• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Ik doe C&M :'D Met Wiskunde C, de makkelijkste wiskunde, maar nog steeds vind ik 't moeilijk. /hopeloos


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh well. Ik ga maar eens postjah met Nairawennah maken. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben totaal inspiratieloos vandaag, jullie hebben nu echt niks aan me hoor :'D

    Heb ook een flutstukje geschreven voor QET, maar Feyza kon niet en was al heel lang niks gepost.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:59 ]


    -

    Wiskunde laat je hersencellen afsterven? O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I think so. *sigh*


    -

    Geschiedenis is nog erger... Kutmiddeleeuwen, het kan me dus echt niet schelen wat mensen toen allemaal uitvoerden, maar 't is verplicht in mijn profiel. Net als maatschappijwetenschappen... ):

    Nairawen Falëya
    Ze haalde haar schouders op. "Ook goed."
    Ongevraagd duwde ze de openkierende deur al iets verder open en stapte naar binnen. Nieuwsgierig keek ze rond; nam het interieur in haar op. Het was ingericht zoals een man dat in zou richten - smakeloos - maar dat was slechts haar nietige mening.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ga volgend jaar geschiedenis nemen als extra vak (cat)

    Mischa Guerra
    Hij gooide zijn sleutels op het aanrecht, en duwde de deur achter zich dicht. Zijn huis was simpel ingericht, zonder alle overbodige frutsels en rommeltjes die vrouwen zo nodig uit moesten stallen.
    'Moet je wat lenen?' vroeg hij met een kleine, licht scheve grijns, doelend op haar kleding. Ze zag het vast niet zitten om halfnaakt te gaan slapen in zijn huis.


    -

    Raveny
    'Ja, maar fijn dat je het nog even zegt,' grijnsde ik. 'Jij bent trouwens ook heel knap, hoor.' Mijn handen glijden over zijn rug en mijn lippen vinden de zijne weer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Een flauwe glimlach verscheen. Hij trok haar dichter naar zich toe, liet zijn vingertoppen even onder de rand van haar shirt trekken.
    Vrijwel meteen trok hij zijn handen terug.


    -

    Nein! Niet doen! Nou ja, als je 't écht wilt... Maar vooral de PO's zijn gruwelijk veel werk.

    Nairawen Falëya
    Nee toch, ze moest toch niet gaan slapen in één of ander stinkshirt met boxer van hem?
    "Ik heb zelf nog wel wat," zei ze vaagjes, beredenerend dat ze nu in haar nogal laag uitgesneden hemd zou moeten slapen. Ach, het was beter dan niets, en als ze de deken stevig om zich heentrok zag hij er niets van. Wie zei trouwens dat ze in dezelfde kamer zouden liggen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Met mijn vingertoppen volgde ik de kreukels in zijn shirt, terwijl mijn tong nog altijd vrolijk rond de zijne wervelde. Ik kroop zo mogelijk nog iets dichterbij hem, het protesterende gekraak van de bank volledig negerend.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet niks anders.
    Alles wat ik eventueel zou willen als extra vak leeg: biologie zit er al in, en ik ga echt geen taal doen.
    En ook geen muziek of tekenen, kunst- of muziekgeschiedenis, ben jij gek :'D

    Mischa Guerra
    Hij grinnikte even, en trok toen een kast open. Met een simpele beweging trok hij er een shirt en joggingbroek uit, en wierp die naar haar toe. 'Ik denk niet dat het lekker warm is als je simpelweg iets uit trekt.'
    Daarna liep hij de trap op, in de richting van zijn slaapkamer om het matras tevoorschijn te halen.


    -

    Bij "vrolijk tongwervelen", krijg ik echt een beeld van een meisje die met een enorme grijns met haar tong in iemands mond zit te graven :3

    Silvano Vino
    Hij verbrak de kus langzaam, kuste zacht haar kaaklijn.
    'Ik denk niet dat je bank het nog erg lang gaat houden,' grinnikte hij, zich erg bewust van het gekraak.


    -

    Altijd als ik bij Bart heb gegeten krijg ik na drie uur of zo gewoon weer honger..


    -

    Raveny
    'Maar ik lig zo lekker,' klaagde ik terwijl ik een kusje op zijn mondhoek drukte. Het was waar, hij lag bijzonder comfortabel. Voor herhaling vatbaar.
    Echt wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.