• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    wb ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ugh, ik vergeet het opeens als ik hier iets heb gezegd -facepalm-

    Wat waren jullie laatste posts btw?


    -

    Aesthetic schreef:
    Nairawen Falëya
    "Maakt niet uit, zolang het maar geen thee is," antwoordde ze schouderophalend. Daar had ze immers vandaag al genoeg van gehad. Ze trok zichzelf op aan de keukenkastjes en ging op het aanrecht zitten, tussen een lege beker en een bord met een halfvergane stoommaaltijd.


    Deze, geloof ik. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fae schreef:
    Raveny
    Ik grijnsde. 'Dat ga ik niet eens ontkennen.' Zachtjes lachend sloeg ik mijn armen om hem heen, liet mijn handen opnieuw over zijn shirt gaan. Eigenlijk zat dat ding best wel in de weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mischa Guerra
    Hij pakte een pak drinken uit de kast, waarvan op de voorkant wat fruitafbeeldingen stonden met de belofte dat het "ongeoorloofd lekker" was. Eigenlijk gooide hij hier maar gewoon wat dingen in zijn mandje, aangezien hij niks kende.
    Met een zucht greep hij twee glazen, zette die op het aanrecht en schonk ze in.


    -

    Silvano Vino
    Hij liet zijn vingertoppen onder de rand van haar shirt doorglippen, om het daar te laten rusten. Zijn lippen streken over haar kaaklijn, naar haar hals.
    Ergens voelde hij misschien een heel klein beetje "enthousiasme" ontstaan, maar het was lang niet genoeg om te laten merken door zijn lichaam. En dat was eigenlijk maar goed ook.


    -

    Can't somebody play a boy?

    Ik speel nu al een tijdje alleen maar jongens, en het verveelt me nogal snel als dat het enige is :'D


    -

    Nairawen Falëya
    Ze slikte duidelijk hoorbaar. Al die chemische zooi... Ze pakte haar glas aan en nam een klein slokje, waarna ze het snel doorslikte en het glas weer op het aanrecht zette. De motivatie om dit bocht op te drinken was ver te zoeken bij haar. Wat was het eigenlijk voor vreemde traditie dat je iets moest drinken voor je naar bed ging?
    Terwijl hij zijn glas leegdronk bekeek ze hem weer. God, nee, hij zag er zéker niet verkeerd uit...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik faal in het spelen van jongens. Ze worden altijd zo... vrouwelijk. x:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vond Felan niet vrouwelijk heur :'D

    Mischa Guerra
    Met een grimas duwde hij het glas in de gootsteen, en zette het pak weer terug. Nee, dat spul dat hij vorige week had gekocht van de markt was beter. Zijn donkere ogen schoten omhoog toen hij voelde hoe ze naar hem keek.
    Een lichte grijns verscheen rond zijn lippen, terwijl hij plagend een wenkbrauw naar haar optrok.


    -

    Ahahahahah nee. Maar ik heb ook nooit een idee hoe ik van die liefdesstukken met jongens moet doen, geen fláuw idee hoe die dat ervaren.

    Nairawen Falëya
    Ze wendde gauw haar blik af; vestigde de aandacht op iets anders door de inhoud van haar glas achter het zijne aan te gooien in de gootsteen terwijl ze zichzelf stil vervloekte. Waarom in vredesnaam reageerde ze zo... meisjesachtig? Voelde ze nu ook al die warme tinteling die aangaf dat ze bloosde? Ze zuchtte - het kwam vast van het feit dat ze bang was dat hij haar zijn huis uitschopte, want dan moest ze bij haar ouders overnachten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Ik sla opnieuw mijn armen om hem heen en glimlach gelukkig. Zijn lippen dwalen opnieuw af naar mijn hals, en ergens in mijn achterhoofd begint er waarschuwend een belletje te rinkelen. Hoe ver wil ik gaan? En nog belangrijker, relevanter, hoe ver wil híj gaan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ook niet, just improvise *O*
    Mijn jongens zijn ook vreemd hoor. Ze lopen allemaal altijd te fronsen, terwijl ik geen één jongen ken die dat de hele dag door doet :'D

    Mischa Guerra
    Hij schraapte onbewust zijn keel even, krulden zijn wenkbrauwen in een lichte frons. Zijn handen rustten op het aanrecht, langzaam wendde hij zijn blik weer van haar af.
    'Dus, waarom raakte je zo in paniek toen je je huis niet inkwam?'

    Silvano Vino
    Rustig drukte hij kusjes op de tere huid van haar hals, liet zijn handen geduldig op haar heupen liggen.
    Het was inderdaad zo dat hij al verder was gegaan, maar als je een jongen "maagd" kon noemen, was hij dat nog wel. Maar hij wist ook dat zij niks had gedaan, nog eens niet echt gezoend. Dus wachtte hij.


    -

    Mijn wiskundeleraar van vorig jaar had een frons-tic. (wbw)

    Nairawen Falëya
    Een heel verhaal over hoe vreselijk "gezellig" het wel niet bij haar ouders thuis was lag op het puntje van haar tong te wachten, maar om een reden die ze zelf niet helemaal begreep hield ze het voor zich. "Omdat ik dan naar mijn óuders moet om de reservesleutel op te halen," zei ze maar, de nadruk leggend op het woord "ouders" en hopend dat hij de hint begreep dat het daar niet echt leuk was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Probeer het hele jongen-ding nou maar gewoon (cat)

    Mischa Guerra
    Hij knikte even, wreef met zijn vingertoppen onwillekeurig over zijn ogen voor hij die weer liet zakken.
    Zijn eigen band met zijn ouders was oké, en ook niet meer of minder. Hij kon bij ze terecht als hij iets was vergeten, maar zijn problemen loste hij zelf op. Dat lag noch echt aan hem noch aan zijn ouders, zo waren ze gewoon niet.


    -