• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    Als ik voor de tweede keer wakker word, heb ik zware hoofdpijn. ik grijp naar mijn hoofd en ga langzaam rechtop zitten. Ik schuifel voorzichtig naar de keuken en drink wat water. Ik ga zitten op een van de keukenstoelen en kijk naar buiten. Ik pak wat aspirine en stop het in mijn mond. De hoofdpijn verdwijnt langzaam en ik loop naar de grote bank. Ik zet de tv aan en kijk naar een saai kinder-programma. Als het programma is afgelopen besluit ik om iemand te bellen, ik zoek een random nummer uit mijn telefoonboek en druk op het groene belknopje van mijn iphone 4.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh keek glunderend naar Madeline, en liet haar los. 'Jouw ouders knuffelden ook met elkaar. Dan wel allebei naakt, maar ze deden het wel, dus er is niks mis met knuffelen!', riep hij terwijl hij een scheermesje pakte, een toefje op Madeline's neus kwakte, en een toefje over zijn kin smeerde. 'Hey, hier heb ik wel het enige privacy voor nodig, hoor. Je hoeft niet te zien hoe ik mijn snor en baard afscheer', grinnikte Murlaugh.

    Helena Cherry Sullivan ~

    Helena's deels kapotte HTC-telefoon begon ineens te trillen en geluid te maken. Snel pakte ze hem op, en hoorde de stem van Brain. Ze ging relaxed achterover zitten, en pakte een biertje. 'Yeah, wat is er?', vroeg ze monotoon.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze begon te lachen. De pretlichtjes in haar ogen lichtten een seconde op, waarna ze haar hoofd schudde. ‘‘Hell no dat ik hier naakt een potje met jou ga zitten knuffelen.’’ Grinnikt ze afkeurend, waarna ze zijn vrije hand pakt en daarmee het scheerschuim van haar gezicht veegt. Daarna stapt ze onder de douche vandaan, en ritst ze haar doorweekte vest los.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    'Yeah, wat is er?' Schelt er door de telefoon. Ik zucht licht en bedenk wat ik zou kunnen zeggen. 'Ik belde random iemand om te kijken wie er vanavond mee zou kunnen gaan stappen.' Zeg ik lopend naar de keuken. Ik pak een pot nutella en een broodje. Ik smeer een ik om de boterham en stop hem in mijn mond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~
    'Pff, spelbreker. Je kan je bikini ook aantrekken', mompelde hij met een grijns. 'Grapje hoor, ga nu maar, vrij vogeltje!'



    Helena Cherry Sullivan ~

    Helena grinnikte liefjes. 'Ik kom wel mee hoor, tenzij je naar Club Hollywood gaat, want ik kom daar de raarste mensen tegen', mompelt ze, terugdenkend aan het meisje dat op de bank lag. Dagdromend ijsbeerde Helena door de kamer. 'We kunnen natuurlijk ook naar die club gaan die ze vanavond openen. Whisky is een euro dan, omdat ze net open gaan!', glunderde ik, bijtend op mijn onderlip. Dan zou ik met Brain uitgaan..

    Even eten~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eetse ;d.

    Madeline
    Ze steekt haar tong uit. ‘‘Ga nu je privé zaken maar doen, meneer. En omdraaiden.’’ Mompelde ze waarschuwend terwijl ze haar vest als een nat hoopje in de wasmand neerkwakte, en toen haar sokken er bovenop drapeerde. Daarna volgde haar shorts en shirt. Ze draaide haar rug naar hem toe, en gooide zo ook haar bh en ondergoed in de wasmand. Haar handen tastten af naar een handdoek. ‘‘Damn.’’ Mompelde ze geïrriteerd toen ze er geen kon vinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik knik en luister naar Helena. 'Die nieuwe tent lijkt me wel wat, voor Whisky ben ik altijd in!' zeg ik met een half-volle mond. Ik loop naar boven waar ik een overhemd op het bed gooi. 'Hoelaat had je in gedachte?' Zeg ik glimlachend. Ik loop naar de badkamer en bekijk mezelf in de spiegel. Wachtend op Helena's antwoord ren ik weer naar beneden en plof tenslotte op een grote zachte stoel waar ik lekker in weg zak.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe => GoogleIt
    (':


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    'Handdoeken liggen in de waskamer, ik heb ze namelijk gewassen', antwoordde Murlaugh op de 'damn' van Madeline. 'Je kan natuurlijk ook de mijne nemen, die ligt op de grond naast de deur, maar als je een schone uit de was wil, kun je 'm pakken. Wasverzachter en alles', vervolgde hij, en schoor het laatste haar weg op zijn kin. Hij was wel trots dat hij de was had gedaan.


    Helena Cherry Sullivan ~


    Helena stak een sigaret op, en luisterde naar Brain. 'Hij opent om tien uur. Als we daar nou heengaan om half tien, kunnen we nog even buiten staan roken en vrienden maken', lachte ze, terwijl ze haar broek dichtritste en haar sigaret aftikte in een random vaas.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Ik haalde mijn schouders op en liet ze weer zakken. 'half tien is goed. Neem jij nog iemand mee?' vroeg ik bijtend op mijn lip. Ik prutste aan mijn nagels en gaapte.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Chaz
    Ik wordt langzaam wakker met een enorme kater, ik zie een meisje langs me liggen. Ik ga op zoek naar mijn shirt en doe hem aan. Ik pak mijn schoenen en mijn vest en doe ze aan. En ik loop naar de deur en doe hem open, en loop naar buiten. Plots voel ik een schoen tegen mijn hoofd. "Really?!"schreeuw ik. Het meisje dat bij mij in bed lag rent naar me toe. Ze heeft een mes in mijn hand. "Waarom moest je weggaan?!"gilt ze. Ik herinner haar naam niet eens. "Wie ben jij"vraag ik. De tranen springen bij haar in de ogen. "Wat?! Weet je niet meer wat wij hadden?!"schreeuwt ze. Een paar mensen die langsrijden minderen vaart en kijken ons na. Ik schudt mijn hoofd van nee. "Laat me met rust."zeg ik rustig en ren weg. This is my life.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze draaide zich om, en zette haar handen in haar ontblote zij. ‘‘Jij hebt de was gedaan?’’ Ze trok haar wenkbrauwen ongelovig op. Murluagh die de was deed? Uhuh..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh lachte schaapachtig. 'Yep, ik had geen schone kleren meer'. Hij stapte uit de douche, griste de handdoek van de grond. 'Jij of ik?', glimlachte hij, terwijl hij Madeline de handdoek voorhield.


    Helena Cherry Sullivan ~


    Helena dacht even na. Ze kende zo veel mensen, maar wilde ze die überhaupt nog mee? Ze stamelde een beetje. 'Ehh.. Ehh, ik weet niet wie er eventueel mee wil.. Eh.. Wil jij iemand mee?', vroeg ze.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    'Ehh.. Ehh, ik weet niet wie er eventueel mee wil.. Eh.. Wil jij iemand mee?' Vroeg Helena stotterend. 'Uhm, ik bel nog wel wat mensen, als je dat goed vindt teminste... Ik weet het goedgemaakt, we spreken om 8 uur af, eten wat samen en gaan daarna samen met wat andere naar die club?' Ik schraap mijn keel en wacht tot Helena reageert op mijn plan.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:47 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    ‘‘Delen dan maar.’’ Mompelde ze zuchtend. Ze griste de handdoek uit zijn handen, en droogde haar lichaam af, waarna ze hem in zijn handen duwde, en de badkamer uitsnelde richting haar kamer. Haar kamer was vrij schoon. Ze pakte een nieuwe shorts uit haar kast, en bh en ondergoed en een leuk shirt. Toen ze was omgekleed, en het hele ritueel had herhaald, liep ze naar de woonkamer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.