• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik liep rustig achter Longbottom aan. Hij praatte zoveel over hoe blij hij wel niet was dat Gwen terug was. Zuchtend stuurde ik hem wat bij zodat hij naar de ziekenzaal liep in plaats van naar de gang.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Geweldig, mag ik dan nog even terug om een paar spullen te halen?' ze schudde haar hoofd.
    'Bent u altijd chagrijnig of is dat gewoon om een speciale reden? Want u kunt met mij over alles praten aangezien ik hier dan toch twee weken moet blijven liggen moet ik wel iets te doen hebben hé?' haar gezicht werd er niet echt vrolijker op.
    'Altijd chaggie dus.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'was er niks anders aan de hand?' en hij keek met nadruk op zijn ouders. maar eerst dacht hij aan Lilith die waarschijnlijk op hem verliefd was ook een Malfoy was. 'pap ik ken geen een malfoy, ik heb ze wel gesproken maar ik ga niet naar dat enge huis!maar inderdaad wat Albus al zei is er niets anders wat wij kunnen doen? of is er niets anders spannends aan de hand?' hij zag aan de gezichten van haar zussen dat hij te veel heeft gezegt.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Kan iemand Sam even Seeker van Slytherin maken? Pliesssssss?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Neville Longbottom
    'Dus, Linn waar heb je haar gevonden?'
    'Ze lag ergens in de bosjes half dood te vriezen, en toen heb ik haar choco gegeven en heb zonder dat zij het wist de verpleegster laten komen.'
    'En laat me raden ze haat je nu?' ze knikte. 'Voorspelbaar.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Ik begon erg te twijfelen of het wel goed was dat ik had besloten hier aan meet te doen. 'Ja, is er niks anders dat we kunnen doen?' Viel ik James bij. Ik deed weer een stap naar achteren en keek naar mijn schoenen. 'Ik vind het eerlijk gezegd onrechtvaardig om zo iets te doen met je dierbaren.' Ik keek op en keek de orde een voor een recht in de ogen. 'Jongens louster-' Wilde Fleur zeggen maar ik kapte haar af. 'Nee, tante! Waarom laten jullie ons dze klus klaren? Jullie kunnen toch ook naar het Malfoy Manor?' 'Lily, wij hebben jullie hulp nodi- 'Is dat zo, mam? Laat ons dan helpen met iets anders.' Zei Emely die er uitzag alsof ze elk moment kon ontploffen. 'Nou... Misschien is het wel beter dat wij dit doen en de kinderen kunnen hem toch zoeken? ' 'Wie zoeken?' Vroeg James meteen aan Molly. We zagen de orde twijfelen. Godverdomme! Konden ze ons dan niet voor 1 keer het hele complot laten weten?

    [srry, dubbel post :$]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:47 ]

    James Sirius Potter
    hij zag Lily helemaal rood worden of nee zelfs paars van woede. 'rustig Lily! rustig. maar wie zoeken?' en hij keek naar zijn vader. 'weten jullie de hele geschiedenis van ons, James?' 'Nee, dat weet ik niet helemaal, omdat je dat nog nooit hebt vertelt, pap!'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'James, je weet toch dat het zo'n beetje in elk boek beschreven staat en dat pa het ons wel degelijk verteld maar je dan altijd in slaapt valt?' soms was James echt irritant.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ik ga dan wel weer wat schrijven...]
    James Sirius Potter
    'Oke dat kan kloppen. oke dan niet, maar pa wat moeten we dan gaan doen inplaats van naar Malfoy manor?' vroeg hij geirriteerd naar Albus en verbaast naar zijn vader.
    'James, je valt wel vaak inslaap he?!' 'ja omdat ik me vaak verveel.' 'Dan moet je een bordje op je plakken met de tekst: I'm bored, Entertain me!' 'hahaha, lily je bent zo grappig!' zei hij sarcastisch.


    [dit schreef ik ff op school maar reageerde jullie niet alleen omdat ik moest reageren guys?!]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Er werd nu opeens gediscussieerd over het feit dat James vaak in slaap valt als hij zich verveelt. 'Dan moet je een bordje op je plakken met de tekst: I'm bored, entertain me!' Zei ik sarcastisch waarna James ook sarcastisch lachte. Ik rolde mijn ogen en keek de orde weer aan. 'Wie moeten we dan zoeken?' Vroeg ik nieuwsgierig. Ze keken elkaar aan en uiteindelijk knikte Luna naar pap. 'Laten we dan eerst eens even naar binnengaan.' Zei hij en Emely, James, Albus en ik keken elkaar vreemd aan. 'Waar naar binnen?' Vroeg James maar niemand gaf antwoord. We liepen verder door de Diagon Alley en stopten bij een groot, oud gebouw. Ze deden de deur open en we liepen naar binnen. Het zag er allemaal ouderwets en geordend uit. We liepen door een paar gangen en gingen een grote zaal binnen waar in het midden een enorm lange tafel stond. 'Neem plaats.' Zei oom Ron tegen ons en we gingen alle vier naast elkaar aan de tafel zitten. 'Zal ik even wat thee halen?' Vroeg oma maar voordat nog maar iemand antwoord had gegeven verliet ze direct de kamer. Iedereen had momenteel plaatsgenomen. Mam en pap zaten tegenover ons en keken elkaar bezorgd aan. 'Fleur, Bill, Charlie. Jullie hebben het meegemaakt. Dus misschien kunnen jullie ze even alvast een overzicht van wat gaande is geven.' Zei pap en hij knikte naar de drie. Fleur begon met vertellen. 'Iek was voriege wek donderdaag samen met Biel en Charlie toevalieg ien de boert van Malfoy Manor.' 'We wilden ze natuurlijk niet onder ogen komen, dus probeerden we het huis te ontwijken.' Vervolgde Bill. 'Maar we waren nog wel op een goede afstand om te kunnen zien dat er een groep mensen uit het huis liep met allemaal een mantel om.' Zei Charlie. 'Dus? Dat hoeft toch niks te betekenen? misschien waren het gewoon vrienden van de familie Malfoy.' 'Lily Luna Potter, luister nou eens wat er misschien aan de hand is. Je kan niet zomaar kritiek geven terwijl ze nog niet eens klaar zijn met vertellen.' Zei mam boos. 'Sorry.' 'Geft niet Lily. Iek was zelf ook soms en bietje koppig toen iek net zo oud waas aals joelie.' Zei Fleur met een vriendelijke glimlach. 'Dus die mensen hadden mantels om.' Ging Charlie verder. 'Maar bij maar liefst 4 mensen was de mouw een beetje opgetrokken en was het teken van Voldemort zichtbaar.' We snakten naar adem. 'Maar wie moeten we nou precies zoeken?' Vroeg Emely voorzichtig. 'Er zat iemand bij de groep mensen waarvan het gezicht duidelijk zichtbaar was en het teken droeg.' Zei oom Bill en hij vouwde zijn handen in elkaar. 'Aan jullie de taak om te zien of jullie diegene kunnen vinden.' 'Maar hoe ziet hij eruit?' Vroeg Albus. 'En hoe krijgen we ooit toestemming om buiten school te zijn.?' Vroeg ik meteen. 'Fleur, die een erg goed geheugen heeft, heeft een vergelijkbare tekening van de man gemaakt.' Zei Bill. 'En ik ben bang dat jullie dan toch het risico moeten nemen om elke zaterdag de school uit te sluipen.' Zei George. 'En volgens mij wordt dat niet zo'n probleem aangezien Lily de onzichtbaarheidsmantel in haar bezit heeft.' Vervolgde pap en ik kreeg een rood hoofd.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 16:46 ]

    [omg!!! wat een lang stuk!veel detail dus ik ga maar beginnen -.-]

    James Sirius Potter
    'oke veel info! Waar moet ik beginnen... de school uitsluipen?! willen jullie soms dat ik nog een keer geschorst wordt als ik Hogwarts uitsluip!? ik wil dolgraag maar dan moeten we met een briljant plan aankomen.' 'ik weet wel wat Ja-' 'Ik heb een plan lily luister even. we kunnen als het eind van de middag is naar zweinsveld en dan via zweinsveld door een tunnel naar de dreuzel wereld. en als ze niet weten waar we zijn dan hebben ze genoeg tijd om ons te zoeken. dat duurt zo lang en als de tijd is verstreken dan zijn wij weer terug. tadaa!' zei hij bijna uit een adem. 'Hij heeft een boel fantasie die jongen.' fluisterde Lily tegen Albus. 'Dat hoorde ik!' zei James en keek haar geïrriteerd aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'James, misschien moet jij maar even het spel wie het langst niet praat spelen. en dan kunnen de grote mensen dit even regelen, Oke?' Zei ik op een kinderachtige toon tegen hem en zag dat hij zijn ogen rolde. 'Nou, dank je wel, James, voor dit fantastische *kuch* idiote *kuch* plan. Maar ik heb zelf ook een plan. In de middag kunnen we vanaf hier verschijnselen naar Londen en-' 'En HOE verschijnselen we precies, Lily?' Onderbrak Albus me. 'Ik heb meer ervaring met toveren dan je denkt, liefste broer van me.' 'Dat is mijn nichtje!' Zei tante Hermione ineens op juicherige toon (ze had me voordat ik naar Hogwarts ging een paar spreuken geleerd waaronder verschijnselen). 'Ja, bedankt nog voor die lessen, tante. Maar mijn plan was dus we verschijnselen naar Londen -heel simpel-, hoe we hem daar gaan zoeken moeten we nog bedenken, en de kans is zeker dat we vrij laat terug zijn, dus neem ik de onzichtbaarheidsmantel wel mee.'

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:34 ]

    Ik ga hockeyen doei tot zo

    James sirius potter
    'jij bluft zusje en het maakt mij helemaal niet uit dat ik veel praat maar zelf ik vind het niet leuk om het te moeten doen.' zei hij sirieus. 'en hoe verdwijnselen we dan als iedereen het kan zien en iemand moet het merken dat alle potters weg zijn.' zei Emily.
    'dat is waar' zei albus. 'dus lily. Zeg niet dat je dat kan want ik ben wel slimmer dan ik er uit zie.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Jongens doe toch eens rustig!' Zei ik terwijl ik gek werd van de vele commentaren van mijn broers en zus. Ik ging onbewust op mijn stoel staan. 'Ik heb het allemaal hierin zitten.' En ik wees op mijn hoofd. 'Tuurlijk, Lily.' Zei Albus sarcastisch maar ik ging gewoon door. 'Voor het feit dat ze waarschijnlijk inderdaad zullen merken dat alle Potters weg zijn moeten we nog iets verzinnen. En James, waarom vind je het niet leuk om dit te doen? We kwetsen hier niemand mee, en ben jij ook niet toe aan wat avontuur? En ik ben beledigd dat jullie jezelf zo meer ervaren voelen dan mij. Ik ben misschien niet zo oud en zit pas in het eerste jaar, maar dat betekent niet dat ik dom ben!' Bij de laatste twee zinnen sloeg mijn stem over en ik deed mijn uiterste best om mijn tranen in bedwang te houden. De deur ging open en oma kwam binnen met een dienblad vol met theekopjes. Ze liet het dienblad bijna vallen toen ze mij met een rood hoofd dat vloekte met mijn haar op een stoel zag staan. 'Wat is hier aan de hand?!' Vroeg ze ongerust. 'Lily, ga maar weer even zitten.' Mam's geruststellende stem klonk door de zaal en ik besefte dat ik op mijn stoel stond. Langzaam ging ik weer zitten en gunde mijn broers en zus geen blik waardig. 'Lily w-' 'James Sirius Potter, waag het niet om nog maar 1 woord tegen me te zeggen!' Siste ik woedend. Ik was het zat om steeds maar aangesproken te worden door de "ouderen" om me heen. Ik was misschien wel een koppig kind, die aardig volwassen was voor haar leeftijd, maar alsnog behandelden ze me niet als hun gelijke.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 23:54 ]