• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Raveny
    Om een of andere reden was ik veel verlegener in de buurt van Silvano dan ik normaal was, durfde ik dingen niet te zeggen, was ik bang voor een afwijzing.
    Daar irriteerde ik me mateloos aan.
    'Eh,' begon ik, maar halverwege hield mijn zin op. Na een paar seconden probeerde ik het opnieuw. 'Ik vind je echt heel leuk, maar ik denk dat ik het voorlopig gewoon bij zoenen hou.' Ik had het gewoon maar gezegd, dan was ik er vanaf, en dan irriteerde ik me tenminste iets minder aan mezelf. Nu maar hopen dat hij het goed opvatte.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij grinnikte, een lichte, aanlokkelijke grijns verscheen op zijn gezicht.
    'Ik was ook niet van plan je te bespringen hoor,' stelde hij haar gerust, en drukte even kort zijn lippen tegen die van haar.


    -

    Raveny
    Onwillekeurig lachte ik even zachtjes. 'Weet ik wel,' mompelde ik. Met een glimlach die voorlopig wel niet van mijn gezicht zou verdwijnen kreeg hij nog een kusje op zijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damn, hoe kunnen mensen 10000 mooie foto's vinden voor een RPG? x_x

    Silvano Vino
    'Dus, vertel.'
    Hij liet zijn vingertoppen afdwalen naar boven, streelde er even mee over de zijkant van haar gezicht.


    -

    Ik heb een map op Weheartit met 99 potentiële foto's voor vrouwelijke hoofdpersonen. o3o' Zo kom ik dus daaraan.

    & ik ben back van haarwassen. *gaat post maken*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Rustig liet ik me vallen en trok de dekens over ons heen. De glimlach werd even breder toen zijn handen mijn gezicht raakten. 'Wat wil je horen dan? Die keer dat ik en Myra onze keuken hadden opgeblazen zal je wel niet bedoelen, neem ik aan. Hoewel dat best een leuk verhaal is.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, ik zoek ook op weheartit, maar kan amper wat vinden -_____-

    &ik ben inspiloos geworden.


    -

    Ik ook wel o.o
    We kunnen ook gewoon naar morgen skippen? Want we zijn nu al vier dagen helemaal niets aan het doen xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nairawen Falëya
    "Dus..." Ze sloot haar hand om het glas; tikte met haar vingernagels een vaag ritme waarvan ze de tel al na enkele seconden kwijtraakte.

    No inspiration... Drukte... En ik ga misschien een jongensrol maken als ik klaar ben met hw & vaag tijdschriftoverleg. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als ik inspiratieloos ben ga ik ook niet spelen, duurt dan toch uren en kom niet verder dan één of twee nutteloze zinnetjes.

    Ik ga maar foto's zoeken *sigh*


    -

    *kijkt naar haar 129 foto's van meisjes die ze ooit eens in een story wil gebruiken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jullie zijn gemeen, mij jaloers maken dat jullie wel goed zijn in foto's vinden en ik niet >.<


    -

    DIE STOMME SITE KIEST NATUURLIJK JUIST NU OM TE SPACEN -_-


    -

    Ghehe. Wat voor persoon zoek je? Miss heb ik nog wel iets


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hij doet het weer. (cat)

    Maakt me niet zoveel uit hoe ze er uitzien, als het maar niet superlief- en zoet is, I don't roleplay that way :'D

    sorry, maar die stomme opmerking kwam zomaar in me op


    -