• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Silvano Vino
    'Tja,' grinnikte hij, zijn handen strelend over haar zij.


    -

    Raveny
    'Hmm, mijn bed is niet zo héél ver lopen,' twijfelde ik, terwijl mijn vingers nog steeds de kronkels in zijn shirt volgden. 'Want even dat je het weet, jij mag vandaag dit huis niet meer uit.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Gut, wat erg.'
    Hij stond op, schoof zijn armen onder haar lichaam en tilde haar in één soepele beweging op. Gokkend duwde hij met zijn voet de eerste deur open die hij zag, een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij de goede kamer had gevonden.


    -

    Raveny
    'Dit is best een comfortabele manier van reizen,' bedacht ik hardop. Ik opende mijn mond om te zeggen welke deur, maar hij had de goede al. En tja, zonde om mijn mond weer dicht te doen, toch? Dus drukte ik hem maar weer gewoon op die van hem.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brb, misschien ben ik er zo nog, anders tot morgen xd
    Sorreh, ouders...

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:28 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij grinnikte even. 'Stuk ongeduld,' mompelde hij tegen haar lippen aan, waarna hij haar op het bed neerlegde.
    Zacht drukte hij haar tegen het matras, zijn lippen verwijderden zich van de hare, waarna hij ze over haar hals liet glijden.


    -

    Dit is een belediging voor mijn profiel, want ik heb twee talen + tekenen + kunstgeschiedenis. (cat) En wie is Bart?

    Nairawen Falëya
    Verbouwereerd keek ze hem aan terwijl er twee kledingstukken naar haar toe werden gegooid. Met behulp van een soort vage sprong wist ze het shirt te pakken te krijgen, maar de broek gleed uit haar grijpende vingers op de grond. Toen hij weg was, sloot ze haastig de gordijnen; keek nog even twijfelend rond. "Blijf even lang weg," mompelde ze in zijn richting, voor ze zich zo snel als mogelijk om begon te kleden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Whaha, sorry profiel van Val (':
    Ik vind tekenen wel leuk, maar dat hele kunstgeschedenis interesseert me niet.

    Bart is ma boyfriend (cat)

    Mischa Guerra
    Hij sleepte het matras naar beneden met één hand, in de andere een deken en kussen geklemd. Hij gooide het brede, schone matras in het midden van de woonkamer, en keek op.
    Nog net kon hij een glimp van haar buik opvangen voor het shirt naar beneden werd getrokken. Rustig wierp hij het kussen en de deken op het matras, daar bovenop een schone hoes voor beiden.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:41 ]


    -

    Oooh, ok. ^^'
    En nu huilt m'n profiel (Nederlands, Engels, ANW, CKV, maatschappijleer, gym, wiskunde C, geschiedenis, Frans, Spaans, tekenen, kunstgeschiedenis, maatschappijwetenschappen, psychologie en extra Engels. Oh, en mentorles). ):

    Nairawen Falëya
    Met een ruk draaide ze zich om, en wierp hem een beschuldigende blik toe toen ze merkte waar hij naar staarde. Ze trok een wenkbrauw op, waarbij het niet helemaal duidelijk werd of het uitdagend of afkeurend bedoeld was, en haalde een hand door haar lange, bruine lokken. Haar fluit maakte ze los van de riem van haar oude broek, die nu op de grond lag, en afwezig liet ze haar vingers over de gaatjes glijden, alsof ze ook werkelijk aan het spelen was. Stiekem was ze opgelucht dat ze de gordijnen gesloten had en ze dus haar spiegelbeeld niet kon zien in het raam, want ze had het idee dat deze kleren haar niet bepaald flatteerden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Spaans vind ik echt een sexy taal :'D Maar dat hebben wij op school niet, VWO ook niet, en ook geen andere talen dan Frans of Duits. Wiskunde C hebben ook gewoon niet, voor zover ik weet. Ik ken in ieder geval geen VWO-mensjes die dat doen.. (cat)

    Weet je zeker dat je niet gewoon gymnasium doet? :3

    Mischa Guerra
    Het shirt hing naar beneden rond haar schouders, aangezien die van hem veel breder waren. De hals was hoog, waardoor er alsnog weinig te zien was van haar lichaam, en de broek vertoonde net zoveel. Ondanks de opgetrokken wenkbrauw, wierp hij nog een blik op haar en grinnikte even.
    'Stil maar, ik bespring je niet.' Hij duwde het matras met zijn voet in haar richting, niet van plan zelf de hoes om de deken en het kussen te trekken.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:44 ]


    -

    Gymniasium is met Grieks en Latijn, dat kan hier niet. Dit is Atheneum+, en eigenlijk had ik liever naar het gym gewild, want hier worden we doodgegooid met techniek en allerlei vage culturele activiteiten waar niemand zin in heeft maar waar je verplicht aan mee moet doen. D:

    Nairawen Falëya
    Ze uitte een geluid dat ergens tussen een geïrriteerde grom en een zucht inzat, bukte en begon het hoeslaken om het matras te spannen. Ondanks dat het shirt een hoge hals had, had ze het gevoel dat hij alles kon zien. Het shirt gleed ook steeds naar beneden, waardoor haar schouders ontbloot werden, en om de paar seconden moest ze het weer naar boven trekken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fijn ._.

    Mischa Guerra
    Zonder iets te zeggen liep hij de trap af, trok zijn kleren uit behalve zijn boxer en begon rustig in zijn kast te rommelen. Uiteindelijk trok hij de zwarte joggingbroek aan, en haalde even een hand door zijn bruine haar.
    Beneden hoorde hij gerommel, waardoor hij onwillekeurig omkeek. Hij was het in slechts een week gewend om in een stil, leeg huis te wonen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Er is een meisje op tv die nog maagd is omdat ze sperma vies vindt :3


    -

    o.O Klinkt eh, interessanter dan Voetbal International waar m'n pa nu naar kijkt. -.-

    Nairawen Falëya
    Het hoeslaken zat nogal rommelig om het matras heen, maar voor haar was het goed genoeg. Ze keek om zich heen, zoekend naar Mischa, en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat hij ergens anders was, waarschijnlijk op een andere verdieping. Ze meende voetstappen ergens boven of onder zich te horen - ze kon niet opmaken waar.
    Met een plof liet ze zich ruggelings op het matras vallen, om gelijk daarna met een van pijn en schrik vertrokken gezicht weer overeind te komen. Verdomme, dat kreng was hárd!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het is American's Next Top Model, niet zo erg bijzonder maar is niks anders :'D

    Mischa Guerra
    'Niet tevreden?'
    Hij trok het witte shirt verder naar beneden, terwijl hij op zijn gemak de trap afslofte. Haar verontwaardigde blik maakte duidelijk dat ze al op het matras was gaan zitten.
    Inderdaad, het was een verschrikkelijk ding om op te slapen. Maar dat had ze hem niet gevraagd, of hij luxe of niet was.


    -