• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lilith Astoria Malfoy
    "En mama en papa denken die ook zo?" piep ik, normale klanken komen niet meer uit mijn mond, ik ben bang erg bang.
    Van opa en zij vriendjes die er niks op tegen hebben om iemand voor de lol te martelen.

    Emily Molly Potter
    "Ik kom er al aan" zeg ik en ren James achter naar.
    Als ik eindelijk lang James sta zie ik Lilth zitten.
    "Lil" piep ik en ren richting mijn beste vriendin.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter

    Emily kwam langs hem heen lopen en riep haar naam. Hij liep ernaar toe en keek haar aan. 'wat is er gebeurt met jou?! Ik hoorde je zo huilen.' en hij keek vragend naar haar zus die een gezicht erbij trekt van weet ik veel. James hield er niet zo van dat mensen huilen, omdat hij er niet goed mee omgaan. Hij ging dus naast haar zitten en klopte op haar rug.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith Astoria Malfoy
    "Opa heeft een brief gestuurd, ik hoor niet bij de familie geeft hij geschreven" piep ik en begin harder te huilen.
    Opa is een man van zijn woord en papa gelooft alles wat hij zegt, dan heb ik alleen nog maar mama en Lucille.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter

    'ik mag je vader ook niet nadat hij mijn vader heeft aangedaan en je opa vooral!' hij werd zelf een beetje boos als hij de verhalen die hij heeft gehoord van zijn vader weer herrinnerd. Hij keek lilith weer aan. 'sorry als ik je heb gekwets.' zei hij voorzichtig. James werd er zenuwachtig van dat hij misschien iets kwtsend heeft gezegt en kijkt naar zijn zus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    'Lilith je zal altijd bij de familie horen. Als Lucius dat niet leuk vind dan heeft hij pech gehad,' zeg ik.
    Mam en ik geloven opa misschien niet, maar pap wel. En hij zal zich dan tegen ons keren.
    'Pap is niet zo hartloos dat hij zich tegen zijn eigen familie gaat keren,' zeg ik.
    Ik kijk naar mijn schoenen. Mijn woorden klinken niet overtuigend of zelfs maar de waarheid.
    'James je haat ons toch niet om wat onze vader en opa jou vader hebben aangedaan?' vraag ik om van onderwerp te veranderen.
    'Niet beledigend bedoelt voor onze familie,' zeg ik snel tegen Lilith.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 0:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lily Luna Potter

    Ik word wakker door het zonlicht van de opkomende zon die de kamer binnenschijnt. Ik ga rechtop zitten en rek me uit. Ik poets mijn tanden kleed me snel om en ren vervolgens de trappen af. Halleluja had ik vandaag de eerste 2 uren vrij. ik sprong door het portretgat en rende de trappen af. Toen ik op mijn gewenste verdieping was huppelde ik door de gangen en zag James en Emely verderop staan. Ik ren naar ze toe en sla mijn armen zoals gewoonlijk om ze heen. 'Jongens, raad eens wat wij morgen met zijn viertjes gaan doen!' Zeg ik vrolijk maar ze geven geen antwoord. 'Oke, late reactie zoals altijd dus zeg ik het wel. Tante Luna kom- Oh...' Terwijl ik opgewonden mijn zin uitspreek stop ik abrupt als ik Lillith zie zitten. Maar niet zomaar een Lillith. Een Lillith met betraande ogen. 'Oh my god, wat is er gebeurd?' vraag ik bezorgd.

    Lilith Astoria Malfoy
    Een kleine glimlacht komt op mijn gezicht als ik James zenuwachtig zie, "Maakt niks James, mijn opa is een sukkel" zeg ik en geeft Lucille een knuffel.
    "Oh Hai Lily" zeg ik "Luci leg jij het uit aan Lily?" vraag ik.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter
    Lily kwam er ook bij. 'nee tuurlijk niet. Want ik weet hoe jullie zijn en dat is niet zoals jullie vader en opa hoor.' en hij vertelde het verhaal ook aan Lily. 'maar cool lil, maar wat gaan we doen met loena?' vroeg hij verbaast. Hij stnd op en ging tegen de muur leunen en keek lily nu met aadacht aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik werd weer wat vrolijker nadat het verhaal was uitgelegd en James weer over Luna begon. 'Nou, ik kreeg gisteren een brief van haar en ze vertelde dat we morgen om 9.30 bij het meer moeten zijn. ze komt ons daar ophalen en vanaf daar verschijnselen we naar Londen. wat we in londen gaan doen weet ik niet precies.'
    Ik zag bij beiden een grijns verschijnen en ik kon het zelf ook niet laten om even te grijnzen. 'En weet Albus het al?' vroeg Emely uiteindelijk. 'Oh, shit je hebt gelijk! Ach, ik spreek hem in de great hall wel.''Oke, dat is dan duidelijk. en zullen we nu eindelijk gaan eten?' Vroeg James bijna smekend.

    James sirius potter
    'zullen we nu gaan eten?!' hij liep rondjes in afwachting van de reacties.
    Hij keek nu iedereen een voor een na of ze knikte of niet. Zijn buik borrelde een beetje maar stopte toen hij naar lilith kijkt die eng lacht.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilth Astoria Malfoy
    "Ga maar mooi alleen Potter, ik en Em gaan naar buiten" grijns ik en samen met Emily ren ik naar buiten.
    Iets later ploffen we neer op het gras en beginnen een gesprek.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [begin het gesprek dan ook xD] oke ik zal het proberen om verder te schrijven :)

    James sirius potter
    Ze rende weg en hij stond daar maar. Hij keek liliy aan. 'ga maar alvast ik zie je zo, lil.' en hij liep de richting waar de meisjes waren heen gerend. Toen hij de geur rook van de buitenluch lie hij verder, maar hij schrok toen hij wat hoorde hoorde praten. James luisterde af en ging ergens onopvallends zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    "Dus je vind hem leuk" vraag ik vol ongeloof.
    "Ja een beetje" zegt Lilith verlegen, waardoor we beide beginnen te lachen.
    "Maar pap gaat zo moeilijk doen daar over dus het is onmogelijk" zucht Lilith.
    "Oh drama, drama" zucht ik en laat me in het gras vallen.
    Ik ben altijd al jaloers geweest op Lilith haar haarkleur.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 0:48 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lily Luna Potter

    'Ga maar alvast ik zie je zo, Lil.' Zei James tegen me. Ja, laat de kleine maar zitten, ik ga lekker op avontuur denkt hij zeker! nou, mooi niet! Ik sluip achter James aan maar hoor opeens mensen praten. Zo te zien had james het ook gehoord want hij schrok zelfs door het geroezemoes. Sukkel... Ik vond het eerlijk gezegd best entertainend om te zien dat hij nogsteeds niet door had dat ik vlak achter hem stond. Maar veel aandacht besteedde ik verder niet aan die gedachtes omdat ik nu veel te geinteresseerd was in het gesprek van de stemmen.

    James sirius potter
    Torn hij dat hoorde stond hij op rn op een gepaste afstand rende hij naar de eetzaal. Toen hij bnnen kwam zag hij veel bekende gezichten. James besloot dan naast lily te gaan zitten en begon meteen met eten. 'mjom mjom oooh hemels! Vind je ook niet lil?' maar hij schrok toen hij op eens iemand anders naast hem zat. 'whaaa. Oh hallo.' vroeg hij bang toen de gene hem met grote ogen aan keek.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.