• Rollentopic

Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen

Je kan op ieder moment inspringen.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Emily Molly Potter
    "James, meiden geven dat nooit toe" zeg ik met een zucht.
    "Natuurlijk is ze op jou al vanaf het begin van het school jaar" zeg ik en rol overdreven met mijn ogen.
    "James neem haar mee naar Zweinsveld of praat met haar over Zwerkbal, dat valt altijd goed in de smaak bij Lilth" zeg ik met een knipoog.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

james sirius potter
    'hoe weet jij dat nou weer!' toen lily in de kamer kwam zei ze dat. 'dat hoef jij helemaal niet te weten klein mormel.' zei hij kinderachtig. En hij ging weer liggen en strekte zich uit en keek om zich heen wie er nog meer in de common room waren.
    'zeg, waarom deed Al zo sacherijnig tegen je?!' dat vroeg hij zich af of hij niet stoer wil doen tegen zijn kleine zusje. James keek weer vragend naar Emily.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

james sirius potter
    toen emily het had gezegt kreeg hij het warm. 'huhu, het is al bijna tijd, dus ken kan jammer genoeg niet. trouwens, als die koppige Al niet komt opdagen gaan we gewoon zonder hem hoor.' zei hij met een glimlach zodat het een ander onderwerp werd. Maar Emily die stond nu in the personal bubble van James en keek hem eng lachend aan. 'Little kid wat is er nou?!'

sorry dat het zo lang duurde want ik zit het op m'n dsi xl te typen xD]]]

Albus Severus Potter
    Het was echt heel saai. Ik stond op van mijn bed en besloot maar gewoon naar de Gryffindor common room te gaan. Van de kelders liep ik rustig naar de verdieping waar ik moest zijn.
    'Chocokikkers.'
    'Je bent een Slytherin.' de Dikke dame wees naar mijn gewaad dat ik nog steeds aanhad.
    'I know, maar ik weet het wachtwoord dus je kan me gewoon binnen laten.'

james sirius potter
    ze stopte met eng kijken toen Albus binnen kwam. 'Hé Albus, waar bleef je?! het is bijna tijd.' Lily tikte op kaar horloge en wilde gaan zitten maar ze wist niet dat het bankje net iets naar achteren was en viel. James moest bijna lachen maar hield op en hielp Lily met opstaan.

Albus Sirius Potter
    'Ze wilde me niet binnen laten, soms is ze echt dood irritant.'
    'Hoe weet jij dat nou weer? Je komt hier toch nooit?' ik negeerde Lily, misschien zouden ze het niet zo vinden als ik hier vaker kwam dan ze dachten.
    'Hoelaat kwam ze ookalweer?'

james sirius potter
    'Lil, ze kwam toch om 12 uur?' 'ja dat klopt en dat is over een kwartier.' ondertussen ging james weer op de bank ploffen en verveelde zich. 'omg, wat is het hier toch saai! wat gaat de tijd toch langzaam als je je verveelt, zeg! maar Albus hoe gaat het met jou?'

Albus Severus Potter
    'Met mij gaat het geweldig hoor.' ik ging languit op de bank naast James liggen.
    'En met jou?'

James sirius potter
    'uh ja hoor, is wel anders dan thuis maar wel leuker. En hoe gaat het met de líefde?' vroeg hij vragend en ging op zijn buik liggen en keek hem aan. 'of heb je het niet? Ik niet echt maar er is wel iemand op mij.' hij rolde weer op zijn rul en keek naar de klok die te langzaam tikte.

Albus Severus Potter
    'So, someone is in love with you?' ik grinnikte zachtjes om wat James zei en begon toen aan een van de kussens te pulken.
    'Mag ik weten wie ze is broertje?'

James sirius potter
    'volgens mij wil je het alleen weten om iets tegen mij te doen. Dus vertel ik jou niks, want ik ben toch niet verliefd op haar.' en hij ging net als Albus pulliken aan de kunnens. 'maar heb jij iemand waar je een oogje op hebt? Ik zal niks doorvertellen.' James keek vriendelijk zijn broertje aan.

Albus Severus Potter
    'Dat ga ik jou niet aan je extreem lange neus hangen.' ik grijnsde even en staarde naar het vuur. Lily zat nog altijd zwijgend bij ons maar we negeerden haar allebei.

James sirius potter
    'oke, oke dat is waar. Maar wil je het niet aan je grote broer vertellen!?' maar terwijl hij dat zei keek hij naar lily die maar besloot om naast Emily te zitten. ' zo niemand die ons probeerd af te luisteren, dus vertel.' en hij keek blij en klopte even op de schouders van Albus.

[ik ga hockeyen dus kom ik over 2 uur ofzo]

Albus Severus Potter
    'James, zoals ik al zei ik ga er niks over tegen jou zeggen.' geïrriteerd stond ik op en begon door de kamer te ijsberen.
    Als Luna nu niet snel zou komen werd ik gek en zou ik gillend wegrennen.

Marylinn Savarin

Ik zuchtte zogezegd teleurgesteld. 'Hou ook van jou Gwen.' Ik kon nog net op tijd het kussen ontwijken dat ze naar mijn hoofd gooide.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.