• Plot
    Enkele zeemeerminnen worden uit de oceaan verjaagd, en komen terecht in een alledaags vissersdorp Atlanta. De zeemeerminnen kunnen niet tegen het zonlicht wanneer ze niet in het water zijn, want dan verbranden ze. Daarom komen ze alleen richting het land wanneer de zon niet schijnt. Ze lijken op mensen, maar zijn veel knapper, lievelijker en.. Ze zijn geweldig. Geweldig gevaarlijk. Ze leven op mensenvlees. Mensenvoedsel kunnen ze eten, maar dat kost hen energie. Zeemeerminnen zijn gevoelig voor gevaar, en vaak eenlingen. Nu er een groepje is, is het aan hen om vriendschap te sluiten. Zeemeerminnen kunnen worden gedood met een mix van warm/gekookt water en zout. Ze zijn ook gevoelig voor zeewater, gezien ze daardoor op het land veranderen. De zeemeerminnen leven rond de mensen, maar worden ook opgejaagd door enkele Mermaid-Hunters. De zeemeerminnen leven dus voornamelijk onopvallend. Maar wat als een nieuw gevaar hen dreigt te verraden? Een nieuw soort hunter?

    Weer;
    De lucht is grijs en er is afentoe een lichte regen, maar verder ik het vooral koud en droog.

    Regels graag nalezen in het rollentopic.
    Off-topic tussen [ ] en graag in character blijven.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christophér
    "Je hebt zo'n mooie stem. Zo magisch. Het betovert me."
    Ik legde mijn arm om haar heup en ging met mijn lippen langs haar oor.
    "Zing voor me."


    Me so good.

    Delia
    Ze rilde. Maar sloot toen haar ogen. ‘‘Ik ben te vaak gekwetst om dat zomaar te doen, Christophér.’’ Ze sprak zijn stem met een fluwelen, verleidend randje eraan uit. ‘‘Bewijs me dat je me waard bent, en dan zing ik voor je wanneer je wilt.’’ Prevelde ze met een loyale glimlach. Ze kreeg kippenvel van zijn verrukkelijke hand op haar huid, zijn lippen leken na te branden en het liefste zou ze hem linea recta meesleuren naar het droge en.. Nee. Ze wilde geen concurrentie meer van die Lyranith meid.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christophér
    Ze maakte me gek.
    "I'll do everything for you," fluisterde ik in haar oor.
    Ik wist gewoon dat ze me ook wilde, dat merkte ik aan het kippenvel dat ze kreeg.


    Me so good.

    Delia
    Ze draaide haar gezicht om haar Chris, en glimlachte. Haar parelwitte tanden blonken terwijl ze haar hoofd ietwat schuin hield. ‘‘Bewijs me dat je alleen van mij houd, Chris.’’ Fluisterde ze zwoeltjes in zijn oor, waarna haar ogen glommen. Haar vingers, gleden zachtjes, lichtjes strelend over zijn warme borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bad timing maar ik ben waarschijnlijk de hele avond niet meer onlinee.
    douchen/frietenhalen/eten/klaarmaken/ EN DAN NAAR BREAKING DAWN ;3
    haha bye (:


    Me so good.

    Byee. En ik ga ook naar Breaking Dawn, maar dan pas volgende week :'D.
    Have fun xx


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Syracuse Vergi (Ja, ik heb zijn naam even verandert.)
    Snel door de krachtige slagen van mijn staart zwem ik naar de afgedreven surfer. Ik moet hem precies hebben om het moment dat hij van zijn board valt, want als de mensen aan de kant hem zien spartelen, kan dat wel eens problematisch worden voor mij. Ik versnel nog een beetje en doe dan 2 dingen tegelijk. De sufer valt en ik grijp hem stevig vast, terwijl ik met mijn andere hand snel en handig de band om zijn enkel die hem aan zijn board vastmaakt, lostrek. Hij is verstijfd van angst, wat het voor mij ook makkelijker maakt om hem mee te voeren naar het diepe. Daar breek ik zijn nek, sleur dat lelijke neopreen pak uit en doe me vervolgens met smaak tegoed aan hem. Sportieve types vind ik altijd het lekkerst.
    Voldaan laat ik de restjes naar de bodem zinken en begin naar de kust te zwemmen: de rest moet daar ook ergens zijn. Op het strand trek ik een donkere jeans en een blauw T-shirt -het is niet zo mijn stijl om de hele tijd halfnaakt rond te lopen- aan en begin wat langs de kustlijn te wandelen. Inderdaad, daar ligt Lyranith en ik denk dat ik Aria wat verder ook zie. Plagerig laat ik een handjevol zand traag over Lyranith's buik glijden. 'Goeiemiddag,' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:04 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Madeline
    Ze pakte haar surfplank uit het zand, en klopte over haar zwembroek. Surfpakken waren claustrofobisch voor haar. Ze glimlachte en liep richting de zee, waar een board dreef. Fronsend nam ze een duik richting het board. Ze was een snelle, fitte zwemster, en bekeek het board. Ze herkende het ergens van, maar waar? Tjhaa, dat was haar ontnomen. Ze keek rond, en bekeek toen het touwtje. Losgetrokken. Maar.. Door wat?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hehe, spannend (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lyranith Adáre
    "Hmm?" Traag opende ze haar helblauwe ogen; knipperde even geschrokken toen ze het zand op haar buik zag liggen. Toen ze rechtop kwam zitten rekte ze zich uit, waarbij de botjes in haar ruggengraat vervaarlijk kraakten, en trok haar jurk, die opgekropen was tijdens haar slaap, enigszins naar beneden, zodat hij tenminste haar bovenlichaam bedekte. De zon was al een flink eind lager gezakt aan de hemel sinds ze daar in Chris' armen had gehangen... Chris, waar was hij eigenlijk? Snel keek ze opzij, in de richting van de zee. Haar ogen knepen zich tot verdachte spleetjes. Als ze hem daar niet zag, met die Delia...
    Een lage grom kwam over haar lippen. Haar gezichtsuitdrukking verzachtte wat toen haar blik weer naar Syracuse ging, en ze liet haar lippen omkrullen in een verleidelijke glimlach, want ook hij zag er niet verkeerd uit. En bovendien zou een beetje geflirt met anderen Chris wel naar haar terugbrengen...
    Ze had geen idee hoe lang dit eigenlijk al zo ging. Al zolang ze zich kon herinneren zwom ze letterlijk en figuurlijk achter hem aan, en hij achter haar, maar toch waren er altijd wel meer meerminnen die om zijn aandacht vroegen - én die kregen. Het bezorgde haar soms hoofdbrekens hoe ze die allemaal van háar verovering af moest krijgen, maar steeds als ze er weer één verjaagd had, kwam er wel weer een nieuwe bij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Madeline
    Haar zachtblauwe ogen gleden over het water. Haar vingers gleden over haar shorts en shirt. Nu de avond viel maakte ze een wandeling, en vleide ze zich neer op een rots. Het water was heerlijk, maar na een hele dag met die staart te hebben rondgedobberd had ze er nu ook wel weer genoeg van. Ze keek rond. Maar de meeste mensen waren al lang weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Syracuse Vergí
    Ik volg haar blik en trek mijn wenkbrauwen op - ik ga me niet moeien met Chris' doen en laten, maar ik vind dat hij er zo onderhand wel eens een mag kiezen. Van de één naar de ander fladderen is niets voor mij, maar dat ben ik dan weer; een eigenschap die zeemeermensen niet zo karakteriseerd, integendeel. Lyranith glimlacht naar me en ik glimlach plagerig terug terwijl ik in het zand naast haar plof. 'Goed geslapen?'

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:07 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    lol, ik heb het gevoel dat ik echt altijd alleen mannen speel x'D Best grappig, een man kiezen is altijd mijn eerste instinct in een RPG ;x

    Elias McAllister

    De lucht boven hem had een heldere grijze kleur, maar voorspelde desondanks weinig goeds, net als de hoge dennebomen die hij verder op uit de indrukwekkende bergen stak steken. Al bij al was Atlanta over het algemeen een mistroostig, maar op een manier nostalgisch plaatsje. Hij had het gevoel alsof het er altijd herst was, en dat kwam van een man die nog nooit een voet op het eilandje waarop het gelegen was, had gezet en het alleen kende als een piepklein, groen spotje in een grote, blauwe plas op de kaart van Washinton die hij zich voor zijn vertrek had aangeschaft. Bovendien was het plaatsje bijzonder moeilijk te bereiken voor een vissersdorp. Het lag in het midden van een gigantisch meer dat uitmondde in de zee, waardoor het eiland alleen per boot te bereiken was. Bovendien was het één grote berg met veel bomen en rotsen, wat het voor een helicopter of een vliegtuig onmogelijk maakte om te landen. De enige andere optie zou een watervliegtuig zijn, maar Elias had geen idee waar hij dat vandaan zou moeten halen. Hij had trouwens amper genoeg geld gehad om de zogenaamde ferry naar hier te kunnen nemen, laat staan dat hij zo'n vliegtuig zou kunnen betalen. Om de één of andere reden had de dikke uitbater hem een fortuin aangerekend om de oversteek van enkele uren te maken. Elias was er in het begin van uitgegaan dat het zoveel kostte omdat de man zijn boot voor één man zou moeten starten, maar de spiechtige kerel had hem toegefluisterd dat niemand het in zijn hoofd haalde om die wateren te bevaren vanwege een enorm, afzichtelijk, haaiachtig monster dat er in huisde en iedereen die zich op het spiegelgladde oppervlak waagde let huid en haar verslond. Elias had hem vol afschuw en ongeloof aangestaard en nogal bars geantwoord dat haaien in zeeën leefden en geen enkele haai het in zijn vissenhersens zou halen om in Washington te komen zwemmen. Nu ze echter in een krakkemikkig bootje door het water gleden, met enkel het lage gezoem van de motor dat de stilte verbrak, kon hij niet ontkennen dat de rillingen over zijn ruggegraat gleden. Lage mistbanken die het moeilijk maakten om een hand voor ogen te zien, hadden het meer een erg eng uitzicht gegeven. Elias wist wat er in deze wateren huisde, maar het was geen enorm, afzichtelijk, haaiachtig monster, hoewel de bewoners van deze diepten waarschijnlijk nog wreder waren dan wat de lokale bevolking het fictieve monster in hun wildste dromen ooit hadden laten zijn.
    Een zucht ontsnapte aan zijn lippen, toen hij de diepgroene dennen uit de mist zag oprijzen. 'We zijn er,' zei de ratachtige dikzak op een eerbiedige fluistertoon. Hij had de hele afstand zijn mond gehouden, duidelijk verteerd door een diepe angst voor de legende die hier rond zwom. Als Elias niet zeker had geweten dat die angst gegrond was - ook al was het om de verkeerde redenen- dan had hij waarschijnlijk niet begrepen hoe moderne mensen zou middeleeuws in hun denken konden zijn. Maar hij wist het wél, en het was zijn taak om het op te lossen, snauwde hij zichzelf toe, terwijl zijn geïmproviseerde kapitein zijn boot aan een bouwvallige kade vast legde. Hoe kon dit een vissersdorp zijn? ''Ier zijn we dan, jongen.. Der is ook modernere 'aven, daar zijn meer mensen, maar die ligt aan de andere kant van 't eiland en ik heb geen zin om nog langer op dit vervloekte water te blijven rond varen. Je zoekt 't maar uit. Gewoon rond de kust lopen en je komt der wel,' legde de man me in een half weggemoffeld dialect uit. Elias knikte en liep de kade af. Hij baalde ervan dat hij het hele stuk te voet zou moeten doen, maar hij merkte dat het alleen tijdverlies zou zijn om te proberen die ouwe smiecht zover te krijgen om hem nog naar de andere kant te varen. Ergens achter hem hoorde hij de aftandse motor grommen en in de mist verdwijnen, waarna hij alleen achter bleef op een verlaten keienstrand op een eiland waar een vloek rustte. Elias zuchtte, concentreerde zich op het geluid van het water dat tegen de keitjes kletste en begon vastberaden de kust af te lopen, om uiteindelijk aan te komen in het vissersdorp, Atlanta.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:08 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Madeline
    Ze zat nog altijd op de rotsen, de avond was gevallen en het water kreeg een beangstigende gloed. Rond deze tijd aten de meeste van haar soortgenoten. Ze stond op toen een boot wegdobberde. Oh nee toch? Was er iemand? Haar gehoor was perfect, en ook haar zicht. Ze liep met vluchtige passen langs het water, en zag hier en daar een staart de diepte inzwelken. ‘‘Is daar iemand?’’ Haar stem was beheerst, verleidelijk en ook vriendelijk. Ze zag een man, maar dat zou raar zijn om te verwoorden, gezien een normaal mens niet zo goed kon zien. Ze zou hem hier weghalen nu het nog kon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.