• Ik heb een 3 gehaald voor Duits en die telt 5 keer mee.
    En nu niet gaan zeggen: 'Had je maar moeten leren.'
    Want geloof me, ik heb hard zitten leren. Heel hard zelfs alleen toen ik dat papier voor me kreeg had ik een black out en was ik alles vergeten.
    Volgens mijn lerares kan ik het wel ophalen maar niet meer voor het eerste rapport. En ik wilde nog wel voor alles voldoende staan.
    Nou dag Quizlet want mijn laptop zou worden afgepakt als ik een onvoldoende zou staan op mijn rapport.

    9ifjrieufhiruefg Ik ben nu echt zo pissig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Balen!
    Als jouw ouders hebben opgelet weten ze dat je hard geleerd hebt.
    En ik zou toch iemand om bijles vragen of voor tips. Ik ben zelf ook niet goed in grammar en woordjes, maar dan moet je gewoon even een manier vinden die voor jou helpt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Same here! Ik had een 2 voor ak terwijl ik fucking goed had geleerd. En ik heb wle voor een ander toets een 8.5 toch sta ik een onvoldoende op mijn eerste rapoort:(. We moeten ermee leven


    I will be.

    Als je ouders toch hebben gezien dat je goed hebt geleerd zou ik het stom vinden als ze je laptop afpakken voor zoiets (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shit happens. Je doet er niks meer aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik heb 3 tekorten op mn rapport -_-
    maar het zijn allemaal 5,4 dus het slaat helemaal nergens op, gelukkig heb ik nog wel gewoon havo advies:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    DarkSavior schreef:
    Als je ouders toch hebben gezien dat je goed hebt geleerd zou ik het stom vinden als ze je laptop afpakken voor zoiets (cat)

    + vraag om een herkansing?

    Duits is een poepvak. Ik heb het laten vallen :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is echt zo rot! Echt balen.
    Ach ja, ik sta voor best veel een onvoldoende. Dus met eentje was ik ergens best blij geweest, hihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    Als je ouders toch hebben gezien dat je goed hebt geleerd zou ik het stom vinden als ze je laptop afpakken voor zoiets (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een 4.9 gehaald ook voor Duits D:.
    Ook hard voor geleerd T-T. Het enige voordeel is dat ik nu 0.2 punten minder onvoldoende sta.
    Ik laat Frans en Duits daar lijk zo hard vallen D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor