• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte als ik Gwen uit haar ooghoeken gefrustreerd naar mij zag staren. 'Het is voor je eigen goed hoor.' mompelde ik zacht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik rolde met mijn ogen. Als ik nu had kunnen praten had ik wel een of andere sarcastische opmerking gemaakt. Maar ik denk niet dat ze me de komende tijd nog gaan laten praten. Vooral niet als het aan Linn lag denk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Grijnzend draai ik me om als ik besef wat Gwen's gefrustreerde uitdrukking betekent. 'Zeg Mevrouw? Kan U haar niet altijd zo laten? Het is nu zo lekker rustig?' Ik grijns even gemeen naar Gwen die me duidelijk van repliek wil dienen maar daar niet toe in staat is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Luna Potter

    Ik had Em en James al gevonden en nu renden wij als 3 gekken door de gangen opzoek naar Albus. Ik stopte abrupt toen ik hem zag zitten en het duurde even totdat Emely en James het ook doorhadden dus remden beiden zo hard dat James zelfs uitgleed en met een smak op de grond lag. Emely en ik schoten beiden in lachen uit maar ik liep snel naar Albus. 'I moet je wat vertellen.' Zei ik toen ik naast hem zat. 'Wat is er nu weer, Lily?' Zei hij niet erg geinteresseerd. Ik rolde mijn ogen. 'Luna heeft me een uil gestuurd en er stond in haar brief dat we vanavond om precies 12 uur in de Griffindor Common Room moeten zijn.'

    [ben zo terug, moet eten.]

    [ WTF Repliek wat is dat (A)]
    Guinevere Samantha Longbottom
    'Linn hou je bek!' probeerde ik te zeggen maar het kwam er meer een beetje uit als :
    'Lmm hu jmm bemmk'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    'Geweldig, maar er is een klein dingetje.' Lily keek me onbegrijpend aan.
    'Ik zit niet in Gryffindor remember?' Ik wees overdreven naar de groune randjes en de zilveren slang op mijn gewaad.

    [Ik ga Merlin kijken <3 Want het is over 6 minuten half 9 en dan ga ik Merlin kijken (A) *beetje autistisch maar (A)]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:21 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    [Iemand van een antwoord voorzien, meestal sarcastisch.]

    'Wat zei je Gwen? Ik verstond je niet?' ik grijnsde zo breed dat mijn wangen er zeer van deden. 'Moet je wel even stil blijven zitten hoor liefje, oh wacht, je kan je niet bewegen.' Ik rolde ondertussen zowat over de grond van het lachen wat me een paar vreemde blikken opleverde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Nmmmm.' zei ik boos tegen Linn die over de grond aan het rollen was van het lachen. Met als gevolg dat ze begon te hikken.
    'Misschien moet je maar niet zo hard lachen, het is niet goed voor mensen met een hersenschudding om zich te begeven in een drukke omgeving.'

    [Oké nu ga ik toch echt :3 tot over een uurtje<3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Dan zal ze toch naar de ziekenzaal moeten gaan. Want de common room van gryffindor is namelijk niet direct een van de rustigsten, vooral nu James terug is.' Ik glimlach mijn liefste glimlachje naar haar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [byee <3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Luna Potter

    'Alsof ik dat niet weet.' Zei ik geirriteerd. 'Daarom ben ik hier ook om je het wachtwoord te zeggen. Snappie?' Zei ik op een kinderlijke toon tegen hem. Ik keek om me heen om te zien of niemand van de Slytherins meeluisterde. 'Chocokikkers.' Fluisterde ik tegen hem en liep weg. 'Ik zie je vanavond!' Zei ik nog tegen hem waarna ik terugliep naar James en Emely die nu om een of ander gedoe zaten te bekvechten. Ik propte me tussen beiden en hield ze met alle kracht die ik had uit elkaar. 'Ho! Doe rustig! Wat is er nu weer aan de hand?' Zei ik terwijl ik beiden een voor een aankeek. Ik voelde dat ze wat rustiger werden en ging naast ze staan en sloeg mijn armen om elkaar heen.

    James sirius potter
    Emily en James zaten te discusieren over wat het antwoord was op een vraag. Toen lily hun uit elkaar haalde. 'ja oke je hebt gelijk Little Kid. Maar 12 uur ?! Dat is over 2 uur!' hij ging snel zitten en propte zich zelf vol met rijst en kip. 'haa lekker!' andere keken hem raar aan dus stond hij op en trok Emily mee naar de common room. 'oke, ik snap het niet. Is ze op mij?! Ik ben toch een "sukkel" volgens haar?' hij plofte op de sofa en ging assosiaal liggen. Wachtend op de andere en dat Emily daast hem ging zitten en antwoird gaf.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Geweldig, Linn ging er lekker voor zorgen dat ik op de ziekenzaal werd gelegd en haar kennende zou het nog gebeuren ook.
    De verpleegster knikte tot mijn ongenoegen begrijpend. 'Beloof je dat je niet weggaat als je weer kan bewegen?' Voor ze uitgesproken was merkte ik dat ik me alweer kon bewegen.
    'Ik haat je Linn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Audrey Lynn Winchester
    Ik liep door de gang van Hogwarts en stond af en toe stil om verveeld een schilderij of portret te bekijken. "Kan je niet door lopen?" vroeg een schilderij me geirriteerd. Ik keek even met opgetrokken wenbrauw naar de dikke vrouw in het schilderij met een boerderij op de achtergrond. Ze keek me vernietigend aan en zuchtend liep ik verder. Ik besloot maar naar de uilenvleugel te gaan. Nuriend liep ik verder naar de toren van de uilenvleugel en gooide de deur open. De meeste uilen keken verschrikt op maar Venture(mijn uil) kwam vlug naar me toe gevlogen en knabbelde liefdevol op mijn vinger. Ik ging op de grond zitten met Venture op mijn arm en streek over haar rug. "En... hoe gaat het me jou Venture?" vroeg ik zachtjes aan de uil na een lange tijd. Ze keek me met haar grote gouden ogen aan en knipperde even en stootte toen een krassend geluid uit. Ik glimlachte even en bestudeerde toen de andere uilen in de toren. Ze waren allemaal stuk voor stuk prachtig. Ik liet me hoofd vermoeid tegen de muur rusten en sloot even mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:47 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Lily Luna Potter

    'Misschien valt ze wel op sukkels.' Antwoordde ik nuchter op James' vraag terwijl we de common room binnenliepen. Ik vroeg me af hoe Albus langs Echnaton ging komen. Toen herinnerde ik me weer dat ik de onzichtbaarheidsmantel van pap had "geleend". Ik haal hem straks wel. Eerst even dit "liefdesprobleempje" met James bespreken. Ik keek James aan, die er nu wel heel bleekjes bijzat. 'Wat is er James? Is het niet juist leuk dat een meisje je leuk vindt?'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:56 ]