• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Geïrriteerd bevrijdde ik mezelf uit de greep van de verpleegster en begon richting de ziekenzaal te lopen.
    'Kan jij haar vader alsjeblieft melden dat ze weer gevonden is?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik knik en volg Gwen door het portretgat. 'Veel plezier he, Gwenniepennie!' Ik ren snel weg door de gang voor ze zich kan omdraaien. Op mijn dooie gemak wandel ik eerst naar de leraarskamer waar ze mij vertellen dat hij in de kassen zit. 'Professor? Gwen is terug!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'En hoe lang moet ik hier wel blijven?' de zaal stonk als altijd naar veel te schoon en ik huiverde even. Ik was het echt totaal niet gewend om erg lang ergens te zijn waar het netjes en schoon was. Ook al probeerde mam dat wel altijd zo te houden maar dat mislukte altijd als ik en pa binnenkwamen.
    'Minstens een week, het gaat niet zomaar weg hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Ik zag dat de twee jongens iets met elkaar aan het bespreken waren en besloot naast Emely te zitten. Voor mijn part ging de tijd veel te langzaam voorbij. Om de tijd te doden probeerde ik toch maar een glimp op te vangen van wat Al en James bespraken. Die kans kreeg ik echter niet want voordat ik nog maar 1 vinger had veroerd werden de vlammen van het haardvuur groter en verscheen er een vrouwelijk figuur uit. Het figuur stapte de haard uit en haar identiteit werd meteen bekend. 'Luna!' Ik was de eerste die naar haar had opgemerkt en besprong haar zowat waardoor ze bijna omviel. Veel erg had ze daar blijkbaar niet in want ze knuffelde me stevig terug 'Heey, Lily!' Zei ze. De anderen kwamen er nu ook bij en met z'n allen omhelsden we Luna.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 22:05 ]

    ~Mailane Adrienna Mist~

    Geduldig stond ik voor de deur van de leerlingenkamer van Hufflepuff. Wéér was ik het wachtwoord vergeten. Verdorie, er moest nu echt gauw iemand langskomen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Danillo lineair
    Hij liep na het eten weer naar de common room. Daar zag hij een meisje tegen de muur schoppen. 'wachtwoord vergeten? Dat is zwerkbal.' toen hij dat zei ging de poort open en liep er door heen. 'ik ben trouwens Danillo. En hoe mag jij heten?' het was er niet zo druk dus ging Danillo zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James sirius potter
    Hij knuffelde luna en gaf 3 kussen opde wang. James stak 1 kop boven Loena uit dus hij moest bukken. 'zo loena. We gaan naar London heb ik gehoord. Leuk en wat gaan we dan doen?' 'james je bent zo nieuwschierig als je vader! Dat ga ik je nog niet vertellen sufferd.' ' oke, ik wist niet dat ik zo op mijn vader lijk.' en hij bloosde een beetje. Albus die zat er een beetje ongeintreseerd bij en James liep naar hem toe. 'vind je het niet leuk, Albus?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ALbus Severus Potter
    Lily stormde enthousiast op haar halve naamgenoot af en knuffelde haar.
    'Hoi Luna, alles goed?' ik glimlachte even naar haar maar bleef gewoon zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Uiteindelijk lieten we Luna los en het viel me op dat Albus gewoon was blijven zitten. 'Hoi Luna, Alles goed?' Was het enige wat er uit zijn mond kwam. Ik was verbijsterd. Hoe kon Albus nou zo kill zijn? Maar ik hield me in om niet tegen hem in te gaan. Luna ging op de bank naast hem zitten. 'Ja, hoor. Alles goed met mij, en met jou, Albus? En krijg ik nou ook geen knuffel van je?' Luna knuffelde Albus alsnog en dat deed mijn woede weer dalen. 'Wat gaan we eigenlijk in Londen doen.?' Vroeg ik haar. 'Dat zien jullie zo wel. Eerst moeten we er nog naartoe.' Ze nam James, Albus, Emely en mij bij de hand en verdwijnselden naar Londen. Een waas van figuren en kleuren werd het voor onze ogen en ik was opgelucht toen ik de vaste grond weer onder mijn voeten voelde. Tot mijn grote verbazing moest niemand overgeven, maar de misselijkheid was wel bij mij aanwezig. De straten waren leeg, er was geen enkel levend wezen te bekennen.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:00 ]

    James sirius potter
    'bluh.... Ohh ik ben zo misselijk' 'het is meestal de eerste ke-' zei lily maar werd afgekapt door james. 'hoe zou dat nou komen... En dit is niet mijn eerste keer. Wel voor Emily en Albus. Die zijn ook misslijk!' hij schudde zijn hoofd en voelde zich al beter en liep naar Emily toe. 'gaat het Little Kid? Je ziet groen!' toen keek ze James boos aan net als Albus ook geirriteerd. Maar James negeerde het en keek om zich heen, hij zag the tower bridge. 'wooow wat is het hier prachtig zeg! Zeg loena gaan we er al heen lopen of hoe je er ook heen wilt.' 'eerst emily en Albus beter maken James.' 'Oke..' en ging langs de beek zitten met zijn benen schommelend over de stenen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik keek de anderen aan, het zag er naar uit dat ze gingen overgeven maar gelukkig gebeurde dat niet. Het was een wonder dat ik me nauwelijks misselijk voelde. Ik ging achter James staan en keek naar de Tower Bridge. 'Oke, we gaan!' Zei Luna en we volgden haar. We liepen de Lekke Ketel binnen. We liepen naar het binnenplaatsje waarna Luna een spreuk mompelde, op de muur met haar wand tikte en vervolgens maakte de muur een poort voor ons die ons toegang gaf naar de Diagon Alley. 'Wat doen we hier?' Fluisterde ik maar Luna gaf geen antwoord. De Diagon Alley was ook leeg. Zwijgend liepen we door de straat. Ik keek James, Albus en Emely aan maar het leek erop dat zij ook niet wisten wat hier gaande was. Er verscheen een groepje mensen verderop. Luna stopte met lopen toen we het groepje hadden bereikt. De mensen deden allen hun capuchon van hun mantels af. En het werd duidelijk wie ze waren: De Orde van de Pheonix. Zowat onze hele familie was aanwezig. Ik kon mijn ogen niet geloven en ik wachtte tot iemand iets zei.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:10 ]

    [wie leven er allemaal nog van de orde?! :s]

    James sirius potter
    'HOOI allemaal!' zei james tegen de hele orde. 'ik ken ze niet allemaal, ken jij ze allemaal?' fluisterde James tegen Lily. Maar toen lili anwoord wilde geven werd hij getrokken door Loena. 'geef ze toch allemaal een handje James!' 'Oke, Loena. Hoi hoi hoi hoi....... . Wat is dit loena?' zei hij als laatst tegen haar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [wie leven er allemaal nog van de orde?! :s]

    James sirius potter
    'HOOI allemaal!' zei james tegen de hele orde. 'ik ken ze niet allemaal, ken jij ze allemaal?' fluisterde James tegen Lily. Maar toen lili anwoord wilde geven werd hij getrokken door Loena. 'geef ze toch allemaal een handje James!' 'Oke, Loena. Hoi hoi hoi hoi....... . Wat is dit loena?' zei hij als laatst tegen haar.
    Ik had in gedachten dat de orde zegmaar met ginny, hermione, ron etc.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:35 ]

    Albus Severus Potter
    Ik keek even lachend naar alle mensen die voor ons stonden.
    'Come on, are you sirious? Wat moeten wij hier doen?' James was gelijk weer heel blij tegen iedereen aan het doen en begon ze langs te gaan om zichzelf voor te stellen, maar ik bleef gewoon staan, ze zouden wel weten wie ik ben en als het nodig was wist ik wel wie hun waren.
    [Ik maar wel even een lijstje met alle levende Order leden :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Molly Potter

    "Wat moeten wij hier" zeg ik en glimlach nep waarna ik mijn hoofd weg draai.
    Ik heb hier niks te zoeken voor deze mensen zijn we "De kinderen van Harry Potter" zo wil ik niet bekend staan en weiger mezelf voor te stellen.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:41 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)