• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Sam Waters
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb geen idee." Het was sowieso eind-herfst, want de temperatuur was erg laag, en de wind was erg koud. Ik liet Dana's hand los, en in plaats daarvan sloeg ik mijn arm over haar schouder. Zij mocht het niet koud krijgen.


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    Ik voelde me al helemaal warm worden toen Sam een arm om me heen sloeg. Ik begon te glimlachen. Hij was zo lief. Ik ging dichter tegen hem aan lopen. Opeens zag ik witte vlokjes uit de hemel vallen. 'Het sneeuwt,' zei ik. Lachend keek ik naar Samuel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    "Oeps, ik moet weg" zeg ik, uhch straf werk bij Snape, allen omdat ik door de gangen liep en hem tegen kwam.
    "Strafwerk van Snape" zeg ik er nog achter aan en loop richting het toverdranken lokaal waar ik verwacht wordt.


    Kyndall Seinga
    "Nee ik hoef niet naar iemand toe maar, ik moet wel weten wanneer zwerkbal weer begint" zeg ik en speel met Zoey haar haren.
    Nu maar hopen dat we dit jaar winnen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mitch
    Arlené was net weg toen mijn "vrienden" op stonden en naar me toe liepen.
    'Wanneer ga je haar dumpen?' vroeg Rohan. Ik keek hem aan.
    'Niet,' zei ik. Thomas zuchtte.
    'Hier waren we al bang voor. Mitch is verliefd. Luister dude, dump haar.' Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee.'
    'Dan zorgen we dat ze op een van ons verliefd wordt, en je weet hoe we dat doen,' dreigde Robin.
    'Je gaat haar niet betoveren.' Robin grijnsde gemeen.
    'Wees slim,' fluisterde hij. Met die woorden liep het drietal weg. Kut, dacht ik.


    Zoey
    'Moet je aan Plank vragen,' zei ik terwijl ik zuchtte. Ik had Plank nog steeds niet vergeven. Ik gaapte. 'Loop je wel mee naar de toren?' vroeg ik. Ik wilde niet bij Kyndall vandaan maar ik was echt heel moe.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 22:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mitch
    Ik staarde voor me uit. Of ik moest Arlené dumpen of ze gingen haar betoveren. Ik zuchtte. Misschien is het maar beter om er een punt achter te zetten. Haar betoverd zien was geen optie. Of de waarheid vertellen, dacht ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    "Ben ik duidelijk mevrouw Seinga" zegt de stem van Snape, "Ja professor Snape" zeg ik met een beleefde ondertoon.
    "Je kan gaan Mevrouw Seinga, ik verwacht u morgen weer" zegt Snape en houd de deur open, ik knik en loop terug naar de leerlingen kamer.


    Kyndall Seinga
    Wanneer ik net 'Ja' wil antwoorden verschijnt er een jongetje met te veel gel in zijn haar.
    "Wat Dray" zeg ik verveeld, "Kyndall!, ik zoek je al de hele tijd je moet naar Snape komen" zegt Draco nog naar hijgend.
    "Oke ik kom er aan, ga maar" zucht ik, "Sorry Zoey maar je hebt gehoord wat Gel-boy zei, waarom ga je niet naar Ali" zeg ik glimlachend.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik keek telleur gesteld.
    'Ik ga naar bed,' zei ik. 'Ben heel moe.' Ik gaf hem nog een kus. 'Succes bij Snape.' Ik liep de ziekenzaal uit. Ik had met Kyndall over deze zomer willen praten. Terwijl ik naar de toren liep kon ik alleen maar denken aan wat Daman had verteld had. Ik had gelogen. Ik had iemand vermoord. De vreselijke herinnering van de laatste nacht van onze wacht. Daman was bewusteloos geraakt en een dooddoener wilde hem doodde. Ik was in paniek. Ik redde Daman.
    De nachtmerrie's daarna waren verschrikkelijk. Maar ik had alles weg verdrongen. Heel ver weg. Maar door Daman was alles weer naar boven gekomen. Iedereen dacht dat Daman de dooddoener had gedood. Hij was dan ook de held. Ik was er nooit verder op ingegaan.
    Ik ging op bed liggen en sloot mijn ogen. Voordat ik het wist gilde ik het uit. In mijn dromen leek alles zo echt.


    Mitch
    Zonder na te denken sprong ik op toen ik Arlené zag. Ik liep op haar af en gaf haar een knuffel. Toen ik haar los liet vroeg ik: 'vind je me nog leuk?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga over een kwartiertje slapen denk ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    "Ja, hoezo?" zeg ik verward, ik haal mijn hand door mijn bruine haren en slaag mijn ogen neer.
    Fijn, het is bijna kerst en dat betekent naar huis.


    Kyndall Seinga
    Verward door Snape loop ik naar de uilenvleugel en roep mijn uil Moc, ik bindt het briefje vast aan zijn poot "Breng deze naar mam en pap" zeg ik aai over zijn kopje.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 0:26 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mitch
    'Godzijdank, ze hebben nog niks bij je gedaan,' zei ik en gaf haar weer een knuffel een kus op haar hoofd.
    'Luister, ken je Rohan, Robin en Thomas? Je weet wel. Die jongens waarmee ik op trok. Ze vonden dat ik uit moest maken. Dat vinden ze nog steeds. Maar ik weigerde. Toen hebben ze gezegd dat ze je gaan betoveren. Dus pas alsjeblieft goed op.' Ik besefte nu pas hoe raar het klonk maar het maakte me niet uit. Arlené moest begrijpen dat dit echt waar was.


    Zoey
    Ik begon te gillen en wilt om me heen te slaan. Alles kwam in mijn droom voorbij. Maar er was een stuk achter aan geplakt. Ik stond in een openveld. Overal lagen doden. Het dichtste bij mij Kyndall, daar naast lag Noa en daarnaast weer Dana. De ring die tweede van me vandaan lag lagen mijn ouders, Alison en Danny. Hoe verder ze van me af lagen, hoe minder waarde ze voor me hadden. Maar het deed wel pijn. Ik knielde bij Kyndall neer. Zijn ogen waren leeg.
    'Nee!' Gilde ik.


    Fred Wemel
    Hijgend kwam ik bij de uilenvleugel. Daar vond ik eindelijk Kyndall.
    'Kyndall, je moet nu onmiddellijk mee komen.
    'Er is iets met Zoey,' hijgde ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Breng me er heen" zeg degene die haar iets heeft gedaan gaat eraan, ik ren samen met Fred richting de leerlingenkamer "waar is ze?" vraag ik en allerlei dingen springb in mijn hoofd wat er gebeurd kan zijn misschien is ze een dooddoener tegen gekomen of nog erger mijn vader.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Arlené Seinga
    "Ik geloof je Mitch en ik beloof uit te kijken
    " zeg ik en druk mijn lippen op die van hem.
    "Ik hou van je" zeg ik en besef dan pad hoelang het geleden is dat ik écht van iemand gehouden heb.
    "Maar er is een probleem ik kan niet alleen gaan slapen stel dat hun komen" zucht ik overdreven.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana
    Ik voelde me al helemaal warm worden toen Sam
    een arm om me heen sloeg. Ik begon te
    glimlachen. Hij was zo lief. Ik ging dichter tegen
    hem aan lopen. Opeens zag ik witte vlokjes uit
    de hemel vallen. 'Het sneeuwt,' zei ik. Lachend
    keek ik naar Samuel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    Langzaam werd ik wakker. Mijn hoofd bonkte.
    'Dus je bent wakker?' Een zwart gedaante kwam uit de hoek. Ik gaf een gilletje van schrik. Daar zo in hoek stond niemand minder dan de vader van Kyndall.
    'Wat doe u hier?' vroeg ik bang. Ik ging recht op staan.
    'Ik kom wraak nemen,' zei Meneer S grijzend. Hij zette een stap dichterbij. 'Eindelijk hoorde Kyndall bij ons alleen jij moest daar weer een stokje voor steken.' Hij schudde zijn hoofd. 'Maar dadelijk kun je er niks meer aan doen.' Bang keek ik hem aan. Ik sprong over een stel bedden heen zodat ik ruimte had.
    'Probeer maar niet te vluchten.' Seinga grijnsde en hief zijn toverstok. Ik zakte door mijn benen. Hij had mijn benen verlamd.
    'Opmerkelijk, hoe zou Kyndall er van vinden dat jij iemand vermoord heb?' Seinga keek me lachend aan. 'Misschien wilt hij wel weer dooddoener worden. Net als wanneer jij zijn hart brak door met Plank te zoenen. Wat magie wel niet allemaal kan doen.' Seinga grijnsde.
    'Je had Plank betoverd?' Kut, dacht ik.
    'Ja ja, maar nu genoegt gepraat, ik wil Kyndall ook nog doden.' Met die woorden hief hij zijn toverstok.
    Dit was dan het einde. Tenminste, dat dacht ik.


    Fred Wemel
    'In de meisjes slaapzaal,' zei ik buiten adem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mitch
    'Dan zou ik je moeten beschermen wanneer je slaapt,' zei ik. Ik drukte Arlené tegen me aan. 'Ik beloof je te beschermen.'


    "Ignite, my love. Ignite."