• Heey!
    Even heel erg feestelijk de online-zetten / opening van mijn nieuwe verhaaltje bekendmaken 'oooh'(dance)

    Trust me

    Natasha wordt beschouwd als de dochter van de Heer van het Duister, waarin ze zelf zonder meer gelooft. Na vijftien jaar ziet ze hem eindelijk. Al kan ze hem niet herinneren, toch heeft hij meteen een speciale opdracht voor haar. Voor het eerst gaat ze naar Zweinstein hogeschool voor hekserij en hocus-pocus. Daar moet ze proberen uit te zoeken wat de zwakke plek van Harry Potter is. Al snel beseft ze dat het geen klusje van tien minuten is, zeker niet als ze gevoelens krijgt die ze nog nooit heeft gevoeld. Daarnaast heeft ze ook een eigen leven. Ze maakt vrienden, wordt verlieft en ontdekt dat ze niet is wie ze denkt te zijn, vooral niet als haar moeder haar aanspreekt over haar echte vader. Is haar leven in gevaar?


    *Ik was niet meteen van plan veel prijs te geven, maar omdat het verhaal helemaal wordt bekeken als onorigineel, schirjf ik er nog een extra stuk informatie bij. (deze is cursief)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 20:26 ]


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    ... ^^ Ik vind het best... standaard, eigenlijk.
    Oh, en je mist heel wat hoofdletters.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ... ^^ Ik vind het best... standaard, eigenlijk.
    Oh, en je mist heel wat hoofdletters.


    aangepast.
    Misschien moet ik er even bij vermelden dat de verhaallijn niet is zoals vele anderen. Niet zo standaard dus.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Ik ga het niet lezen, want ik vind verhalen over de dochter van Voldemort echt te onorigineel en vaak altijd hetzelfde. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking