• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Nou ja, alles is beter dan verplicht mee moeten genieten van Johan Derksen die Wilfred Genee afzeikt. /stom mannenprogramma

    Nairawen Falëya
    "Het is eh, beter dan niets," zei ze, haar stem enigszins vervormd omdat ze haar kaken op elkaar geklemd had van irritatie. Ze wierp een jaloerse blik op zijn bed, dat in een hoek van de kamer stond en er stukken comfortabeler uitzag, voor ze een beetje nutteloos op het matras begon te kloppen in een poging het wat comfortabeler te maken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I believe that o.o

    Mischa Guerra
    'Je mag ook bij komen slapen,' grapte hij, aangezien ze haar had zien kijken.
    Hij plofte neer op het brede bed, liet zijn bruine ogen bedenkelijk over haar gezicht glijden.


    -

    Nairawen Falëya
    Ze keek naar hem; liet haar blik over zijn gespierde borst glijden, en even kwam ze in de verleiding het echt te doen, tot ze zich herinnerde wat een klootzak het eigenlijk was.
    "Dan liever dit kreng," snauwde ze. "Is er ook een kussen bij, trouwens?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Hij strekte zijn arm, zoekend naar het kussen dat er eigenlijk meer voor de sier lag omdat hij altijd de andere gebruikte. Met een scheef glimlachje gooide hij die naar haar toe.
    Ergens was het wel grappig, maar in Frankrijk had hij het nooit zo gedaan. Hoewel, het feit dat hij onbeschaamd naar haar bleef kijken was altijd al zo geweest.


    -

    Nairawen Falëya
    Ze ving het kussen, wat duidelijk voor de sier bedoeld was en dus niet erg prettig om op te liggen. Twijfelend keek ze weer naar zijn bed. Het was breed genoeg. Als ze nou gewoon met de ruggen naar elkaar toe gingen liggen...
    Hij moest gezien hebben waar ze naar keek, want ze voelde nu ook steeds een starende blik op haar gericht; beter gezegd: op sommige van haar lichaamsdelen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    'Wil je nog wat drinken?' vroeg hij, en trok onwillekeurig één van zijn wenkbrauwen op. Hij liet zijn blik weer eens naar haar ogen schieten.
    Het was een gewoonte voor hem om iets te drinken voor hij naar bed ging, wat maakte niet zo erg veel uit.


    -

    Nairawen Falëya
    Ze vond het een wat vreemde vraag, maar haalde haar schouders op. "Is goed," zei ze, en kwam met een zucht overeind van het keiharde matras. Het maakte een onaangenaam krakend geluid toen ze overeind kwam, en haar zin hier de nacht op door te brengen daalde nog wat.

    Ik moet nu weg, m'n moeder moet op de comp. Die van haar is vandaag gecrasht dus gebruikt ze nu die van mij. ): Byee!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aww ;(

    Byeee <3

    Mischa Guerra
    Langzaam liep hij de trap af, zich zonder een duidelijke reden opeens erg bewust van Nairawens aanwezigheid.
    Onbewust iets mompelends trok hij de koelkastdeur open, keek vanuit zijn ooghoeken naar haar. 'Kies maar, of wil je thee?'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:05 ]


    -

    Ik kom je redden! Daarna laat ik je weer achter, maar toch. 10 minuten ^^ Mijn ouders denken dat ik mn schooltas pak


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    Ik grijnsde. 'Dat ga ik niet eens ontkennen.' Zachtjes lachend sloeg ik mijn armen om hem heen, liet mijn handen opnieuw over zijn shirt gaan. Eigenlijk zat dat ding best wel in de weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    And mijn ouders komen, ciao xd, morgen heb ik les tot wel VIER UUR *kijkt sip*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nairawen Falëya
    "Maakt niet uit, zolang het maar geen thee is," antwoordde ze schouderophalend. Daar had ze immers vandaag al genoeg van gehad. Ze trok zichzelf op aan de keukenkastjes en ging op het aanrecht zitten, tussen een lege beker en een bord met een halfvergane stoommaaltijd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Back.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lalala... So boredd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *sigh*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.