• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Hmm, kroeg. -kinkrabbel- Eigenlijk ging ze boodschappen doen en ik zie haar niet met volle boodschappentas de kroeg inwandelen, lol, sorry x'D Anders is 't wel heel akward :') Lol, stuur hem anders supermarkt in en laat 'm ouderwets botsen ofzo -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hmm, kroeg. -kinkrabbel- Eigenlijk ging ze boodschappen doen en ik zie haar niet met volle boodschappentas de kroeg inwandelen, lol, sorry x'D Anders is 't wel heel akward :') Lol, stuur hem anders supermarkt in en laat 'm ouderwets botsen ofzo -gayhandje-


    Is ook goed C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    - Brain Charles Luwissun
    Zodra ik naar binnen loop word ik uit de kroeg gestuurd met de boodschap dat ze pas opengaan over een halfuurtje, Dan maar een biertje bij de supermarkt halen. Dus loop ik richting het kleine supermarktje aan de overkant van de straat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    * vraagt zich af of het smsje van kaithlynn bij madeline nog goed was aangekomen?* :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Welk smsje? (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emilia Greenford.
    Zelfs de supermarkt leek verlaten, maar het maakte haar niet uit. Zichzelf overal tussendoor wringen met een boodschappenkarretje was niet haar grootste hobby. Ze had bijna alles al, ze was van plan vanavond spaghetti te maken. Dat kon niet mis, spaghetti koken, saus even warm maken en voila. En het was nog lekker ook, ze was een echte pasta-fanaat, al die vieze hollandse kost zoals stampot hoefde zij niet. Plots viel haar blik op een rek vol drop, oh god, die lekkernij. De drop had haar van het roken afgeholpen, in plaats van een peuk bleef ze ene poos lang drop pakken en zo was ze er verslaafd aangeraakt. Ze ging voor 't rek staan en bekeek alles, amar haar favoriet lag bovenop. Zoute drop. Ze stak haar arm uit maar kwam er net niet bij, zelfs niet als ze op haar tenen ging staan. Met een zucht ging ze weer goed staan en keek naar het zakje drop. Om nou te gaan staan springen om het te pakken zien te krijgen, dat was nou niet bepaald charmant. Even keek ze om zich heen, niemand te zien. Zacht beet ze op haar onderlip, ze had lange benen, maar 2 meter haalde ze zeker niet. Ze was nog altijd korter dan de meeste jongens, zelfs op haar hakken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik loop het supermarktje dat bijna schattig is binnen, pak een mandje en loop naar de rekken. Ik pak wat brood en beleg. Dan zie ik een meisje in de hoe staan, volgens mij is het de enige andere bezoeker. Ze probeert iets te pakken en ik gok op de zoute drop, Ik loop naar haar toe en glimlach . Voorzichtig pak ik het pak drop en geef het aan haar. 'Geen dank.' Zeg ik glimlachend en loop weer naar de chocola.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Leave schreef:
    Welk smsje? (':


    Van de vorige avond (:
    Hey Madeline, wat gebeurde er met Murlaugh? Let me know. Xx Kate


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ooh, ghehe. Als Murlaugh online komt laat ik het weten ;)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emilia Greenford.
    "Geen dank," zei een jongen nadat hij haar het zakje drop had overhandigd en voor ze goed en wel toch dankje had kunnen zeggen liep hij alweer weg. "Hé!" Wat een aso om zo weg te lopen, bedacht ze zich terwijl z enaar hme toe liep. "Ik had geen hulp nodig," begon ze koppig, ze wou altijd alles zelf op kunnen lossen, zonder hulp van anderen dus. "Maar.. Toch bedankt," voegde ze eraan toe en glimlachte zelfs kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Madeline
    Ze nm een hete douche, en deed daarna haar crémes, haren en make-up. Na schone kleding te hebben aangedaan, plofte ze neer op de bank, en las ze een smsje van Kate. Hij had waarschijnlijk gewoon teveel gedronken. Zijn maag is leeggepompt, maar hij is weer oké. x 'M Ze drukte op verzenden, en stond op. Een beetje opruimen kon ook geen kwaad, dus deed ze dat maar. Uiteindelijk zette ze muziek op, en liep ze naar haar kamer om daar vandaan de oplader van haar telefoon te pakken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    "Ondankbare mensen.." mopperde ze en smeet een bord met salade terug de aanrecht op. De kok keer haar niet begrijpend aan. "De sla smaakte niet, ze willen verse." reageerde ze en liep daarna terug het cafe in. Ondertussen spiekte ze vlug op haar mobiel, waar ze een sms terug had ontvangen van Madeline.
    Gelukkig alles oké! Hij zag er beroerd uit.. Hoe gaat het met jou? Xx Kate


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Brain Charles Luwissun
    'Ik wil het wel voor je terugzetten hoor, maar dan sta je een halfuur te prutsen, ik dacht ik doe het even voor je, wel zo makkelijk.' Zeg ik licht spottend. Ik kwak vier chocolade-repen in mijn mandje en kijk het meisje dan aan. 'Mag ik er even langs?' Zeg ik glimlachend maar nog steeds met een licht spottende ondertoon. Ik hou er niet van als mensen die ik niet eens ken me behandelen als vuil, dat is al genoeg gedaan.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:51 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze bijt op haar onderlip. Tegen Kate was ze altijd eerlijk. Mwah. Het gaat.
    En met jou?
    Ze zuchtte, en drukte op verzenden, waarna ze zichzelf nauwkeurig in de spiegel bekeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    "Wat ik hier doe? Ik kan beter vragen wat jij van plan was, ik zeg het wel."zegt hij plagerig. "Dit is gewoon tijdverdrijving."mompel ik nog steeds geirriteerd. Hij gaat bij de bar zitten en bestelt wat. Ik ga langs hem zitten en kijk hem aan.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE