• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    @ Laura
    Leyla-post is aan het begin van dit topic :'D


    -

    Stiekem hè, lijkt Elias me echt very very sexy. *gaat nu snel typen voor Vedran*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vedran
    Ik stond op het punt om antwoord te geven op haar vraag, waar ik eigenlijk geen antwoord op had, totdat Leyla me weer afleidde met haar lichaam en zoentalent.
    Onze lichamen lagen dicht tegen elkaar aan met onze benen verstrengeld. Mijn handen omsloten haar heupen, trokken haar dichter naar me toe terwijl ik met gesloten ogen genoot van de rustige, maar zeer intieme zoen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha :'D


    -

    Leyla Manta
    Na een tijdje verbrak ze de kus toch, liet haar vingertoppen langs zijn kaaklijn glijden.
    'En?' vroeg ze met een zachte stem. Haar goudbruine ogen gleden naar die van hem. Misschien had dat het duidelijker gemaakt voor hem. Eigenlijk wel voor haar, want ze voelde na die kus toch een.. vaag en warm gevoel in haar borst opwellen.
    God, dit kon niet.


    -

    Vedran
    Ik beet nadenkend op mijn lip, liet mijn blik diep in gedachten over haar volmaakte gezichtje glijden.
    Waren het leuke gevoelens? Vooral verwarrend, dat wel.
    De seks, ja dát waren leuke gevoelens, zeer zeker, maar ik wist heel zeker dat ze die niet bedoelde. Ze bedoelde de andere gevoelens, die me naar haar op zoek hadden laten gaan.
    "Ze zijn... nieuw... vreemd..." begon ik zacht. "Maar als ze vervelend waren, zou je dan hier nog zijn?" vroeg ik met een scheve grijns.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FUUU, mn internet viel uit (cat)


    -

    Leyla Manta
    Een glimlachje verscheen op haar gezicht, waarna ze haar hoofd bedenkelijk op zijn borst liet rusten. Bewust gleed haar blik daardoor weg van die van hem, haar nagels streelden over zijn gespierde buik.
    'Het zou kunnen dat je me.. gebruikt voor de seks..' Haar ogen gleden dicht, ze trok zijn warme lichaam dichter tegen zich aan en zuchtte onwillekeurig.


    -

    Fucku, internet van Jip (cat)

    Vedran
    "Nee... dan was je hier nu ook niet," antwoordde ik.
    Ik had wel vaker dames 'gebruikt' voor de seks. Een one-night-stand en meer niet, want vaker dan één keer ging al gauw vervelen. Daarbij zou ik hen nóóit zo vastgehouden hebben, zou ik al helemaal niet mijn beste Sanguis vriend slaan vanwege hen, naar ze op zoek gaan als ze wegliepen of ze in mijn kleren laten lopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kijk eens even in het rollentopic van After the War, want daar heb ik even iets gevraagd (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een voorzichtige, opgeluchte glimlach verscheen rond haar lippen, zonder dat ze het doorhad krulde ze haar arm om zijn borst.
    Even duwde ze zichzelf omhoog, haar lippen gleden even langs de zijne. Daarna streek ze haar lange, goudblonde lokken naar achteren. Zoals ze daar een paar seconden zat, voelde ze opeens kippenvel op haar rug en armen ontstaan. Maar niet van de kou.
    Ongemakkelijk gleden haar ogen naar het dichtsbijzijnde raam. Hoe kon ze nu het gevoel hebben dat iemand naar haar keek?


    -

    En ik heb geantwoord (cat)


    -

    Vedran
    Opeens leek haar houding helemaal te veranderen. Haar ogen waren gericht op het raam, ze had kippenvel op haar lichaam en ze leek helemaal niet meer op haar gemak.
    Ik kwam half overeind, steunde op mijn ellebogen en probeerde te zien wat zij ook zag.
    "Is er iets?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Ik had het idee dat iemand zat te kijken..' Onbewust trok ze de deken voor haar blote borsten, en liet zich daarna weer op haar rug vallen.
    'Maar het zal wel niks zijn geweest.'
    Haar ogen gleden naar Vedran, wiens donkere ogen inmiddels ook zoekend door het raam naar buiten keken. Misschien zag hij wat zij niet zag. Sanguis' waren inmiddels jagers, en diens ogen waren vast een stuk beter.


    -

    *gooit met chocoladenootjes*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:36 ]


    -