• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Hé ik ben er ook weer! 8D Hoe kom je zo hyper? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idunno, maar ik ben inmiddels een kwartier hyper en ik heb in dat kwartier rondjes gesprongen, op één been de kamer rondgegaan (4x) en op mn rug op de vloer gaan liggen en met mn benen mezelf voortslepen, zo ook nog 2 rondjes. En ik luister Nyan Cat.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waaaaaaaaaat 8D Red Bull geeft je vleugels? (cat) Nee oké, maar Nyan Cat maakt je ook hyper natuurlijk *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, en ik lach me rot. Like, maniakaal en eng en mijn ouders hebben het nu volgens mij over in welk gekkenhuis ze me gaan stoppen.
    MUHAHAHAHAHAHAAAAAA


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ghehe, maar, ik ga maar eens mijn chille jongensrol bedenken. Ookal faal ik met het spelen van jongens, maar ja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haha, ik ook hoor :'D Hoewel ik met jongens spelen toch leuker vind (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb al zo'n 3 ideeën, waar van er een stuk of min4 op een jongen toepasbaar zijn. *sigh*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Why dat? Als ze erg vrouwelijk zijn, maak je ze gewoon homo *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan, ghehe.
    Nee maar omdat jongens nooit denken ik niet weet hoe jongens denken, zegmaar, en ik letterlijk nog NOOIT vanuit een jongen geschreven heb. En omdat mijn enige idee voor een jongen is om er een uit een boek te jatten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou zeggen, oefening baart kunst? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nu heel veel zin om gewoon dat meisje aan te maken, maar dat mag niet van Jip.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ghehe, bad translator is grappig.
    Original tekst:
    I wanna marry you.

    17 translations later:
    It takes a wife.

    Another 13 translations later:
    He has a wife.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben er even heel onhandig op mn telefoon.

    En ik heb niet gezegd dat een meisje niet mag -_- Toen Laura er heel lang niet was vond ik het na een tijdje saai om alleen maar jongens te spelen.


    -

    Hah, dan doe ik een meisje ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En gefeliciteeeeeeerd met je verjaardag! [imagine chearleader over here]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.