• Ik moest net nog denken aan hoeveel mensen er altijd zijn die dat winnen...
    Ik snap het niet.
    Hoe kan je zoiets winnen?
    Ik heb het enkel zien staan in magazines en één keer op de radio, maar dat zijn toch ook maar 3 à 4 wedstrijden. Hoe komt het dat er dan een stuk of tien, twintig mensen zijn? Oké, iedereen neemt één persoon mee, maar dan kom je toch nog altijd niet aan zoveel?
    Welke manieren ken jij om zoiets te winnen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geluk heet zoiets :) Het vriendinnetje van een vriend van mij heeft dat eens gewonnen, omdat haar kamer vol hangt met TH posters xD


    Life is hard and then we die

    PUKKEL x DING schreef:
    Geluk heet zoiets :) Het vriendinnetje van een vriend van mij heeft dat eens gewonnen, omdat haar kamer vol hangt met TH posters xD


    Maar sommige mensen verdienen het gewoon niet. Dan kunnen ze met hun op de foto, staan ze daar met een lang gezicht tot op de grond.
    Junge, ik zou een grijns van oor tot oor hebben en hem er niet meer afkrijgen alsof ik teveel plastische chirurgie heb laten doen...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 21:11 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar sommige mensen verdienen het gewoon niet. Dan kunnen ze met hun op de foto, staan ze daar met een lang gezicht tot op de grond.
    Junge, ik zou een grijns van oor tot oor hebben en hem er niet meer afkrijgen alsof ik teveel plastische chirurgie heb laten doen...


    Ik heb ooit eens een filmpje gezien van een meet and greet, en die "fan" (kuch kuch) noemde Gustav Georg, zo'n mensen verdienen het gewoon niet, vind ik. En ja diegene die het echt verdienen, winnen het niet, dat is het leven :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar sommige mensen verdienen het gewoon niet. Dan kunnen ze met hun op de foto, staan ze daar met een lang gezicht tot op de grond.
    Junge, ik zou een grijns van oor tot oor hebben en hem er niet meer afkrijgen alsof ik teveel plastische chirurgie heb laten doen...


    Dat je toevallig belabberd op de foto staat, betekent niet dat je het niet verdient. Je wint zoiets niet zomaar, je moet er meestal wel iets voor doen.

    Je kunt de vraag ook anders stellen: Als Bill met een kutgezicht op de foto staat bij een M&G, betekent het toch ook niet dat hij het niet leuk vindt? Ik bedoel, er worden vaak onverwachte foto's gemaakt.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Connecties heet zoiets in mijn geval. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een Youtube celebrity (J'lostein) had een M&G met hun door een vriend die tickets of zoiets had.


    Let the Night embrace you

    Wij hadden de vorige keer op Tokio Hotel Holland ook een M&G om weg te geven.
    Als er 10 mensen zijn, zijn er 5 wedstrijden. Dat was dus de vorige keer zo. De winaar mag vrijwel altijd een vriendin/vriend meenemen.
    Bij ons, hitkrant, habbo, radio en street team.

    Zijn er meer mensen, zijn er meer plekken waarop je kunt winnen, of worden er 2 winnaars in plaats van 1 gekozen bij zo'n wedstrijd.

    Demoon schreef:
    Een Youtube celebrity (J'lostein) had een M&G met hun door een vriend die tickets of zoiets had.

    Ze heeft zelfs 2 keer een m&g gewonnen.


    I need you like a heart needs a beat

    Geen idee, maar contacten kunnen inderdaad handig zijn. Daarom ga ik later studeren voor partyplanner duh. Hopelijk kom ik ze dan nog eens óóit tegen.


    it's so empty living behind these castle walls