• Rollentopic

Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen

Je kan op ieder moment inspringen.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Lily Luna Potter

Mijn ogen werden groot van verbazing. Iemand vond mijn broer leuk. Er verscheen een klein grijnsje op mijn gezicht die al maar groter en groter werd. Opeens stond James op en rende weg. Wow, had hij me echt niet gezien? Ik besloot om dan maar naar de great hall te gaan om Albus te zoeken. Ik huppelde door de gangen en aangekomen bij de great hall keek ik de Slytherin tafel rond om te kijken of Al daar ergens tussen zat. En gelukkig zat hij daar inderdaad met zijn vrienden te praten. Vrolijk huppelde ik naar de tafel toe en propte mezelf tussen de Slytherins in. Iedeen keek me nu vreemd aan maar dat kon me niet veel schelen en ik richtte me tot Albus wiens blik niet veel anders was dan die van de andere slytherins. 'Kijk niet zo eng! Wees eerder blij dat je kleine zusje je hier gezelschap komt houden!' Zei ik quasi beledigd. 'Welk gezelschap, als ik mag vragen?' Zegt hij sarcastisch. Ik slaak een zucht en begin dat verhaal weer over Luna. Er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht en ik besluit om op te staan. 'Mooi, dus je bent tevreden!' Zeg ik voordat ik wegloop en geef hem een klap op zijn rug. Aan de Griffindor tafel zie ik James zitten en hij praat met een of ander meisje. ik ga tegenover hem zitten. 'Hi James!' Zeg ik iets te hard want een paar mensen kijken me met een vreemde blik aan.

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 1:11 ]

Albus Severus Potter
    Ik rol met mijn ogen zodra Lily weg loopt.
    'Sorry voor dat ze is echt irritant.' De anderen aan de tafel knikten en gingen verder met eten.

Guinevere Samantha Longbottom
    Ik opende langzaam mijn ogen en sloot ze gelijk weer om het licht buiten te sluiten. Ik was in slaap gevallen op de plek waar ik nog zat. Het betekende wel dat niemand mij gevonden had waar ik erg blij mee was. Ik pakte een beetje water uit het meer en begon voorzichtig de zijkant van mijn hoofd iets toonbaarder te maken.

Lucille Katherine Lillian Malfoy
    Ik loop naar de eetzaal en ga aan de tafel van Ravenclaw zitten. Lilith is vast ergens met Emily. Maar Lilith is volwassen genoeg om voor zich zel te zorgen, dus dat zijn mijn zaken niet.
    'Hey,' zeg ik mompelend tegen mede-Ravenclaw-studenten.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Langzaam kleurde mijn hand rood maar toen ik hem door het water liet gaan nam het water de kleur op. Voorzichtig stond ik op. Mijn hoofd bonkte og steeds en het leek nog wel erger geworden dan gisteren maar dat zou ik nooit tegen iemand zeggen. Straks stuurden ze me weer terug. In slakkentempo liep ik naar de Common room die tot mijn grote genoegen bijna helemaal leeg was en zonder dat iemand het merkte liep ik naar onze kamer. De kamer was helemaal leeg en ik kleedde me om. Het sprak me erg aan om vandaag niet naar de lessen te gaan. Dan zou niemand ontdekken dat ik er was.

Marylinn Savarin

Professor Longbottom had me gisteren naar de common room gestuurd en voor het eerst in mijn leven had ik geluisterd of toch half. Ik had zo het idee dat Gwen alleen wilde zijn dus liet ik haar maar en ging naar de astronomy tower, geen idee hoe vaak ik daar wel niet zonder toestemming kwam maar het had iets rustig en vertrouwds. 'S ochtends was ik wakker geworden met een stramme nek en rug en had ik het ijskoud. Blijkbaar was ik daar in slaap gevallen. Een blik op de klok vertelde me dat ik naar mijn eerste les moest en hopend dat ik Gwen daar zou vinden vertrok ik. Maar Gwen was er niet. Verontrust besloot ik het volgende uur naar haar op zoek te gaan.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Lucille Katherine Lillian Malfoy
    Ik sta op van de tafel en loop naar de gangen. Mijn eerste les is: Kruidenkunde. Van Professor Longbottem. Ik loop naar Kruidenkunde toe en verwacht dat ik te laat ben.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lily Luna Potter

James was zo te zien in een soort van trans met het meisje naast hem. Ik slaakte een zucht en pakte een toast van de schaal. Mijn les begon al over 10 minuten dus besloot ik mijn toast onderweg te eten. Ik stond op en liep de great hall uit. Ik had nu blokuur bezweringen samen met Slytherin. Aangekomen bij het lokaal wordt ik meteen verwelkomt door professor Grey. 'Neem plaats, Potter.'Ik ga op de aangewezen plaats zitten en ben lichtelijk gechoqueerd door de enge nep-glimlach van Grey. Een paar Slytherins kijken me met walging aan omdat ik hun al vaak genoeg heb neergehaald. Er komt een papieren vogel naar me toe fladderen en ik vouw hem open.

Dit keer ben je er geweest, Potter.

Staat er op het perkament geschreven. Ik zucht geirriteerd, maak een propje ervan en gooi hem weg. 'Stilte!' Hoor ik Grey roepen en ik laat mijn hoofd op tafel vallen vanwege het feit dat nu de marteling was begonnen. Er werd een vel perkament naast me neergelegd en alwetend dat ik een slecht cijfer had keek ik naar het vel. Mijn ogen werden groot van verbazing toen ik zag dat er een letter G op het vel stond. Wow, wat was er toch met Grey aan de hand? Niet dat ik dit allemaal heel erg vond

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:39 ]

Danillo Lineair
    Toen het pauze was ging Danillo bij zijn afdeling zitten naast Marve. 'Hoi, mag ik hier zitten?' vroeg hij terwijl hij naar zijn ratje keek. Veel mensen keken hem aan maar het boeide hem niets.'wat kijken jullie naar mij? heb ik iets op mn hoofd?' vroeg hij met sarcasme.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

- Marve Robin Gingel
    'Wat kijken julie naar mij? Heb ik iets op mijn hoofd?' Zegt hij sarcastisch. Ik proest het uit van het lachen en vis Kat er snel vanaf. 'Sorry' Zeg ik blozend en laat Kat in mijn tas glijden. 'Soms heeft hij van dat soort trekjes, dat is gewoon zijn instinct.' Zeg ik schouderophalend.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Zo snel mogelijk verdween ik weer uit de leerlingenkamer terug naar het plekje aan het meer waar ik vannacht de hele nacht was geweest. Zonder iemand tegen te komen kwam ik aan en drukte mijn handen hard tegen mijn stevig beonzende hoofd in de hoop het bonzen minder erg te maken.

Lily Luna Potter

De les bezweringen was afgelopen en ik liep het lokaal uit. Ik had nu toverdranken van Snape. Op mijn gemak volgde ik de route naar het lokaal maar werd abrupt tegengehouden door een paar Slytherins. Ik slaakt een zucht en keerde me naar de jong die mijn arm strak vasthield. Ik keek hem met een dodelijke blik aan en ik voelde dat zijn grip wat slapper werd.'Wat moet je?' Zei ik kil.'Dat weet je best, Potter!' Siste de jongen.'Ahw, heb ik je vorige keer een beetje pijn gedaan?' Zei ik op een kinderachtige toon en pruilde mijn lippen. Zijn ogen kookten van woeden en hij haalde naar me uit. Op een haar na ontweek ik zijn hand en stompte hem vervolgens hard in zijn buik. Ik liet hem bijna ademloos achter en liep verder. De anderen uit het groepje staarden e verbaasd aan. Dit krijg je van een meisje als ze opgroeit met 2 oudere broers. Aangekomen bij het potions lokaal duwde ik de deur open en begroette professor Snape. 'Hallo, professor.''Hallo, Potter.' Zei Snape en glimlachte vriendelijk naar me.

Albus Severus Potter
    Ik keek vanaf de andere kant van de gang lachend naar Lil die een volgens mij een zesde jaars Slytherin in elkaar sloeg. Hoeveel beter kon je zusje zijn? Jongens van vijf jaar ouder in elkaar slaan.

James sirius potter
    Toen hij les had keek hij naar de mensen die bij de lessen van Snape stonden. Lily vocht met een 6de klasser. 'Goedzo Lil!' Maar de zesde klasser keken nu hem aan. James was even groot als zij, dus het leek alsof hij ook in de zesde zit, dus liepen ze naar hem toe. 'zo, jij bent dus Een van die broers?! Hoe awesome ben je wel niet als je dat hebt geleerd bij je zusje!' zeiden ze en James zuchte opgelucht. Bang dat ze ook iets bij hem deden. 'oke, bedankt jongens.' toen hij om zich heen keek zag hij Albus en hij keek verbaasd omdat hij het allemaal hebt gezien en liep naar hem toe. 'ken je die gasten?'

Albus Severus Potter
    'Niet echt, ik kom ze wel eens tegen in de Common room net als alle andere Slytherins Why?' Dat was echt een hele dome vraag.
    Waarom zou een derdejaars mensen uit de zesde kennen? Ja James zijn logica was zeker omdat we in dezelfde afdeling zaten.

James Sirius Potter
    'oke.' en gaf een knip ook en hij draaide om en liep naar zijn les van Professor Snape. Hij liep de les binnen en ging zitten en wachte op zijn andere medeleerlingen. Snape liep naar binnen en sommige jongens keken kwijlend naar haar en lette niet op. Net als James maar toen ze naar hem keek deed hij weer normaal. *komop James ik ben niet op haar verliefd maar op iemand anders!*
    Toen iedereen er was pakte hij zijn boeken en las alvast wat vooruit, want hij verveelde zich. Tot dat iemand hem aantikte en hem wat vraagte.