei de gevangenis in zouden gaan en mijn straf zou hoger zijn, dus hij zou eerder vrij komen en dan had hij vrij spel...
    "Verdomme."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Nog een jaar, en dan zou ze achttien zijn. Volgens de wet volwassen en voor Vedran legaal om met haar te doen wat ze wilden. Maar zag ze zichzelf over een jaar nog samen met hem?
    Bedenkelijk beet ze op haar onderlip, liet haar vingertoppen over zijn borst glijden. Ergens wel, als het zou kunnen. Maar het voelde nog steeds vreemd. Niet onaagenaam, maar wel vreemd.
    Haar hoofd leunde tegen zijn schouder, even verborg ze haar gezicht in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:45 ]


    -

    Laaaura (cat)


    -

    Vedran
    Het verlangen om naar Elias te gaan om hem een klap te verkopen was net zo groot als hier te blijven met Leyla, haal warme lichaam tegen het mijne, en daardoor wist ik niet goed wat ik moest doen.
    Leyla had gelijk over dat Elias me zou aangeven, daar zou hij geen problemen mee hebben. Dus ik kon hem niets meer aandoen, maar hoe moest ik Leyla dan tegen hem beschermen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa sorry, ouders :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ouders toch (cat)

    Leyla Manta
    Het was onmogelijk voor Vedran om altijd bij haar te blijven. Al haar spullen lagen nog in haar huis, of wat je een huis kon noemen. Eerder een opgeknapte schuur, maar iets beters had ze niet kunnen krijgen.
    'Hij krijgt me toch niet,' mompelde ze, waarna haar lippen zacht op zijn schouders werden gedrukt. Daarna gleden ze naar zijn hals, over zijn ruwe kaaklijn, en uiteindelijk raakten ze zijn lippen.


    -

    Echt hè. 8D

    Vedran
    Ik kuste haar eerst zachtjes terug, met mijn ene hand in haar lange haren en de andere in haar nek. Maar na een tijdje trok ik voorzichtig mijn lippen een stukje terug.
    "Hoe wil je het voorkomen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Meppen.'
    Haar ogen gingen weer iets open, een glimlachje was rond haar zachtroze lippen te vinden. Daarna zuchtte ze even, en liet haar vingers door zijn donkere haar gaan.
    'Of ik moet mijn spullen halen..' opperde ze voorzichtig.


    -

    Vedran
    Ik grijnsde. Leyla wist net zo goed als ik dat dat niets zou uitmaken tegen Elias. Maar die zin daarna... bedoelde ze daarmee wat ik dacht dat ze bedoelde?
    "En dan...?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Opeens wat ongemakkelijk sloeg ze haar blik weg.
    En dan? Ja, goede vraag. Dan zou ze hier kunnen blijven, bij hem. Maar dat was hetzelfde als samen wonen. En dat klonk onmogelijk. En misschien zou hij het niet eens willen. Misschien vond hij de vage, onbenoembare band die ze nu met elkaar hadden al erg genoeg.
    'Nee, laat maar. Stom idee,' probeerde ze zich er onderuit te werken.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 23:04 ]


    -

    Vedran
    Maar zo makkelijk kwam ze er niet vanaf.
    "Volgens mij was hij zo slecht nog niet, hoor. Vertel maar..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Vedran,' begon ze klaaglijk, en ging op het bed liggen.
    Ze trok de deken over zich heen, deels om hem het zicht op haar naakte lichaam te ontnemen en deels omdat het opeens wel erg koud was.
    Hij had het vast verkeerd begrepen.


    -

    Vedran
    Even keek ik een beetje beteuterd toen ze met de dekens haar prachtlijf bedekte, maar ik ging gewoon naast haar liggen zodat ik in elk geval ook iets van de aangename warmte meekreeg.
    "Vertel me dan maar waarom het zo'n stom idee is."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Omdat jij niet zo bent.'
    Het antwoord was kort, en ze zei het ook vrijwel meteen. Haar goudbruine ogen bleven even bij het plafond hangen, waarna ze haar hoofd enigzins draaide zodat ze zijn gezicht kon zien.
    Ze trok de deken omhoog, trok hem eronder voor zover dat haar lukte en sloeg de deken weer terug.


    -

    Vedran
    "Maar dan ben je wel veilig," ik streelde een verdwaalde lok uit haar gezicht en keek haar met een serieuze blik aan.
    Ik vond het eerlijk waar een goed idee als ze hier zou komen. Hier was ze veilig en ja, ik gaf het toe, ik vond haar gezelschap aangenaam. En niet alleen de seksuele kant. Ik voelde me per definitie beter bij haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen