• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Elias
    Hij blies de rook uit, een grijns verscheen rond zijn lippen toen hij een kleine gestalte omhoog zag komen.
    Behoedzaam kneep hij zijn ogen wat dichter, zodat het beeld scherp werd. Zijn wenkbrauwen schoten vrijwel meteen omhoog. Haar lange, goudblonde lokken hingen weelderig om haar schouders, maar daar ging zijn aandacht niet naar. In de veronderstelling dat niemand haar kon zien had ze haar borsten onbedekt gelaten. En dat was niet verkeerd.
    Op momenten als die hield hij van zijn Sanguis-extraatjes. Zo ook het uitzonderlijk goede zicht die hij had. Het duurde echter niet snel of Leyla kreeg in de gaten dat iemand keek, maar zelf was ze n iet in staat tot Elias' huis te kijken.
    Bedenkelijk nam hij een trekje van de sigaret. Dat was maar goed ook.
    Zijn gezicht betrok toen het meisje uit beeld verscheen, waarna hij zijn eigen blik even afwendde. Toen hij opkeek, blikten zijn ogen recht in de donkere exemplaren van Vedran.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:42 ]


    -

    Ik moest even die rollen maken (cat)

    Vedran
    Dat iemand zat te kijken? Wie zou er nou bij mij naar binnen gluren dan? Ik kon maar één iemand bedenken.
    Ik kwam verder omhoog tot ik rechtop op het bed zat, kneep mijn ogen samen en speurde de omgeving af.
    Het duurde niet lang voor ik gevonden had wie ons bespioneerde.
    Elias.
    Mijn kaken klapten op elkaar en woedend staarde ik hem aan. Die ging nog klappen krijgen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:50 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I see :'D

    Elias
    Hij haalde even een hand door zijn lichte haar. Bedenkelijk keek hij terug, liet de sigaret tussen zijn lippen rollen.
    God, die keek niet blij. Hij mikte de sigaret in de asbak, en grijnsde veelbetekend.
    Ik heb genoten van de korte show, vriend.

    Leyla Manta
    Met de deken voor haar bovenlichaam ging ze weer rechtop zitten, volgde Vedrans blik naar buiten.
    Wat zag hij in godsnaam dat zij niet kon zien? Wat het ook was, hij leek er niet blij mee. Eerder woedend. Ergens kon ze al raden wat, of wie, hij zag. Maar ze wilde er niet aan denken.
    'Wat is er?'

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:58 ]


    -

    Vedran
    "Die klootzak," siste ik met opeen geklemde kaken. Dat lachje om zijn lippen, die geamuseerde schittering in zijn ogen, ze maakten me ontzettend gefrustreerd en boos.
    "Hij liep je te begluren."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even viel ze stil, om hem vervolgens zacht aan zijn arm naar zich toe te trekken. Haar lippen streken langzaam over zijn kaak.
    'Gewoon het gordijn dicht doen,' mompelde ze.

    Elias
    God, naïf meisje. Die wist het vast niet, wist niet hoe erg hij zijn zin door kon drijven.
    Dat hij gewoon door ging tot hij kreeg wat hij wilde. Hij deed de luxeflex naar beneden, en ging op één van de stoelen zitten.
    Bedenkelijk volgde hij de rook van de volgende sigaret met zijn ogen. Hij keek er al naar uit.


    -

    Vedran
    "Dat zal ik zeker doen," ik stond op, liep naar het raam en trok het gordijn met een snelle beweging dicht.
    "Blijf jij hier wachten, dan ga ik hem nog eens op een rustige en kalme manier vertellen dat hij zijn ogen van je af moet houden."
    Rustig en kalm. Ja vast.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vingers krulden zich rond zijn pols, waardoor ze hem weer naar het bed kon trekken.
    Zelf geloofde hij het ook niet. Zelfs de spieren in zijn pols leken strak aangespannen.
    'Blijf nou gewoon hier.' Ze kwam overeind op haar knieën toen hij eenmaal bij de rand van het bed stond, liet haar vrije hand over zijn borst glijden en drukte een zachte kus op zijn lippen.
    'Hij stopt er vanzelf wel mee.'


    -

    Vedran
    Ik zuchtte, keek Leyla recht aan in haar mooie ogen.
    "Elias niet. Elias lijkt op mij namelijk," zei ik simpelweg. En die blik in zijn ogen van net zei al genoeg, hij ging het echt niet bij kijken laten. Trouwens, zelfs als hij deed had ik hem nog wat aangedaan. Kijken was al teveel. Ik werd er jaloe-... wacht... wat?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Hij stopt wel,' herhaalde ze met een halfzachte stem, en trok hem weer op het bed.
    Hij ging zitten, maar leek niet helemaal helder meer. Alsof hij ondertussen heel ergens anders was met zijn gedachten.
    Maar ook Elias zou op den duur wel stoppen, als hij besefte dat ze tot niet aan hem toe ging geven.
    Hoewel, Vedran kende hem vele malen beter dan zij ooit zou doen.


    -

    Vedran
    Ik zuchtte nogmaals, haalde even mijn hand door mijn haar en keek weer naar Leyla.
    "Geloof mij als ik zeg dat hij niet stopt en alles op alles zet om te krijgen wat hij wil. Hij doet er álles voor, Leyla. Álles." zei ik met extra veel nadruk op de laatste 'alles'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar hand gleed weg van zijn borst, haar goudbruine ogen schoten onwillekeurig naar de gesloten gordijnen.
    En wat wilde hij dan? Haar?
    Lichtelijk verward schudde ze even met haar hoofd. Waarom wilde hij haar dan zo graag? Omdat ze hem had afgewezen?
    Ze keek weer op naar hem, keek bedenkelijk naar zijn donkere ogen. Er lag iets in wat ze niet kon plaatsen.


    -

    Vedran
    "Maar maak je geen zorgen, ik laat hem niet bij je komen," zei ik en ik drukte een kus op haar wang.
    En Elias... die kreeg de volle laag van mij nog wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Je weet dat je hem niet zomaar bewusteloos kan slaan?' vroeg ze na een korte stilte.
    Haar blik gleed weer naar zijn gezicht, nadat ze nog een achterdochtige blik op het raam had geworpen. Ze schoof dichterbij, miste de warmte nu hij slechts een kwart meter van haar vandaan zat. Het was gewoon niet genoeg. Weer die verwarring.


    -

    Vedran
    "En waarom niet?" vroeg ik verbaasd. Zo moeilijk was dat niet, hoor. Eén harde uithaal met mijn vuist, goed gemikt tegen zijn slaap en welterusten Elias.
    Ik merkte hoe Leyla dichter schoof en sloeg mijn armen om haar heen. Het was inderdaad best koud zo, niet meer onder de dekens, zonder kleding en Leyla zo ver van me af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eén harde uithaal met mijn vuist, goed gemikt tegen zijn slaap en welterusten Elias.

    I lol'd :'D

    Leyla Manta
    Onbewust kroop ze op zijn schoot, liet haar lichaam tegen dat van hem rusten. En dat kon makkelijk, aangezien ze zich zo klein voelde naast hem. Hij was groot, sterk. En dat vond ze heerlijk.
    'Ik ben bang.. dat hij je aangeeft.'
    En daar was ze inderdaad bang voor. De politie zou haar misschien niet geloven als ze zei dat er niks gebeurd was, en het zou hen niet interesseren als ze vertelde dat ze het zelf had gewild.
    In hun ogen was wat Vedran deed pure pedofilie.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:34 ]


    -