• Plot
    Enkele zeemeerminnen worden uit de oceaan verjaagd, en komen terecht in een alledaags vissersdorp Atlanta. De zeemeerminnen kunnen niet tegen het zonlicht wanneer ze niet in het water zijn, want dan verbranden ze. Daarom komen ze alleen richting het land wanneer de zon niet schijnt. Ze lijken op mensen, maar zijn veel knapper, lievelijker en.. Ze zijn geweldig. Geweldig gevaarlijk. Ze leven op mensenvlees. Mensenvoedsel kunnen ze eten, maar dat kost hen energie. Zeemeerminnen zijn gevoelig voor gevaar, en vaak eenlingen. Nu er een groepje is, is het aan hen om vriendschap te sluiten. Zeemeerminnen kunnen worden gedood met een mix van warm/gekookt water en zout. Ze zijn ook gevoelig voor zeewater, gezien ze daardoor op het land veranderen. De zeemeerminnen leven rond de mensen, maar worden ook opgejaagd door enkele Mermaid-Hunters. De zeemeerminnen leven dus voornamelijk onopvallend. Maar wat als een nieuw gevaar hen dreigt te verraden? Een nieuw soort hunter?

    Weer;
    De lucht is grijs en er is afentoe een lichte regen, maar verder ik het vooral koud en droog.

    Regels graag nalezen in het rollentopic.
    Off-topic tussen [ ] en graag in character blijven.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Syracuse Vergí
    'Welk hotel?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op, ik dacht dat ze hier al wel eerder was geweest. Niet dus. 'Het is niet belangrijk, je ziet het wel als we er langs komen,' zeg ik. Ondanks dat ze net wat lokken haar uit haar gezicht heeft gestreken, zijn er al weer een paar andere voor in de plaats gekomen. Ik hou haar eventjes stil bij haar hand en steek de lokken voorzichtig achter haar oor. Ik glimlach met één mondhoek opgetrokken naar haar en dan flitsen mijn ogen heel even naar de kust achter haar. Van Chris en Delia is er niets te zien. Ik kijk terug naar Lyranith en begin weer te lopen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Elias McAllister
    Elias zuchtte geïrriteerd en begon de harpoen dus maar te inspecteren. Het was zijn favoriete wapen, zijn familie had het speciaal laten maken toen hij zijn opleiding volbracht had. Het wapen was uitgerust met een kijker zodat hij ze eventueel van een afstand zou kunnen schieten. De harpoen zou hen alleen verwonden, maar met een beetje geluk zou het ze genoeg verwonden zodat hij ze kon doden wanneer de zon opnieuw scheen. Of ze in het ergste geval verbranden op een afgelegen plek. Er waren ook andere manier om meerminnen te doden, maar vaak gingen die gepaard met ingewikkelde rituelen waar hij te veel tijd aan zou moeten besteden. 'Heb je geen werk of zo?' snauwde hij dan, toen hij zijn kijker had afgesteld en boos naar haar keek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    ‘Nope.’’ Grijnst ze, terwijl ze het een en ander bekijkt, en dan de pot met zout opent. Kleine vlokjes glijden uit de bus, en landen op haar vingers, waar blader op verschijnen. ‘Auw.’ Mompelt ze met een frons, terwijl ze het nast zich neerlegt. ‘Heb je misschien een pleister?’’ Mompelde ze terwijl ze verder ging. Nog een aantal kleinere wapens, geld en zijn paspoort. Ze bekeek het ding geraffineerd. ‘Elias McAllistar.’ Glimlachte ze naar de foto, waarop hij teruglachte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elias McAllister
    'Zelf al had ik er één, dan kreeg 'm niet,' mompelde hij kinderachtig terwijl hij mokkend naar de muur staarde. 'Elias McAllister,' hoorde hij haar zeggen. 'Inderdaad. Hij heeft niet graag meerminnen op zijn kamer. Hij vraagt zich af of je misschien weg kon gaan,' zei hij mey een nep vriendelijk lachje. Hij raakte licht gefrustreerd, aangezien hij niet wilde blijven, maar ook niet weg kon. Hij kon moeilijk met al zijn wapens opnieuw de straat op, maar hij kon ook niet riskeren dat die tuttebel ze mee zou noemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madline
    ‘Je bent mooier met een glimlach.’Prevelde ze zacht terwijl ze met haar vingers zachtjes over de foto streek, en zuchtte om zijn kinderachtige gedoe. Dus blies ze op haar vingers zodat het helingsproces versnelde. Haar ogen gleden toch weer terug naar Elias met een glimlachje. Hij was best lief, ergens onder die botte buitenkant. Haar ogen glinsterden lichtjes terwijl ze haar ogen over de overige informatie liet glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Simon
    Ik dacht geen seconde meer na en zette mijn sprint in. Als iets me wou pakken kon ik het voor deze keer maar beter moeilijk maken. Nee ik zou blijven leven en er voor zorgen dat ik dat ook deed. Mijn ademhaling werd sneller mijn hart branden in mijn borstkast en mijn kuiten verkrampte. Ik struikelde en viel voor over in de bladeren. Ik keek op maar er was niemand. 'Hallo?' mijn stem galmde door het bos heen, maar ik zag niemand.


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Elias McAllister
    'Wat moet je eigenlijk? Waarom ben je hier nog?' vroeg hij, zijn geduld verliezend. 'Heb je nog een doel of zo?' Hoe vreemd kon iemand zijn, om met opzet in de kamer van een anders persoon te komen zitten, wetende dat die persoon je uit de grond van zijn hart haatte. 'Weet je, dit wordt als stalking gezien...' Hij wilde dat hij de polite of zo kon bellen, maar dat kon ook niet, want als ze hem met al deze wapens zagen, dan werd hij gegarandeerd gearresteerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    Ze zuchtte. ‘Oh.’ Mompelde ze, waarna ze opstond, en langs hem heen liep. Haar ogen staarden naar de grond, terwijl ze op haar lip beet, en de deur opende. Ze zou de anderen waarschuwen voor hem, en.. ‘Als je wat aardiger was geweest, had ik je geholpen. Nu zul je iedereen achter je aan krijgen,’ Met die woorden sloot ze de deur, en liep ze naar beneden. Een wandeling linea recta naar de zee dan maar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emilia Rosette.
    Het begon te rennen! Emilia zette gauw de achtervolging in op.. Tsja, wat eigenlijk? Zolang het eetbaar was vond ze 't prima. Plots zag ze wat en net toen ze wou schieten zag ze dat het een mens was, ze wist nog net haar arm wat te draaien waardoor de pijl de jongen niet doorboorde, maar vlak langs hem ging en bleef steken in een boom. "Ben je gek geworden?! Ik had je bijna vermoord!" zei ze geschrokken. Moorden deed ze niet aan, tenzij het zeemeerminnen waren. Gruwelijke wezens en in haar ogen was er niks mis met het vermoorden van een moordenaar. Emilia liep naar har pijl en trok hem uit de boom waarna ze hem terug deed in haar pijlenkoker, de boog hing ze weer om haar schouder. Nieuwsgierig bekeek ze de jongen kort, ze had al een poos geen mensen meer gezien, ze had namelijk vooral door het bos gereisd. "Zeg, je hebt zeker toevallig geen eten bij je?" vroeg ze en grijnsde kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Simon
    Met een razende hartslag en pijn in mijn kuiten keek ik naar het meisje. 'Nee ben jij gek geworden!' mijn stem sloeg over maar dat deerde me niet. Ik greep naar mijn hart en sprong op. Hij keek naar de pijl en boog en stond op terwijl hij de pijn in zijn enkel negeerde. 'Oh je was van plan te eten wat je neer schoot' zei hij zo nuchter mogelijk terwijl hij de tas die hij om zijn nek had aftasten met zijn hand. 'Jawel, Hier een stuk oud brood' zei hij nog terwijl hij het uit zijn tas haalde en het meisje in zich op nam. Hij kende haar niet, maar hij had er geen probleem mee om haar te leren kennen.


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

    Elias McAllister
    'Gelukkig heb ik je hulp niet nodig,' zei hij. 'En vertel je vriendjes maar, dat ik één voor één naar de andere kant zal helpen,' bitste hij, terwijl hij op stond en de rook haar richting op blies. 'Prettige dag verder, kamermeisje,' grijnsde hij boosaardig toen ze uit het zicht verdween. Nadat er een paar minuten voorbij waren gegaan, gluurde Elias vanachter zijn gordijn naar buiten, waar hij het meisje richting de zee zag stappen. 'Dus je woont niet meer in de zee, huh?' schamperde hij om haar leugen. 'Leugenachtige hoer...' Elias draaide zich opnieuw om, deed zijn deur op slot en schoof zijn bed een eind op zij. Daar wrikte hij een plank los en plaatste zijn wapens zorgvuldig uit het zicht. Als ze ooit terug kwam, zou ze haar glibberige klauwen daar niet in kunnen slaan...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    Ze liet zich neerzakken voor het water, en wreef de tranen van haar wangen. Ze zuchtte, en trok haar benen op toen het water verder kwam. Water was niet langer een plek voor haar. Ze koos voor het land. Met de botte mensen. Ze neuriede een zachte melodie en staarde naar de nachtelijke horizon. De mist trok op, en gaf een enge gloed aan de klanken die opstegen uit de diepte. Het was etenstijd. Het gezang werd harder en zuiverder, en ze bleef er in stilte naar luisteren. Was meneer de jager er tegen bestendig?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emilia Rosette.
    "Oh, je was van plan te eten wat je neer schoot," merkte de jongen droogjes op en Emilia knikte. "Je moet iets om te overleven." haar hart maakte een sprongetje toen hij zei dat hij nog had, ookal was het oud brood, het was tenminste wat. Ze pakte het brood aan, plukte er een stukje vanaf en stopte het in haar mond. Geweldig smaakte het niet, maar het was tenminste iets. Hopelijk zou ze binnenkort wel weer wat beters weten neer te schieten, een hert ofzo. "Zeg, gaat het trouwens? Je maakte een flinke smak," zei ze toen, maar grinnikte wel zachtjes. Het had er eigenlijk wel grappig uit gezien. Ze werkte nog een stuk brood naar binnen terwijl ze af vroeg of hij een mens was, misschien was hij wel een zeemeerming of.. Als ze geluk had, was hij de zeemeerminjager waar ze naar op zoek was, of wist hij ervan. Zwijgend at ze het brood op terwijl ze een plan uit probeerde te stippelen, als ze het dorp binnen zou gaan, zou ze opvallen en dat was wel het laatste wat ze kon gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lyranith Adáre
    "Ah," zei ze. Haar stem stierf weg in de stilte die toen volgde, hoewel het leek alsof hij nog zachtjes weergalmde in de met zand bedekte ruimte tussen de zee en de wuivende grassen van de duinen. De steentjes en schelpen prikten in haar blote voeten, maar ze liet niets blijken. Ze glimlachte slechts innemend toen hij enkele lokken van haar altijd vrije haren wegstak, en pakte zijn hand wat steviger vast.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Simon[\b]
    Ik keek met een flauwe grijns op en keek haar aan. 'oh nee, ik val geregeld voor over in het bos en word vaker neer geschoten. Het gaat' hij klopte zijn kleren af en keek wat in het rond. Hij wou haar wel vragen mee te gaan naar zijn huis. Maar hij wou zich de afwijzing bewaren. 'kan ik je nog ergens anders mee helpen? Vroeg hij terwijl hij in zijn tas keek Of zijn zout water fles nog intact was. Hij hoopte dat het geen zeemeermin was dan zou hij haar moeten vermoorden, of .... Zij hem.


    Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain