• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Fae schreef:
    Jip, als je dit morgen/vannacht leest, fijne verjaardag! *O*


    Like that? (cat)
    Maar haaaaaaaay Rose 8D Verder met Veralynn en... en... die van jou? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sure ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Had jij als laatst gepost of ik?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ikkeh ^^

    Fae schreef:
    Zorah
    Ik grijnsde vrolijk en liep naar haar toe, iets sneller dan eerst, maar toch nog voorzichtig. 'Hoi,' zei ik zodra ik het wak bereikt had. Een sirene, zoals ik al verwacht had. Tja, er waren weinig andere wezens die het hier onder water prettig vonden. Ze had donkerrood haar en mysterieuze groene ogen. 'Ik ben Zorah,' stelde ik mezelf voor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veralynn
    Ik stak enthousiast mijn hand uit om mezelf ook voor te stellen.
    "Veralynn. Je weet dat het ijs niet heel stevig is, hoop ik?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    'Tja, als ik erdoor zak word ik nat,' zei ik droogjes terwijl ik haar hand schudde. 'Of misschien moet ik heel hard wegvliegen als ik iets hoor kraken. In elk geval word ik gek van al die mensen op het eiland, dus ja.' Mensen. Relatief begrip.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veralynn
    Ik knik begrijpend.
    "Kan me heel goed voorstellen." antwoord ik, op meerdere delen van haar zin, met een halve blik op haar grote vleugels.
    Als ik geen straatvin zou hebben, dan zou ik ook vleugels willen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    'Ik kom eigenlijk niet zoveel sirene's tegen,' zei ik. Gewoon, gesprek op gang houden. 'Of misschien wel, maar dan heb ik dat niet door. Snap ik eigenlijk niets van, een staart lijkt me veel leuker dan benen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veralynn
    "Dat is het ook! Zwemmen is zoveel leuker dan lopen, dat gaat zo traag en lomp en zo. Nee, ik ben eigenlijk altijd wel in het water te vinden."
    Ik sloeg mijn staart lachend op het water en spatte zo het koude water op het ijs, waar de kleine druppeltjes vrijwel meteen bevroren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    Lachend haalde ik met mijn vingers een bevroren druppel uit mijn haar en grijnsde. 'Ik ga meestal een stuk vliegen als ik me aan mensen erger. Het probleem is dat hoe hoger je komt, hoe kouder het word, maar het is het wel waard.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veralynn
    "Dat zou ik ook wel willen. Vliegen." zeg ik, licht dromerig.
    De wereld eens van de andere kant bekijken, ver boven het oppervlak in plaats van eronder. Zwemmen in de lucht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    'Zwemmen lijkt me anders ook fantastisch,' grinnikte ik. 'Ik word eigenlijk alleen nat als ik douche, want al het water hier is ijskoud. Dat is echt jammer. Stomme winter.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veralynn
    "Koud? Nee hoor!" lachte ik. Tenminste, voor mij was dit niet koud, ik had geen idee hoe deze temperatuur voor anderen aanvoelde. Net als het ijs en de sneeuw op het land?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    'Misschien is het anders voor Sirene's - dat is sowieso wel logisch. Maar ik ken iemand wiens nichtje een keer in het water is gevallen, binnen een halve minuut hadden ze haar er weer uit, maar ze was hartstikke onderkoeld, helemaal blauw, echt doodeng.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Back en ik ben fucking hyper XDD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.