• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze probeerde het ei op bed op te eten, maar dat ging niet helemaal, dus krabbelde ze overeind, en schoof met een plof aan, aan de tafel. Ze gaapte, en staarde door haar warrige haren naar Murlaugh. ‘‘En wat ga jij vandaag doen?’’ Vroeg ze zacht terwijl ze een hap van haar omelet nam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - dubbel -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tududu... *heeft verkeerd gelezen op zwangerschapssite*
    Stiekem kan je het hartje pas volgende maand horen, het klopt nu wel, maar heel zachtjes (:0
    Abby
    Oké, dan ga ik alleen. Het ziekenhuis is iets meer dan een half uurtje lopen, een auto heb ik niet. Wel een rijbewijs. Ik kleed me aan, trek wandelschoenen aan, poets mijn tanden enzovoorts. Met mijn mobiel in mijn zak en de oortjes van mijn iPod in mijn oren begin ik te lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Murlaugh woelde met zijn hand door zijn haar, en gaapte. 'Nog geen idee, eerst een lijntje', mompelde hij, en draaide zich weg van Madeline, terwijl hij snel een shotje nam. Daarna ademde hij diep in en uit. 'Ik denk dat ik vandaag even naar de stad ga', zei Murlaugh toen, en nam een paar happen van zijn ei.

    Helena

    Met alom een bonkende koppijn en pijn in haar maag, stond ze op, en stapte onder de douche. Met een glimlach trotseerde ze haar spiegelbeeld. Eenmaal uit de douche smste ze Brain.

    Hey, sorry dat ik gister zo raar deed.
    xoxo, Lena


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik kan niet verder, moet wachten op antwoord van Paynelicous

    Kaithlynn

    Met een zucht liep ze terug de straat op, ze had nog een uur de tijd voordat ze moest beginnen met werken en dat was precies genoeg om zichzelf van te voren even te douchen en om te kleden. Tenslotte lagen al haar kleren op het werk en ze mocht de douche van haar baas wel vaker gebruiken. Ze trapte tegen een steentje aan en snoof een keer, vanavond moest ze iets beter haar best doen om ervoor te zorgen dat ze ergens binnen sliep in plaats van buiten..

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline
    Ze knikte. ‘‘Ik moet nog even bij iemand langs.. En ik denk dat ik dan boodschappen ga doen en misschien shoppen.’’ Glimlachte ze, terwijl ze de laatste hap naar binnen werkte. Tjha, er moest geld binnenkomen en gezien ze nieuwe kleding nodig had, dan maar een extra mannetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Als ik denk dat ik weer een sms van Abby krijg blijkt het er een te zijn va Helena. Ik glimlach en stuur een sms terug.

    Geeft niet joh! Volgende keer beter (': Zie je dan!

    Ik berg mijn telefoon weer op en kijk verder naar een reportage over de jeugdgevangenis.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh
    Murlaugh knikte, en stond op. 'Heb je ook verdiend. Hoe was de omelet?'


    Helena


    Helena glimlachte. Ze sloeg de deur achter zich dicht, en snoof de buitenlucht op. Ze ging vandaag eens lekker winkelen voor nieuwe kleren, iets wat ze allang niet meer had gedaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze glimlachte liefjes. ‘‘Verrukkelijk.’’ Het klonk niet erg aanwezig, gezien ze met haar gedachten bij straks was. Ze had helemaal geen zin om op de enigste vrije dag die ze rust had van al die bedden op de geven, maar ach. Ze glimlachte flauw, en zette haar bord op het aanrecht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik zucht en bedenk wat ik vandaag eens zou gaan doen. Ik besluit om de middag in de kroeg door te brengen. Ik sta steunend op en kleed me om. Daarna rijd ik op mijn scooter naar het centrum. Als ik bij de kroeg sta twijfel ik toch even maar stap dan naar binnen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kaithlynn

    De warme douche deed haar humeur weer goed. Ze had het rode jurkje en haar ondergoed in een sopje gezet en zodra ze klaar was met douchen en aankleden hing ze deze uit over de verwarming. Als ze vanmiddag klaar was met werken kon ze deze weer schoon opbergen in haar kluisje. Ze wreef haar natte, donker bruine, lokken droog en wikkelde haar shortje om haar middel. Smeerde een dagcreme-pje op haar gezicht, gevolgd door een potloodlijntje en wat mascara op haar ogen. Klaar om te gaan werken, gelukkig hoefde ze alleen de ochtend te draaien.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Fae, dan zou ze het wel kunnen zien kloppen op de echo

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:26 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wel, ik wacht wel tot iemand de stad in gaat ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wel, ik wacht wel tot iemand de stad in gaat ;p


    Hello, here i am :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."