• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Leyla Manta
    Vanuit haar ooghoeken keek ze naar het rekje, haar blik viel op een grotendeels lege champoofles voor vrouwen. Blijkbaar was zijn laatste veroverging vergeten die mee naar huis te nemen, en had ze de kans ook niet gehad om hem op te halen.
    Twintig minuten later kwam ze met gewassen, droog haar en een afgedroogd lichaam de badkamer uit, liet haar goudbruine ogen onwillekeurig naar beneden glijden ookal kon ze de woonkamer toch niet zien.
    Maar ergens wist ze dat hij er niet meer zat. Bedenkelijk liep ze zijn slaapkamer in, wierp een blik op haar eigen kleren en trok de kast open.


    -

    Okée, wat gaan we doen?

    Silvano en Raveny zijn beetje boring aan het worden D:


    -

    Fae schreef:
    Raveny
    Rustig liet ik me vallen en trok de dekens over ons heen. De glimlach werd even breder toen zijn handen mijn gezicht raakten. 'Wat wil je horen dan? Die keer dat ik en Myra onze keuken hadden opgeblazen zal je wel niet bedoelen, neem ik aan. Hoewel dat best een leuk verhaal is.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    volgende ochtend?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Want we zijn inderdaad nu al 5 dagen bezig met helemaal niets. xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nah, ik denk ook niet dat dat een groot succes gaat worden.


    -

    Wat gaan we dan met ze doen o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Of we moeten andere mensjes gaan gebruiken?


    -

    Maar Zorah zit nu ook vast x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dan schrijf je iemand in :')

    een jongen bijvoorbeeld? (cat)


    -

    Ghehe, ik bedenk wel iemand.

    Ik schrijf nooit met jongens, maar ik probeer wel wat uit


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké :'D

    Dan moet ik ook even iemand gaan inschrijven, dus ga dat eventjes doen ^^


    -

    Helaas word ik nu door mijn ouders van de computer getrapt. Misschien kom ik zo nog even, anders tot zaterdag (Jij was er morgen niet, toch?)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nee, morgen ben ik jarig dus gaat m'n vriend gelijk na school mee naar mijn huis :'D

    Nou ja, ik ben er misschien heel even, aangezien hij later uit is en de eerste die komt voor m'n verjaardag. En misschien laat op de avond als iedereen weg is.

    Tot straks dan, I hope <3


    -

    Weh, jullie moeten weer komen *sleept naar topic*


    -