• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Dude, ik heb net bijna het huis in de fik gezet, lol. Mijn broodjes zaten vast in de broodrooster, dat ding begint ineens vet te roken o.o

    Vedran
    Zuchten en kreunen kwamen zacht uit mijn keel, mijn vingertoppen drukten af en toe onbewust even kort in haar schouders als er weer een zalig gevoel door mijn onderbuik trok.
    Leyla was zeer, zeer bedreven met haar lippen, dat was zeker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ew ._.

    But it's save now *O*

    Leyla Manta
    Na een paar korte, maar zeer intense minuten stopte ze. De plotselinge, nog ergere hardheid maakte duidelijk dat zijn orgasme niet bijzonder lang meer zou duren.
    Ze ging op hem zitten, liet het puntje van haar tong langs haar lippen glijden. Plagend schuurde ze haar onderlichaam even tegen de zijne.
    'Nou, zullen we de mijn spullen dan maar op gaan halen?' vroeg ze met een zachte, sensuele stem.
    Daarna ging ze rustig van het bed af, en rekte zich uit.


    -

    I saved this house. And the people in it. I'm a hero (bat)

    Vedran
    Mijn grote ogen staarde ik haar verstomd aan, mijn ademhaling versneld. Haar ogen glinsterden van plezier want ze wist heel erg goed dat ik op het punt stond een orgasme te krijgen.
    Met een snelle beweging sta ik naast haar, til haar op en gooi haar half op het bed.
    Ik kruip bovenop haar, mijn vuisten diep in het matras gedrukt naast haar hoofd.
    Daarna buig ik me voorover, tot mijn lippen de hare bijna raken.
    "Ik ben nog lang niet klaar met jou."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    :'D

    Leyla Manta
    Een glimlach verscheen langzaam op haar gezicht, even overbrugde ze de afstand door haar lippen tegen de zijne te drukken.
    Haar benen sloegen zich om zijn heupen, waardoor zijn erectie tegen haar aan werd gedrukt.
    'O nee?'


    -

    Vedran
    Mijn mondhoeken trokken vanzelf omhoog in een grijns.
    Ik voelde mezelf tegen haar aan en drong meteen bij haar naar binnen, omdat ik echt niet langer meer kon wachten.
    Toen ik helemaal in haar zat hield ik even stil, beet kort in haar onderlip en grijnsde opnieuw.
    "Nee."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    De glimlach verdween van haar gezicht toen hij bij haar naar binnen drong, een zachte, naar meer verlangende kreun kwam vrijwel meteen over haar lippen. Haar rug krulde zich omhoog, haar vingers die tegen zijn borst rustten krulden zich op waardoor lichtrode, oppervlakkige krassen verschenen.
    Haar ogen gingen pas weer open toen ze zijn stem hoorde. Zijn lippen waren weer weg gehaald, maar ze sloeg haar armen om zijn hals en kuste hem.


    -

    Vedran
    Ik kuste haar vol lust terug, drukte mijn lijf zo dicht mogelijk tegen haar aan terwijl ik begon te stoten, ruwer dan de laatste keer, omdat ze me al zo gek had gemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Eerst weigerde ze het contact tussen hun lippen te verbreken, maar het duurde niet lang of ze drukte haar hoofd gedwongen door de heerlijke gevoelens in het kussen.
    Haar heupen liet ze op zijn ritme bewegen, waardoor hij elke keer vrijwel helemaal in haar verdween.
    'Oh, Vedran.' Door haar stem was een zachte, verlangende zucht verweven, haar lippen drukten zich op zijn kaaklijn, niet ver van zijn hals vandaan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 0:45 ]


    -

    Vedran
    Mijn mond daalde af naar haar borsten, waar mijn lippen en tong zich druk met haar tepels bezig hielden terwijl ik het tempo verder opvoerde dan beide keren ervoor samen opgeteld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    De hevigheid van zijn beweging zorgden voor een grote aantal golven van genot die elkaar opvolgden, in optelling met zijn lippen bij haar borsten kreeg ze het idee dat ze gek werd.
    Haar benen sloegen zich strakker om zijn heupen, dwongen hem dieper in haar, verder naar haar toe.


    -

    Vedran
    Mijn ene hand bleef diep in het matras gedrukt staan, met het laken tussen mijn vingers, maar de andere hand liet ik afdalen en tussen haar benen verdwijnen, om haar nog gekker te maken, helemaal wild.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar lippen gingen meteen van elkaar, ze drukte zich tegen zijn hand aan, tegen zijn heupen.
    Een bijna smekend geluid ontsnapte aan haar, terwijl ze zijn hals gewillig kuste. Dit was de eerste keer dat ze eigenlijk compleet onderdanig aan hem was, en echt erg vond ze het niet.


    -

    Vedran
    Ik stootte dieper, harder en sneller, bewoog mijn vingers op hoger tempo en liet mijn mond van haar borsten naar haar hals glijden, naar haar lippen en weer terug omlaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het duurde niet lang of ze kwam met een hoge, uitgerekte kreun tot een orgasme. Haar nagels dreven zich in zijn rug, ze drukte haar lichaam tegen hem aan.
    Daarna dwaalden haar handen af naar beneden, eindigen op zijn kont, duwde hem dieper naar binnen. Haar lippen zochten de zijne op, begonnen een intieme, vurige kus.


    -

    Vedran
    Al snel daarna kwam ze tot een heftig orgasme en dankzij de spiersamentrekkingen duurde het voor mij ook niet veel langer meer.
    Ik stootte dieper, harder en spande al mijn spieren toen ook ik uiteindelijk mijn hoogtepunt bereikte.
    De kus beantwoordde ik meteen, zonder aarzelen, hoewel ik even buiten adem af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen