• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James sirius potter
    Hij mocht blijkbaar niet meer praten. Dus ging hij op een stoel zitten naast zijn vader. ''ik wist niet dat ik zo veel ervaring had hoor? Tja ik kan wel verdwijnselen maar dat is niet mijn hobby.' 'tja James , je zit in de vierde en hebt ook wat van mij geleerd en dat van het verdwijnselen komt denk ik van mij..' zei harry en keek hem aan. 'oh ja? Goh dat wist ik niet, maar hoe moet het nu me Lily, pa?' 'ach laat haar maar nu. Je moeder kan wel met haar praten' james begreep het en liep naar Albus en vroeg wat hij ervan vond.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik kon mijn oren niet geloven. Zei James nou daadwerkelijk tegen pap 'Ik wist niet dat ik zo veel ervaring had'? Was dat sarcastisch of had hij echt niet begrepen wat ik daar net met mijn preek bedoelde? Ik kreeg de enorme dwang om hem te vervloeken. Iets wat bij mij wel bekend was, maar niet op mijn bloed-eigen broer. Maar mijn emoties waren op dit moment zo sterk dat ik geen controle meer over mezelf had. Ik greep mijn wand en wou hem op James richten maar werd tegengehouden door een warme hand. 'En waar ben jij mee bezig?' Zei een strenge maar niet boze stem. Ik keek op en keek recht in de ogen van mam. 'N-niks...' Stamelde ik en stopte mijn wand weer terug in mijn zak. 'Wat is er toch met je aan de hand, Lils?' Zei mam bezorgd en ze streek een pluk haar uit mijn gezicht. Ik slaakte een diepe zucht. 'Ik ben het gewoon zat om alsmaar te moeten aanhoren dat ik dit niet kan en dat ik dat niet kan... En dan uit ik voor 1 keer in mijn hele leven mijn gevoelens, begrijpt dat figuur weer niet waar ik het over heb.' Ik knikte richting James 'Neemt dat het weer niet serieus.' waarbij ik naar Albus knikte. 'En Emely lijkt het ook niet veel te schelen.' Er verscheen een glimlach bij mam die me ietwat nieuwsgierig maakte 'Wat is er?' vroeg ik. 'Denk je dat ik niet weet hoe jij je nu voelt? Ik ben opgegroeid met 6 oudere broers. Het enige handige daaraan was dat ik nooit mee moest helpen met de klusjes die in huis te doen waren.' Waarna ze even kort grinnikte en ik het ook niet kon laten om even te glimlachen. 'Maar maak je geen zorgen, Lils. Albus, Emely en James komen er snel genoeg achter dat jij minstens net zo wijs bent als hun. wacht maar een paar jaartjes, tot die tijd moet je je gewoon op school richten en ervoor zorgen dat niks je daar van kan weerhouden. Want ik weet dat jij net zoveel van school houdt als je tante Hermione en ik deden.' Mam glimlachte naar en gaf me een knuffel. 'Dank je, mam.' Fluisterde ik, mijn moeder wist overal wel raad mee.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 23:57 ]

    James Sirius Potter
    Hij hoorde zijn moeder praten waar zij mee bezig was en zag dat er een wand naar hem gericht werd. 'WoW wat wilde jij gaan doen?!' zei hij geschrokken en keek eerst zijn moeder aan en dan naar Lily. Ze keek heel boos naar hem maar werd gerustgesteld door zijn moeder. 'weet jij wat ze wilde doen, Albus?' 'uhm volgensmij wilde ze je vervloeken.' zei Hij ongeintreseerd. 'ahh wat een lief zúsje heb ik toch.' zei hij sarcastisch. 'Omg! Blah blah blah lily blah blah blah zielig!' zei hij kinderachtig tegen Lily maar toen zijn moeder keek stak hij zijn tong weer in zijn mond. 'James ik weet ook wel dat je iets wil doen nu, maar het kan nu niet' zei Ginny tegen hem. 'yes m'em!' en hij plofte in een bank en ruste uit.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Het geruststellende moment met mam werd ruw onderbroken door James die zich nu echt als een 6-jarige gedroeg. Ik rolde mijn ogen. 'Wanneer gaan we weer terug naar Hogwarts?' Vroeg ik vermoeid aan mam. 'Ik vrees dat jullie nog even moet blijven, we moeten eerst alles nog regelen en dan brengen Luna, Hermione en ik jullie terug naar Hogwarts.' Ik knikte begrijpelijk en ging op een van de fauteuils bij het haardvuur zitten. Ik keek naar de dansende vlammen die het brandende hout langzaam verschrompelden. Knikkebeen sprong ineens op mijn schoot en ik begon hem te aaien. Tante Hermione zegt dat hij al bijna 30 jaar oud is. Voor iedereen een raadsel hoe dat mogelijk is. Er werd opeens hard gelachen op de bank naast me waar Albus en James zaten en Knikkebeen sprong van mijn schoot van schrik. 'Moet het zo luidruchtig?' Zuchtte ik geirriteerd.

    [ik ga slapen]
    james sirius potter
    'moet het zo luidruchtig?! Ja want het is grappig.' 'niet ect wat jij zult begrijpen lil want het is eenjongens grap.' zei albus pesterig. 'nou, oke doe dan nog eenkeer die meneer na...' en james deed weer zon grapje aar lily voelde zich buitengesloten dus ze liep gewoon naar James toe en knuffelde hem. 'ik wil niet langer op je boos blijven James.' james merkte het dat ie wordt geknuffeld en zette haar op zijn schoot en knuffelde haar terug. 'is goed, ik zal ook niet meer zo rot tegen je doen Lils.'

    [ik moest bijna huilen xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [OMG]

    Lily Luna Potter

    Ik begon dit geruzie met mijn broers langzamerhand zat te worden. De twee gingen weer verder met hun grappen en ik liep opeens regelrecht naar James en gaf hem een knuffel. 'Ik wil niet langer ruzie met je, James.' En hij trok me op schoot. Ik keek Albus glimlachend aan. 'En dat geldt ook voor jou!' 'Oke leuk, maar ik doe niet aan knuf-' Voordat hij zijn zin nog maar af had kunnen maken gaf ik hem een knuffel. Albus deed slapjes zijn armen om me heen. Iets wat ik nooit van hem had verwacht ik liet hem weer los en zag dat Emely er bij kwam zitten. 'En mag ik dan geen knuffel?' Zei ze alsof ze heel verontwaardigd was. 'Maar natuurlijk.' Zei ik lacherig en gaf haar ook een knuffel. Daarna bleven we een halfuur lang voor ons naar het vuur staren. 'Jongens, kom eens hier!' Riep opa Arthur en we liepen naar ze toe. 'Neem plaats.' Zei hij en wees naar onze vorige stoelen. we gingen zitten en wachtten gespannen af wat ze ons te vertellen hadden. 'We zijn eruit.' Zei tante Hermione beslist. 'Dit is het plan:' Vervolgde oom Ron. 'Elke zaterdagmiddag om precies 12.30 moeten jullie bij het meer zijn.' Zei oom Charlie. 'Daar haalt 1 van ons jullie op, neemt jullie mee hiernaartoe en hier vertellen wij jullie de mogelijke plekken waar die man te vinden is. Rond 11 's avond moeten jullie hier weer terug zijn zodat 1 van ons jullie weer terugbrengt naar Hogwarts.' Vervolgde pap. 'En vergeet vooral niet elke keer de onzichtbaarheidsmantel mee te nemen.' Voegde oom George er nog aan toe en keek daarbij mijn richting in. 'Oke, en nu brengen we jullie weer terug.' Zei tante Hermione uiteindelijk. We zeiden iedereen gedag en liepen samen met mam, Luna en Hermione de koude avondlucht in.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 1:22 ]

    [Niemand kan in de eerste al verschijnselen want dat wordt gelijk gemerkt door het Minesterie...]
    Albus Severus Potter
    'Geweldig, we zijn dus de hele zaterdag weg? Super.' ik rolde met mijn ogen.
    soms deden anderen alsof je geen sociaal leven had. Anderen zoals leraren die je bakken met huiswerk gaven niet dat ik daar ooit veel aan deed en ouders die je hele weekend willen innemen omdat ze vinden dat wij hun problemen op moeten lossen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Oh, ok srry]

    Marylinn Savarin

    Ik grijnsde naar Longbottom. 'Ik overleef het wel.' Dat werden vast twee vreselijk saaie weken. Ik zuchtte even diep en sjokte verder achter hem aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Maakt niet uit hoor :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Mailane Adrienna Mist~

    Ik stond op en liep naar Marve toe, die nog steeds zijn rat vertroetelde.
    'Mag ik naast je komen zitten?' vroeg ik. Marve keek niet op en bleef zwijgend doorgaan met het knuffelen. Ik nam aan dat het een ja was, en ging zitten. Nadat ik een tijdje zijn gedrag had bestudeerd, zei ik: 'Wordt dat beestje nou nooit eens gek van al jouw aandacht?'
    Die opmerking was kennelijk in het verkeerde keelgat geschoten, want hij keek beledigd op.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [*wacht op Marve*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James sirius potter
    'gaan we nu wat doen of volgende week. ik vraag dit omdat jullie maar hier blijven.' hij keek toen naar luna die het eigenlijk nu wilde doen maar toen deed Hermoine haar hand op zijn schouder. 'nee James we gaan nu naar school. Luna het is echt volgende week.' zei ze toen luna een beetje teleurgesteld keek. James liep achter Hermoine aan en wachtte totdat de andere klaar waren.

    [zo ik heb het veranderd bru ;) misschien begrijp je het nu]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 15:22 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Danillo lineair
    'he marve. Hallo?' volgens mij is hij in strans.' en hij deed zijn hand voor zijn ogen niet niet meebewogen. Hij ging naast mailane zitten. 'heb je hem nodig? Of wil zijn ratje vertroetelen.' zei hij lachend. En hij ging liggen op de bank en keek naar het dak raam. Er waren veel sterren aanwezig en keek er dromerig naar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Danillo ging toch slapen? x3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.