• Plot
    Enkele zeemeerminnen worden uit de oceaan verjaagd, en komen terecht in een alledaags vissersdorp Atlanta. De zeemeerminnen kunnen niet tegen het zonlicht wanneer ze niet in het water zijn, want dan verbranden ze. Daarom komen ze alleen richting het land wanneer de zon niet schijnt. Ze lijken op mensen, maar zijn veel knapper, lievelijker en.. Ze zijn geweldig. Geweldig gevaarlijk. Ze leven op mensenvlees. Mensenvoedsel kunnen ze eten, maar dat kost hen energie. Zeemeerminnen zijn gevoelig voor gevaar, en vaak eenlingen. Nu er een groepje is, is het aan hen om vriendschap te sluiten. Zeemeerminnen kunnen worden gedood met een mix van warm/gekookt water en zout. Ze zijn ook gevoelig voor zeewater, gezien ze daardoor op het land veranderen. De zeemeerminnen leven rond de mensen, maar worden ook opgejaagd door enkele Mermaid-Hunters. De zeemeerminnen leven dus voornamelijk onopvallend. Maar wat als een nieuw gevaar hen dreigt te verraden? Een nieuw soort hunter?

    Weer;
    De lucht is grijs en er is afentoe een lichte regen, maar verder ik het vooral koud en droog.

    Regels graag nalezen in het rollentopic.
    Off-topic tussen [ ] en graag in character blijven.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emilia Rosette.
    "Ja, dat dacht ik al en hé, ik schoot je niet neer, ik miste nog expres," zei ze hem en haalde vervolgens haar schouders op toen hij vroeg of hij nog wat voor haar kon doen. "Je kan evne in de zon daar agan staan," mompelde ze en wees naar een door de zon belichte plek. Niet het beste plan wat ze had, maar wel het makkelijkst om erachter te komen wie of wat hij was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elias McAllister
    Ergens in de verte hoorde hij hun verradderlijke gezang aanzwellen. Onmiddellijk dook hij in zijn zak en haalde een klein, vierkantvormig doosje tevoorschijn. Hij haalde er twee helderblauwe oordoppen uit tevoorschijn. Het was een middeltje om hun gezang ietwat te weerstaan. Het zou hem dan niet zoveel beïnvloeden. Elias haalde zijn harpoen boven, propte de oordopjes in zijn oren en donderde de trap af met zijn harpoen stevig tegen zijn lichaam gedrukt zodat het wapen minder op zou vallen. Eenmaal in de straat overviel de duisternis hem een beetje. Hij leek echter geen problemen te hebben met het vinden van zijn weg. Hij mocht het gezang dan nog niet zo intens horen, zolang het er een beetje doorsijpelde, trok het hem toch aan. Desondanks voelde hij geen fysieke lust tegenover de meerminnen, dus nu had hij nog geen probleem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    In de verte zag ze Elias. Wat een sukkel. Ze fronste. Ergens ontwikkelde ze haat jegens hem. Ze legde de meeste meerminnen uit weg te duiken, maar het gezang bleef, werd harder, en te intens om te verwoorden. Als hij dichterbij kwam.. Moest ze hem bedwelmen met haar liefdesstem. Haar gave. Het was niet eerlijk, maar ze moest hen beschermen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Syracuse Vergí
    'Dat is het hotel waarover ik het had,' zeg ik en ik knik met mijn hoofd naar het oude gebouw wat verder in de straat. De verf bladdert van de buitenmuren en een paar van de luiken hangen scheef, maar iets beters heeft Atlanta vreemdelingen niet te bieden.
    Plots komt er een man naar buiten gestormd. Hij ziet er erg normaal uit, een paar jaar ouder dan ik, maar hij houdt een harpoen tegen zijn zij gedrukt. Het was me niet opgevallen mocht de punt met weerhaken niet boven zijn schouder uitgestoken hebben. In een reflex trek ik Lyranith ruw een donker steegje in en leg mijn hand op haar mond, tot ze begrijpt dat ze stil moet zijn. 2 aantrekkelijke mensen op blote voeten in het midden van de nacht op straat vallen op, zeker voor degenen die gertraind zijn in bepaalde zaken, zoals het doden van meerminnen. Ik haal mijn hand van Lyraniths mond, waarbij ik langs haar wang strijk, maar ik stap niet achteruit.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 22:10 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Elias McAllister
    Gestaag naderde hij het water, waar hij hier en daar geschubde staarten in het maanlicht zag glimmen. Hun gezang was ook echt hypnotiserend, dus hij voelde zich meteen een heel stuk veiliger toen hij het zout in zijn broekzak en zijn harpoen tegen zijn lijf voelde. Hij liep nog een eindje door, hurkte dan en legde zijn wapen neer op de keitjes. Snel schroefde hij het dopje van zijn zoutpotje en doopte de harpoen in de witte korreltjes. Een goedgemikt schot zou een meermin kunnen doden, maar hij had maar één speer bij, dus het zou één enkele kans worden. Trollend ontsnapte zijn adem aan zijn lippen. Het was de eerste keer dat hij alleen jaagde, en de ervaring zou hem nog veel moeten leren, maar hij hoopte vandaag zijn eerste kill binnen te slepen. Zodat zijn familie trots op hem zou kunnen zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    Ze sloop tot achter Elias, en rukte de oordoppen uit zijn oren. Ze stapte vrijwel direct achteruit bij het zien van de harpoen. Ze begon zachtjes te zingen, met een dubbele stem. Een liefdeslied. Ze had het gehoord van een zeeman die om zijn liefje treurde. En sindsdien werd dat het lied van haar gave. Ze wilde tot hem doordringen dat wat hij deed, slecht was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christophér
    Ik merkte dat mijn honger met de minuut erger werd. Ik keek met een veelbetekende blik naar Delia en samen liepen we weer naar de zee. Ik was een van de weinige meerminnen die níet kon zingen. Mijn gezang stootte, in tegenstelling tot alle anderen, alle mensen af. Maar als ik praatte, werd ieder meisje betoverd. Ik dook het water in en zag in de verte Madeline zingen. Ik zwom hand in hand met Delia door het water langs de kust. Madeline had zo te zien al een slachtoffer gevonden. Ik keek afwachtend naar Delia, zij had een prachtige stem. Zij zou wel wat mensen kunnen lokken.


    Me so good.

    Delia
    Ze trok Chris hard terug. ‘‘Kijk! Zout en een harpoen!’’ Siste ze angstig in zijn oor. De man aan de kust maakte haar bang. Wat was hij van plan met Madeline? Ze moest Madeline helpen. ‘‘Blijf hier.’’ Prevelde ze in zijn oor, en drukte een kusje op zijn mondhoek, waarna ze op het droge klom, en naar Madeline liep. Ze zette een tweede stem en. Haar zangstem beeldde haar schoonheid uit, en met Madeline klonk het ijzersterk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Simon
    Ik snoof kort terwijl ik naar het zonlicht keek. Ah ik werd verdacht van het zeemeermin verhaal. Met langzame passen liep ik naar de zonnestraal die tussen de bladeren door kwam. Het zag er mooi uit, En het was hier ook mooi. Als je de moordende zeemeerminnen niet mee zou tellen, en het feit dat er toch niemand naar je omkeek als er weer iemand verdween. Toen ik in het zonlicht stapte draaide ik een rondje met mijn armen in de lucht. 'Geen moordend monster, gewoon een mens' zei ik glimlachend en maakte een korte buiging. Ik stak mijn hand uit en grijnsde. 'En jij bent?'


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Emilia Rosette.
    Voelde hij zich beledigd dat ze hem het vroeg? Ach, dat was dan zijn probleem. Hij stapte moeiteloos in de zon en bleef er staan, verbrandde niet.. Haar mondhoeken krulden omhoog tot een glimlachje. Ze pakte zijn hand vast en schudde die korte. "Emilia Rosette, zo menselijk als maar zijn kan," stelde ze zichzelf voor. "Zeg," begon ze en plaatste haar handen in haar zij, "ik heb gehoord over een groep mermaidhuntes, hier in Atlanta. Enig idee waar ik die kan vinden?" vroeg ze hem. Ze was altijd vrij direct en hij noemde de meerminnen 'moordende monsters', dus daaruit had ze opgemaakt dat hij die beesten ook lievr dood dan levend zag. Al was dat niet het geval, ze bleef direct en zei altijd waar het op stond, ze haatte het als mensen er omheen draaien. Toen haar vader bruut afgeslacht was verzonnen ze ook allerlei smoesen om haar niet te kwetsen, alsof de waarheid minder pijnlijk was als je het niet direct vertelde. Net toen de jongen wilde antwoordde maande ze hem tot stilte. "Stil eens," zei ze en luisterde gespannen. Ja, dat was het, gezang.. Ze vernauwde haar ogen, het klonk te mooi en te zuiver om van mensen te zijn. "Meerminnen," siste ze en ze wist maar al te goed dat die niet voor de lol zongen. Ondanks dat zij als nog niet volledig opgeleidde mermaid hunter nog nooit alleen tegen meerminnen gevochten had, voelde ze de drang om op het geluid af te stappen. Er voor te zorgen dat het gezang ophield door hun één voor één te doden. Ze had het nog nooit gedaan, een meermin doodde, dat mocht ze nooit, maar ze wist hoe het moest en zou niet twijfelen het te doen. Ze voelde gauw in haar zakken en pakte haar kostbaarste bezit, haar oordopjes. Sinds ze de zak met al haar kleding kwijt geraakt was waren de oordopjes en haar wapens haar meest waardevollen bezitten en ze bewaakte die met haar leven. "Ik moet gaan," zei ze hem en deed de oordopjes in. Ze knikte kort naar hem, draaide zich toen om en zette het op een rennen. De adrenaline raasde door haar lichaam toen ze het gezang sterker hoorde worden, ze kwam dichterbij en eindelijk zou zie die stinkende vissen van dichtbij zien en misschiend oden. Haar oordopjes zouden het gezang voor een groot gedeelte afzwakken, maar niet compleet, dus moest ze nog altijd haar best doen zich te verzetten. Uiteindelijk veranerde de bladerdeken onder haar voeten in zand, het kriebelde een beetje maar ze lette er verder niet op. Plots bleef ze staan, een klein eindje verderop zag ze twee vrouwen staan bij een man, die voor zover ze kon zien iets van een groot wapen bij zich droeg. Haar ogen vernauwde zich, kort wierp ze een blik op de zee en zag een paar staarten glimmen in het maanlicht. Ze wist niet wat de man bezielde hier 's avonds alleen te komen, maar hij was niet ongewapend gekomen en ze veronderstelde dat hij misschien wel een van de mermaidhunters was. Emilia pakte een pijl uit haar koker, spande hem en schoot hem rakelings langs de twee vrouwen zodat ze afgeleid zouden worden, maar het diende tevens als waarschuwingsschot. Als de man slim was zou hij zijn kans grijpen en een van hun aanvallen. Ze pakte alweer een nieuwe pijl die ze aanspande, vanaf hier kon ze ze met een beetje mazzel raken, maar dat zou te makkelijk zijn. Als ze er één zou doden dan zou ze die laten leiden, tot ze zou smeken om dood te mogen. Ze zouden niet zomaar van haar afkomen en ze zou genieten van het moment. Ze likte kort langs haar droge lippen en voelde hoe de drang om ze te doden sterker werd, al vermoedde ze dat het vanavond niet zou gebeuren. Nog niet, het was te vroeg en ze waren met te veel, want onder dat wateroppervlak kon een compleet leger van die rotbeesten verscholen zitten en ze was niet van plan te sterven zoals haar vader.

    Ik meng me even heel brutaal in jullei gevecht :X Hope you don't mind n_n

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 12:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lyranith Adáre
    Ze fronste haar wenkbrauwen. "Ziet er erg luxe ui-" Voor ze haar zin had kunnen afmaken sleurde hij haar al mee in een steegje. "Wat-" begon ze maar ze werd de mond gesnoerd. Het voelde beslist niet onprettig toen hij haar wang streelde bij het weghalen van zijn hand, maar ze wilde zich er nu niet teveel door laten afleiden, aangezien ze geen idee had wat er aan de hand was. "Waarom zijn we hier?" vroeg ze, zacht zijn bovenarm strelend. Ze rook de geur van gevaar, maar had geen idee waarvan het kwam.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elias McAllister
    Het moment dat de oordopjes uit zijn oren vlogen, ging alles razendsnel. Voor hij er goed en wel erg in had, werd hij door het hemelse gezang naar een andere realiteit gevoerd, een realiteit waarin hij tot in het diepste van zijn ziel van de eigenaresse van die stem hield. Traag liet hij zijn wapens vallen, richtte zich op en liep in een trance naar het meisje toe. Hij had het gevoel dat hij haar herkende van ergens heel ver weg. Ze zong een triest lied. Bijna kreeg hij er de tranen van in zijn ogen en ze brak zijn hart met die treurige, eerlijke stem. 'Ik hou van je,' fluisterde hij troostend toen hij het meisje, dat blijkbaar een zwaar verdriet mee torste, binnen gehoorafstand had. Ergens verderop werd het geluid en daarmee het gevoel verdubbeld. 'Ik zal er zijn voor je,' ging hij verder terwijl hij dichter stapte en zijn hand uitstak om haar prachtige gezicht aan te raken. 'Ik zal je nooit achterlaten...' Hij stond nu recht voor haar en op het moment dat hij naar voor wilde buigen om dit meisje zacht te kussen, scheerde er vanuit het niets een pijl voorbij die het zingen abrupt stopte. Met het lied, hield ook zijn trance op. Het duurde even voor Elias goed en wel besefte wat er gebeurd was, maar toen hij de geur van het water in zijn neusgaten rook, voelde hij de woede meteen terug keren. Snel stopte hij zijn vingers in zijn oren, keek even zoekend in het rond en racete dan naar de plek waar hij zijn oordopjes en zijn harpoen had achtergelaten. In een vlaag van waanzinnige woede vuurde hij het harpoen af naar de meermin die daarnet was ingevallen in het lied van de eerste. Het miste haar maar op een haar. Elias vloekte gedempt, liet de speer voor wat ze af en holde zo snel hij kon met zijn wapen weer terug naar het dorp. Ze waren te talrijk, en bovendien was zijn wapen te moeilijk om snel te herladen, waardoor hij zich voornam om het alleen te gebruiken als hij een gericht doel had. Toen hij hijgend terug in de hal van het hotel stond, voelde hij zich zowel boos als teleurgesteld. Dit had hij niet goed aangepakt, hoorde hij de stem van zijn vader ergens in zijn achterhoofd brullen. Hij had dood kunnen zijn... Elias zuchtte zacht, vloekte nog eens en haastte zich snel naar zijn kamer. Wie zou hem gered hebben? Naar zijn weten was hij hier alleen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    Ze voelde de aanraking van zijn hand nabranden op haar wang. Ze bijt op haar onderlip, en zuchtte. Daarna bekeek ze het meisje die de pijl had afgevuurd, en haar daarmee een moment van overtuiging had afgenomen. Na een glimlach richting Delia, liep ze terug naar het hotel. Ze opende de deur, en keek een moment naar Elias, waarna ze haar blik afwendde, en richting de wenteltrappen liep. Er rolde een zachte snik over haar lippen, waarna ze met de rug van haar hand boos de tranen van haar wangen veegde. Ze mocht niet huilen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Syracuse Vergí
    'Een Hunter,' zeg ik zachtjes zodra hij gepasseerd is. Hij liep rihting het strand, waar een meermin aan het zingen was. Net wanneer ik wil voorstellen verder te gaan, komt er een meisje over de straat aangerend -ik denk dat het Madeline is, maar ik twijfel omdat ik haar helemaal niet zo goed ken, ze jaagt niet op mensen naar het schijnt- en verdwijnt ze in het hotel. Vervolgens komt ook de Hunter terug, rennend alsof hij zonet de dood in eigen persoon heeft gezien. Iets wat waarschijnlijk ook wel zo is, denk ik. Nu kunnen we 2 dingen doen. Of gaan kijken of iedereen in orde is en de nacht in het water doorbrengen, of er ons niets van aantrekken en gewoon doorlopen. Ik kijk Lyranith aan, zij moet maar beslissen. Maar iets zegt me dat ze wil weten of Chris in orde is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lyranith Adáre
    "Oh." Ze zuchtte; liet haar hoofd hangen. Haar lange haren hingen slap voor haar gezicht. Erg veel last van jagers had ze nooit gehad. Als ze aan land ging, bleef ze meestal dicht bij de zee, zodat ze op ieder moment dat het nodig was terug kon rennen naar de vloedlijn, kon veranderen en naar de bodem dook. Als ze wel verder weg ging, ging ze liever naar bossen en andere uitgestorven gebieden dan naar steden. Niet in de laatste plaats omdat het makkelijker was te jagen daar, met minder pottenkijkers, maar ook omdat er vrijwel geen jagers kwamen.
    Met haar ogen volgde ze de rennende gedaante. "Madeline?" Een licht spottende uitdrukking kon ze niet verbergen. Dat kind bracht zichzelf ook áltijd in onmogelijke situaties.
    Een ongerust gevoel kwam in haar op. Hoe gruwelijk irrationeel het ook was, ze wilde weten of de anderen in orde waren. Stiekem vroeg ze zich af of Delia misschien te grazen was genomen. Erg zou ze dat zeker niet vinden.
    Ze zette zich af tegen de muur en kwam overeind, waarbij haar lichaam tegen dat van hem aangedrukt werd. "Noem me gerust gek, maar ik wil weten hoe het met de anderen is." De manier waarop ze het woord "de anderen" gebruikte was wat neerbuigend, een trekje wat nog kwam van haar status in de oceaan, waar ze praktisch een soort leidster was. Maar hier waren ze met weinigen, hier was het anders...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.