• Wat voor beroep hadden de Potters voordat Voldemort ze vermoordde? Ik zou het niet weten. Op www.dreuzels.com stond dat we daar achter zouden komen in het laatste boek. Ik weet het alleen niet! Misschien heb ik eroverheen gelezen ofzo? Maar is er iemand die het wel weet?


    Wat voor beroep hadden de Potters voordat Voldemort ze vermoordde?
    Het spijt me om dit te blijven zeggen maar ik kan het je niet vertellen omdat het belangrijk is voor de plot, maar je zult er achter komen!


    Dit is wat er stond op dreuzels.com

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:35 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Rowling has told us that James Potter was so wealthy that he did not need a well-paying job.

    Bron: Google.
    I dunno. x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het enige wat ik weet is dat ze in de Orde van de Feniks zaten (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Waarschijnlijk zeggen ze dat omdat ze het antwoord zelf ook niet weten? x) Ik heb geen idee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is niet bekend ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waren die niet dat wat Harry ook wou worden?
    Want volgens mij zegt Hagrid ofzo dat zijn ouders de beste ..... waren
    Maar wat was dat ook al weer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze werken in ieder geval voor de orde van de fenix, maar misschien wou jk. Rowling het een beetje geheimzinnig houden door dat soort dingen niet te zeggen.
    Maar misschien waren ze schouwers?

    Maar ze zei dat het belangrijk was voor het plot. Niet dus! Haha. Mij maakt het niet uit ofzo...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Waren ze beide geen Schouwers?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maestro schreef:
    Waren ze beide geen Schouwers?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Daar heb ik dus nog nooit over nagedacht...


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Maestro schreef:
    Waren ze beide geen Schouwers?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Schouwers, denk ik?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat was het schouwers
    I knew it
    Want dat wou harry ook worden
    Ik zei het
    Want Hagrid zegt dat zijn ouders de beste schouwers waren die hij ooit had gekend ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Plutarch schreef:
    Dat was het schouwers
    I knew it
    Want dat wou harry ook worden
    Ik zei het
    Want Hagrid zegt dat zijn ouders de beste schouwers waren die hij ooit had gekend ofzo


    Oh, oke! Ik vroeg me al af wat ze anders zouden moeten zijn gaan doen! haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    HP wiki zegt dat hij werkeloos was. Hij erfde een fortuin van zijn ouders, genoeg om goed te kunnen leven.

    Petunia sprak dus de waarheid toen ze zei dat James werkeloos was, hoewel hij geen alcoholis was.


    quidquid excusatio prandium pro