• Plot
    Enkele zeemeerminnen worden uit de oceaan verjaagd, en komen terecht in een alledaags vissersdorp Atlanta. De zeemeerminnen kunnen niet tegen het zonlicht wanneer ze niet in het water zijn, want dan verbranden ze. Daarom komen ze alleen richting het land wanneer de zon niet schijnt. Ze lijken op mensen, maar zijn veel knapper, lievelijker en.. Ze zijn geweldig. Geweldig gevaarlijk. Ze leven op mensenvlees. Mensenvoedsel kunnen ze eten, maar dat kost hen energie. Zeemeerminnen zijn gevoelig voor gevaar, en vaak eenlingen. Nu er een groepje is, is het aan hen om vriendschap te sluiten. Zeemeerminnen kunnen worden gedood met een mix van warm/gekookt water en zout. Ze zijn ook gevoelig voor zeewater, gezien ze daardoor op het land veranderen. De zeemeerminnen leven rond de mensen, maar worden ook opgejaagd door enkele Mermaid-Hunters. De zeemeerminnen leven dus voornamelijk onopvallend. Maar wat als een nieuw gevaar hen dreigt te verraden? Een nieuw soort hunter?

    Weer;
    De lucht is grijs en er is afentoe een lichte regen, maar verder ik het vooral koud en droog.

    Regels graag nalezen in het rollentopic.
    Off-topic tussen [ ] en graag in character blijven.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil wel, maar ieder ander is dood :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik. Maar ik zit een beetje vast..


    Home is now behind you. The world is ahead!