• Rollentopic

Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen

Je kan op ieder moment inspringen.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

[Lijstje:
    Romeo Wolkenveldt
    Desiderius Dumbeldore
    Arrabella Vaals
    Dedalus Diggel
    Engelbert Dop
    Minerva Anderling
    Levinius Lorrebos
    Hagrid
    Arthur Bill Charlie Ron Ginny molly George Weasley
    Fleur ondertussen Weasley
    Harry Potter
    Hermione Granger
    Neville Longbottom
    Lune LOvegood
    Firenze
    Groemp

Dat was het wel zo'n beetje]

[Ok, goed idee :)]

Lily Luna Potter

Ik gaf iedereen een knuffel en moest mezelf even losrukken toen ik mam een knuffel gaf. 'Ja, ja mam. Ik heb jou ook heel erg gemist.' Toen we iedereen hadden gegroet keken we met z'n vieren vragend naar Luna. 'En nu zouden we graag willen weten wat er aan de hand is.' Zei Albus. 'Waarvoor is er nog een orde?' Vroeg ik. Luna zuchtte diep en keek de anderen aan. 'Er zijn verschijnselen gezien. Zei oom Ron. We keken hem niet bergijpend aan. 'Hoezo "gezien"? Wat is er gezien?' Vroeg Emely verward. 'Nou, we geloven dat Voldemort wist dat hij uiteindelijk dood zou gaan.' Zei Hermione. 'En daarom zijn vertrouwelingen heeft ingezet om na een tijd WEER wraak te komen nemen.' Viel oom George ze bij. 'Hoezo dit opeens allemaal? Hoe kan dit?!' Vroeg ik niet-begrijpend en deed een stap naar voren.

[Ik ben even weg ben over een paar uur terug]

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:46 ]

Albus Severus Potter
    Eindelijk werd het interessant, geboeid deed ik een stap naar voren.
    'Dus je bedoelt dat Voldemort nog niet helemaal verslagen is? Althans hij zelf wel maar er zijn nog steeds aanhangers van hem?' Ik kreeg een kwaadaardige grijns op mijn gezicht.
    'Albus, gedraag je alsjeblieft.' Zuchtte mijn moeder.
    'Maar mam, dat is geweldig. Eindelijk een beetje actie.'

~Mailane Adrienna Mist~

'Mailane, maar zeg maar May. En dank je voor het wachtwoord.' Ik glimlachte naar de jongen. 'Jij zit toch in de vijfde? Ik zit in het zesde jaar.' zei ik, terwijl ik de jongen bestudeerde.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Emily Molly Potter

"Dus, dat betekent dat ik in de vakantie niet bij de familie Malfoy mag logeren?" vraag ik voor de zekerheid.
    Een paar verbaasde blikken staren naar mijn richting.
    Ik glimlach en kijk naar James in de hoop dat hij iets gaat zeggen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

James sirius potter
    James gaf Albus een stomp. 'Goedzo James' zei Ginny en James glimlachde terug. 'Maar wat hebben wij hier mee te maken? en mijn vader heeft toch geen vijanden meer? Draco is toch geen aanhanger meer?' vroeg hij aan de orde maar iedereen keek hem angstig aan. 'Dat is het misschien ook wel, dat Draco nog actief is. maar we wten het niet zeker.' zei Loena. Emily liep naar haar moeder en knuffelde haar. 'Leuk om jou ook weer is te zien James!?' zeiden Harry en Ginny op het zelfde moment en James liep er rustig naartoe en werd beladen met knuffels van Ginny. 'maar gaan we het nog bespreken of wat?!' vroeg James aan iedereen. 'Draco is niet kwaadaardig. de kinderen ook niet want wij zijn vrienden.'

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:15 ]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Danillo Lineair

'Ja dat klopt. ik zit in de 5de.' en hij ging op een van de banken zitten maar dan uitgerekt. 'Hoe was jou dag hier? die van mij was best wel saai. heb je hier ook vrienden gemaakt?'vroeg hij voorzichtig. bang dat hij haar zal kwetsen. maar ze ging naast hem zitten en opende haar mond om antwoord te geven.

~Mailane Adrienna Mist~

'Nah, gewoon. Zoals al die andere dagen. Vrienden? Ja, ik heb twee vriendinnen, maar die zijn ziek. En jij?'
    Ik keek hem aan, en ook hij deed zijn mond open.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Danillo Lineair
    'Mijn vrienden zitten in Gryfondor en hier heb ik ook een vriend maar ik weet niet of je die kent. Vrienden? ja hoor. Maar dan zie ik je morgen want ik ga nu naar mijn kamer. Doei!' hij zwaaide haar uit en liep naar beneden naar de jongens zaal. Chris kwam naar hem toe en spinde tegen zijn been. Danillo tilde hem op en aaide hem. 'hallo Chris! wat ben je toch lief.' fluisterde hij tegen Chris. na het omkleden stapte hij zijn bed in en deed zijn lampje uit.

Albus Severus Potter
    'Maar alsnog snap ik niet waarom we hier zijn, waarschijnlijk zijn we hier alleen om te horen dat we moeten oppassen is het niet?' pa schonk me een waarschuwende blik. 'Is dat niet dan? Wat willen jullie ons laten doen we mogen amper eens vechten en dan komen jullie opeens met het bericht dat er nog aanhangers van Voldemort zijn. Dus wat bedoelen jullie daarmee?'
    'Hij eeft daar een punt arry.' ik keek Fleur dankbaar aan.

Lily Luna Potter

'Als ik nu eens wat mag zeggen.' Zei mam, ze deed een stap naar voren en keek pap waarschuwend aan. 'Jullie zijn hier natuurlijk niet alleen om gewaarschuwd te worden. Nonsens! Aangezien jullie vaak met de familie Malfoy omgaan, willen we jullie vragen om te kijken of er iets achter zit.' 'Dus we moeten ze gewoon maar gebruiken om te kijken of hun vader iets van plan is?' Viel ik mam in de rede. 'Helaas valt het daar wel een beetje op neer.' Zuchtte oom Charlie. 'Zoek het maar uit! Wij gaan onze vrienden niet gebruiken voor een of stom plannetje dat waarschijnlijk niet eens klopt!' Zei James kwaad en Emely, Albus en ik gingen naast hem staan. 'Is er niet iets anders dat we kunnen doen om te helpen?' Vroeg ik, ik wilde mijn vrienden niet misbruiken, maar ik was wel toe aan wat avontuur. We keken de orde verwachtingsvol aan.

ALbus Severus Potter
    'Ahh alsjeblieft, mogen we er een paar in elkaar slaan als jullie ze hebben gevonden? Of als wij ze vinden natuurlijk.'
    'Albus!' riepen mam en pap verontwaardigd.
    'Oké, oké alleen ik dan, please dat lijkt me zo leuk.'
    'Albus Severus Potter, nu ga je normaal doen of we wissen dit allemaal uit je geheugen zodat je er niks meer van weet.' pap keek me streng aan en ontevreden knikte ik toch maar.

Lily Luna Potter

'Het spijt ons jongens. Maar momenteel hebben we nauwelijks bewijs. We hebben alleen vreemde dingen opgemerkt de laatste tijd. Dingen die we in geen 20 jaar meer hebben gezien. En jullie gebruiken je vrienden niet, jullie voeren gewoon de opdracht uit. Niet meer niet minder.' Zei Luna kalmerend tegen ons. Haar woorden zetten me wel even aan het denken. Misschien was het ook helemaal niet gebruiken? Als we gewoon in de kerstvakantie naar het Malfoy Manor gaan, dan houden we alleen een oogje op meneer Malfoy. Dat is toch niet zo erg? Toch? 'Vooruit, ik doe het.' Zei ik vastbesloten en zette een stap naar voren. Ik keek de anderen aan in de hoop dat zij ook mee in zouden stemmen.

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:50 ]

Emily Molly Potter

"Nee ik doe het niet" zeg ik en kijk boos naar pap en mam.
    "Denken jullie nu echt dat ik mijn beste vriendin ga verraden omdat jullie zo nodig ruzie moesten maken met haar vader toen jullie onze leeftijd hadden?.
    Ik ben geen pop die je kan gebruiken wanneer je er zin in hebt en dan ook nog jullie vuile klusjes op te laten ruimen" zeg ik woedend.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Albus Severus Potter
    'Aangezien ik niet met hun omga doe ik daar niet aan mee.'
    'Ga jij eigenlijk wel met iemand om op school?' beet James me hatelijk toe.
    'James serieus hou voor een keer gewoon je bek dicht.'