• van topics omhoog schoppen die al maanden inactief staan? En die vaak ook totaal niet meer van belang zijn?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geen, maar nieuwe (en vaak ook niet-nieuwe) users vinden het soms heel nuttig blijkbaar, vooral om het te doen met een quote.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geen, maar nieuwe (en vaak ook niet-nieuwe) users vinden het soms heel nuttig blijkbaar, vooral om het te doen met een quote.


    Vooral ook erg fijn als je blij was net van een topic af te zijn. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat zijn meestal nieuwe users ^^ Maar ik weet het niet, waarschijnlijk weten ze niet hoe het werkt op quizlet of misschien zijn ze gaan zoeken naar een topic-onderwerp met de zoekmachine.


    Life is hard and then we die

    `Wat is het nut van deze topic als er al tientallen anderen bestaan? :'DD

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn meestal nieuwe users ^^ Maar ik weet het niet, waarschijnlijk weten ze niet hoe het werkt op quizlet of misschien zijn ze gaan zoeken naar een topic-onderwerp met de zoekmachine.


    Betwijfel ik bij het zien van sommige die je ineens omhoog ziet gaan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn meestal nieuwe users ^^ Maar ik weet het niet, waarschijnlijk weten ze niet hoe het werkt op quizlet of misschien zijn ze gaan zoeken naar een topic-onderwerp met de zoekmachine.


    Er staat alsnog een rode waarschuwing bij. D: En ik kijk wel eens op de profielen van de mensen die het doen, soms zijn ze al een aantal jaar lid.


    Your make-up is terrible

    NOURRY schreef:
    `Wat is het nut van deze topic als er al tientallen anderen bestaan? :'DD


    Oh wat zijn we weer lekker slim!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat is het nut van 10 keer hetzelfde topic aan te maken als er al 1 bestaat?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Wat is het nut van 10 keer hetzelfde topic aan te maken als er al 1 bestaat?


    Wat is het nut van net zo hard lekker mee papegaaien? Dezelfde vraag is al eens gesteld in dit topic. Je doet nu precies wat je zelf zegt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Oh wat zijn we weer lekker slim!


    Dankje, ik waardeer jouw compliment echt héél erg. Goed voor mijn zelfverzekerheid. :'DDDDD

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:20 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Minato schreef:
    (...)

    Wat is het nut van net zo hard lekker mee papegaaien? Dezelfde vraag is al eens gesteld in dit topic. Je doet nu precies wat je zelf zegt.



    +100


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    NOURRY schreef:
    (...)

    Dankje, ik waardeer jouw compliment echt héél erg. Goed voor mijn zelfverzekerheid. :'DDDDD


    Graag gedaan hoor. Heb je het alleen niet een beetje aan jezelf te danken als je zo snel je zelfverzekerdheid aan laat tasten door zo'n simpele opmerking? Beetje vals om mij daar de schuld van te geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, dat is ergerlijk inderdaad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Minato schreef:
    (...)

    Graag gedaan hoor. Heb je het alleen niet een beetje aan jezelf te danken als je zo snel je zelfverzekerdheid aan laat tasten door zo'n simpele opmerking? Beetje vals om mij daar de schuld van te geven.


    O, nee hoor, helemaal niet vals. Maar ik waardeer het omdat het van jou komt, + ik lees zo dat je het echt meent.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:26 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    O, nee hoor, helemaal niet vals. Maar ik waardeer het omdat het van jou komt, + ik lees zo dat je het echt meent.



    Seriously?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.