• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'oke, ik ben het met haar eens! 'zegt James entousiast maar keek toen naar de andere of die ook meestemde. 'oh, hoi Lil.' en hij liep weg. Onderweg naar de eetzaal ging hij maar wachten op de rest. Dat was wel zo gezellig, maar hij zag alleen Emily aankomen. 'Wat is er Little Kid, waarom ben je nu alleen? Ik dacht dat iedereen naar de grote hal ging.' vroeg hij vragend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    "Ik moet even met jou praten" zeg ik "Lilth is verliefd op je, maar dat heb je niet van mij gehoord" zeg ik met een grijns en huppel daarna weg om naar de grote hal te gaan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter
    Hij stond daar met een mond vol tanden van verbazing. Hij liep naar een muur toe en liet zich op de grond glijden. Met zijn handen op zijn hoofd dacht hij na. *wat nu? Als ik naar de grote hal ga dan zie ik Lilith. Ik mag het zeker niet vertellen. Omg.*
    james stond weer op en vermande zich en liep naar de grote zaal. Er zaten al best veel mensen te eten dus hij zou er gewoon tussen passen. Het eten was lekker maar hij kon niet veel op, dus stond hij op en rrnde naar de common room naar zijn kamer en ging even liggen en keek naar Lua, zijn uil. Lua deed haar hoofdje scheef en dat betekende dat ze eten wilt. James gaf haar een muisje en ging weer liggen op zijn bed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    Ik loop naar de Gryffindor Common Room en loop richting James kamer. Ik klop op zijn deur, maar doe hem toch open zonder antwoord te krijgen.
    'Hey,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James sirius potter
    Hij lag op zijn rug. Starend naar het plafond, op eens werd er geklopt. Lucille kwam binnen en zei hoi. 'Hoi, wat kom je nou weer hier doen? Trouwens hoe kom je bij de jongens afdeling?!' hij ging recht op zitten en keek haar aan. Ze stond daar een beetje ongemakkelijk en bloosde een beetje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    'Gewoon chillen. Ik was blijkbaar onzichtbaar voor hun,' zeg ik.
    Ik sta er maar een beetje ongemakkelijk bij. Maar wat zou je anders doen als je het enigste meisje op de jongensafdeling was?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James Sirius Potter
    'oke, dan is het goed. Kom maar zitten dan.' ze ging op het bed liggen en keek naar de muur. in de jongens kamer was er een groot raam met veel uitzicht op de bergen. 'De bergen zijn mooi he?! als ik wakker wordt zie ik dat meteen. maar wat hebben wij zo? ik heb namelijk geen idee.' 'ik ga kijken, uuhhmm..' ' oh ja ik ga trouwens zo naar London! hoe cool is dat!?' 'oh cool, het lijkt me heel gaaf.' 'ja mij ook, maar geen idee wat ik daar ga doen, haha.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    'We hebben straks Bezweringen,' zeg ik.
    Ik glimlach en friemel aan een blonde haarlok. Bezweringen is mijn favoriete vak en dan vooral omdat ik ook echt mijn wand kan gebruiken tijdens die les.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marylinn Savarin

    Na een of ander vaag vak begon ik het kasteel af te zoeken naar Gwen. Spijtig genoeg werkte 'Accio Gwen.' al evenmin als 'Godverdomme Gwen, waar hang jij in Merlins naam uit!' gillen door het kasteel. Misschien zat ze wel ergens buiten, schoot er door mijn hoofd. Veel andere keuze was er niet aangezien ik het hele kasteel al had afgezocht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Siriusly? Accio Gwen x3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Jup siriusly, Why so nosy? looking for Lord Voldemort, are you?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Nog altijd lag ik op de grond. Het was alweer veel kouder aan het worden maar ik bleef nog steeds zitten. Linn zou me straks waarschijnlijk toch wel vinden net zoals altijd...

    [ Yea I'm looking for the most sexy man on earth not]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    De kou buiten deed me huiveren en ik sloeg mijn jas iets dichter om me heen. Onder een struik aan de rand van het black lake stak een zwarte schoen uit. 'Gevonden.' verzuchtte ik. Op een drafje rende ik naar haar heen. Ze had amper een jas aan en haar ogen waren gesloten. Zachtjes raak ik haar ijskoude arm aan. 'Gwen?' Ze opende één oog. Nog voor ze iets kon zeggen toverde ik een warm deken en een kop hete chocomelk tevoorschijn. 'Drink op.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Sure...Go look for him in the air, HE VANISHED *muahahaha*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik keek haar dankbaar en en warmde mijn ijskoude handen op aan de gloeiende kop. Voorzichtig sloeg ze de deken over me heen. Even huiverde ik, alle koude lucht leek stil te blijven staan waardoor het een moment nog kouder leek maar daarna leek het alleen maar warmer te worden.
    'Thanks Linn.'

    [Looks up, I don't see anthing (A)]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."